Vaikka maalivahti huutaisi että minä otan, niin puolustajan ainoa tehtävä laittaa se pallo kauas tai ylirajojen.Clark yllättäen. Ei saatana. Naurattaa vaan. Huoh.
Vaikka maalivahti huutaisi että minä otan, niin puolustajan ainoa tehtävä laittaa se pallo kauas tai ylirajojen.Clark yllättäen. Ei saatana. Naurattaa vaan. Huoh.
Joelinton taas liekeissä.
Kohta alkaa muuttumaan jo kannattavaksi hankinnaksi. Onko sen yhden Joelintonin valioliigamaalin hinta edelleen sen reilut 6 miljoonaa euroa?Joelinton taas liekeissä.
Wolves-Chelsea pelissä varsinkin toisessa päädyssä näkyvyys on varmaan 20 metriä.
Mikko Innanen on varsin niukkasanainen selostajaksi.
Pelaako yksikään Ameobin veljeksistä enää? Mietin lääkettä tähän Newcastlen alakuloon…Heti kun Newcastle saanut rahaa, niin tuomarit alkaneet tuomita vastaan. Selvä juttu. #salaliitto #villeleino
Hyvässä vaiheessa hyppäsit peliin mukaan, kun Adama tuli juuri äsken kentälle öljyttyine käsivarsineen.No kun tässä tuli jauhettua niin pakko ottaa tyypit tästä Wolvesin pelistä ja kun niin hienosti tuloksen puolesta näyttää kiusaavan isompaa. Joo, sumua on ja just Chelsea meinas skoorata.
Vähän tosiaan häiritsee olosuhteet esteettisyyttä. Itse kuitenkin näen ne vaikka pimeässä samoin kuin Grealishin pohkeet.Ai tuli? No se oli vahinko tai joku etiäinen minulta. Mutta näkeekö tuolla sumussa niitä käsivarsia?