Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 295 014
  • 123 822

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Meinasin juuri tulla sanomaan, että Manu voittaa ja Ronaldo ratkaisee... en kerennyt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Fred on kyllä tuollainen pelaaja, että jos osaisi pelata pallolla, olisi loistava lisä keskikentälle.

Villarrealia mahtaa vituttaa, mutta eipä siinä. Otetaan vastaan. Nyt tuon myrkyllisen diivan voisi vaihtaa Lingardiin kun sen temppunsa päässyt tekemään.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Manulla ei ole ollut koko matsissa mitään hätää. Todella kliinisitä pelaamista ja sijoittumista. Kyllä Villareal on pitänyt palloa enemmän ja laukonut enemmän, mutta heidän on annettu laukoa kohtuu turvalliselta alueelta eikä ole hätäilty. Hyvää peliä. Ensin pelattiin nolla-nollaa tarpeeksi pitkään, varmistettiin se ja sitten Rash-Bruno kehiin ja otettiin peli hallintaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
tuon myrkyllisen diivan
Mulle ei aukene miks kaikkien mielipide Ronaldosta on joko maailman paras / joukkueen tuhoaja.

Eikö nuo vahvuudet ja heikkoudet ole kaikille selvillä mutta ei kumpikaan ääripää pidä paikkaansa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Manulla ei ole ollut koko matsissa mitään hätää.
Hahaha! Villarrealilla on ollut neljä a-luokan maalipaikkaa, ManU:lla yksi, se Sanchon. Peli voisi olla aivan ohi tässä vaiheessa.

Mulle ei aukene miks kaikkien mielipide Ronaldosta on joko maailman paras / joukkueen tuhoaja.

Eikö nuo vahvuudet ja heikkoudet ole kaikille selvillä mutta ei kumpikaan ääripää pidä paikkaansa.
Kannattaa lukea Athleticin juttu liittyen Olen potkuihin ja Rollen rooliin siinä. Siihen viittasin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ok. Joku tämmönen Englannin maajoukkuehyökkääjä oli kumminkin kyseesä. Noh, näitä voi kysellä jossain muualla kuin hektisessä otteluseurannassa.
Taisi olla Daniel Sturridge. Ei ole kyllä mielestäni maajoukkueessa enää vuosiin pelannut.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mitä nyt De Gea joutunut esittämään puolenkymmentä huipputorjuntaa.

De Gea on ollut todella hyvä, mutta De Gean torjunnat on aina näyttäviä kun taas joku toinen maalivahti paremmalla sijoittumisella hoitaa vastaavat kliinisesti ja ei niin näyttävästi. Tärkein kuitenkin, että ei Villareal ole saanut esimerkiksi samanlaista paikkaa mitä Sancho sai vaan ovat joutuneet ampumaan parhaimmillaan vähän 16 jälkeen.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Hahaha! Villarrealilla on ollut neljä a-luokan maalipaikkaa, ManU:lla yksi, se Sanchon. Peli voisi olla aivan ohi tässä vaiheessa.


Kannattaa lukea Athleticin juttu liittyen Olen potkuihin ja Rollen rooliin siinä. Siihen viittasin.

Hahaha. Mutta ei ole, Olen kanssa sen sijaan maaleja tuli Villarealille liukuhihnalta. Noita mainitsemiasi A-paikkoja saa melkeen kaikki joukkueet melkeen kaikissa otteluissa, mutta ainoat oikeast A-luokan paikat ovat olleet toiseen päätyyn.

Etkö sä blokannukaan mua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös