Ok. Joku tämmönen Englannin maajoukkuehyökkääjä oli kumminkin kyseesä. Noh, näitä voi kysellä jossain muualla kuin hektisessä otteluseurannassa.Ei ole.
Niin. Ei prässää ja sen takia Villareal on ollut ihan helvetisti parempi joukkue tässä ottelussa. Unitedin onneksi paskempikin joukkue voi joskus jalkapallossa johtaa ja jopa voittaa.Mutku se ei prässää
Mulle ei aukene miks kaikkien mielipide Ronaldosta on joko maailman paras / joukkueen tuhoaja.tuon myrkyllisen diivan
Mitä nyt De Gea joutunut esittämään puolenkymmentä huipputorjuntaa.Manulla ei ole ollut koko matsissa mitään hätää.
Hahaha! Villarrealilla on ollut neljä a-luokan maalipaikkaa, ManU:lla yksi, se Sanchon. Peli voisi olla aivan ohi tässä vaiheessa.Manulla ei ole ollut koko matsissa mitään hätää.
Kannattaa lukea Athleticin juttu liittyen Olen potkuihin ja Rollen rooliin siinä. Siihen viittasin.Mulle ei aukene miks kaikkien mielipide Ronaldosta on joko maailman paras / joukkueen tuhoaja.
Eikö nuo vahvuudet ja heikkoudet ole kaikille selvillä mutta ei kumpikaan ääripää pidä paikkaansa.
Taisi olla Daniel Sturridge. Ei ole kyllä mielestäni maajoukkueessa enää vuosiin pelannut.Ok. Joku tämmönen Englannin maajoukkuehyökkääjä oli kumminkin kyseesä. Noh, näitä voi kysellä jossain muualla kuin hektisessä otteluseurannassa.
Mitä nyt De Gea joutunut esittämään puolenkymmentä huipputorjuntaa.
Mitä nyt De Gea joutunut esittämään puolenkymmentä huipputorjuntaa.
Hahaha! Villarrealilla on ollut neljä a-luokan maalipaikkaa, ManU:lla yksi, se Sanchon. Peli voisi olla aivan ohi tässä vaiheessa.
Kannattaa lukea Athleticin juttu liittyen Olen potkuihin ja Rollen rooliin siinä. Siihen viittasin.
Yksi peli tämän jälkeen ja muistaakseni Atalanta vastassa niin jos voittaa niin ovat jatkossa.Olkoon sitten. Mutta jos Villarreal voittaa loput ottelut niin kai ne on jatkossa, vai?