Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 226
  • 123 818
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Keskikenttäpelaajat käyvät vuorotellen hoitamassa kärkipelaajan roolin prässäämisessä. Eiköhän tuon takia Villareal kävele vielä useasti tuosta keskikentästä läpi.
Sen kerran kun Ronaldo prässää niin nostaa aina kädet sivuille, että tulkaa nyt mukaan. Vähän huvittaa.
 

redpecka

Jäsen
Minähän olen siis Villarrealin puolella, en sen takia missä Rolle pelaa tai onko Manu hyvä, vaan tykkään ylipäätään espanjalaisesta eikä Villarreal ole ikinä ollut inhokkilistojen top-kympissä. Harmi että annetaan tasoitusta Gerard Morenon muodossa kun se vissiin on loukkaantunut.
 

Barney

Jäsen
Telles on pakko ottaa viimeistään puoliajalla vaihtoon.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Voi sen noinkin nähdä. Kyllä mä silti haluaisin nähdä, että edes vähän yritettäisiin vaikeuttaa Villarealin pelin avaamista.

Ymmärrän, mun mielestä sitä on tehty nyt hyvin sijoittumisella eikä päättömällä juoksemisella. Donny sitten raataa vielä kivasti.

Todennäköisyydet ei kuitenkaan ole Manun puolella, vieraissa ja "ilman valmentajaa". Mutta on tämä huomattavasti parantunutta peliä verrattuna Olen aikaisiin.
 

Barney

Jäsen
Olipa hirveä puoliaika. United voi olla enemmän kuin tyytyväinen tasatilanteeseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Pallonhallinta Villarreal 57%. Maalipaikat kotijoukkueelle 7-3. Ei tosiaan isoja muutoksia nähtävissä.
 

Jeffrey

Jäsen
Omaan silmään taas tilanteeseen nähden ihan ok puoliaika. Vasta pari päivää sitten pidetty valmentaja lähtenyt ja pelillisellä puolella homma ollut sekaisin jo pidempään. Ainakin pelillisesti seura on nyt ihan köysissä, ja tässä nyt vaan yritetään roikkua mukana ja minimoida tappiot. Toistaiseksi tämä on tänään onnistunut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
United ei juossut yhtään enempää kuin aiemmin, ei tehnyt töitä enempää, ei aiheuttanut mitään vaaraa Villarrealille ja antoi neljä tai viisi isoa maalintekoyritystä.

Ainoa syy sille, ettei ManU ollut täydessä kaaoksessa on se, että Villarreal pelasi pienemmällä tempolla kuin viimeksi, vaan pyrki pelaamaan pallolla ja rytmittäen. No, 57% pallonhallinta kertoo että onnistuivat.

Tauolla Ronaldo, Martial ja Telles ulos, Rashford, Lingard ja joku laitapakiksi kelpaava sisään. Ja sitten vähän painetta tuohon pelinrakenteluun, kiitos.
 

redpecka

Jäsen
Pallonhallinta Villarreal 57%. Maalipaikat kotijoukkueelle 7-3. Ei tosiaan isoja muutoksia nähtävissä.
Niin tarkoitat kai kyynisesti ettei tämä uusi Carrick-valmentaja vakuuta vielä 45 min jälkeen?

Hyvä näin jos näin on, kun Villarreal tarvii pisteitä ja ihan pitämällä yllä espanjalaista futiskulttuuria. Ei olis kiva jos Espanja tippuis Euroopan seitsemmänneksi jonnekin Ranskan taakse.
 

Barney

Jäsen
Mielenkiintoista nähdä, että lähteekö Villareal ottamaan toisella puoliajalla riskejä. Vierasjoukkueelle tasuri olisi tässä konkurssissa erinomainen tulos.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Donny ollut kyllä heikko. Kyllä mä Brunoa aika pian jo kentälle ottaisin ja sormet ristiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös