Ainakin Pep.Kuka on sanonut Bielsaa maailman parhaaksi? Vai miksi ManU-fanit tuota viljelevät?
On Spursilla vaikeata. 260 minuuttiin ei edes laukausta maalia kohti Ruotsin selostuksen mukaan?
No on tuossa taktiikassakin vähän kritisoitavaa. Kotiottelu sarjassa sijalla 17 olevaa joukkuetta vastaan, mutta annetaan pallo vastustajalle ja kytätään vastahyökkäyksiä. Leeds pelaa toki hienosti ja Phillips on ottanut Kanen ihan täysin takataskuunsa.Vittu mitä paskaa. Kuvitteleeko Spursin pelajat että nyt kun oon uusi huippu manageri niin ei tarvii töitä tehdä? Leeds täysin ansaitusti johtoon. NYT HERÄTYS TOTTENHAM!!!!
No on tuossa taktiikassakin vähän kritisoitavaa. Kotiottelu sarjassa sijalla 17 olevaa joukkuetta vastaan, mutta annetaan pallo vastustajalle ja kytätään vastahyökkäyksiä. Leeds pelaa toki hienosti ja Phillips on ottanut Kanen ihan täysin takataskuunsa.
Jumalauta mikä klassikko! Al-Hilalilla vielä kärjessä itse predator look-a -like Bafetimbi ”Bafegol” Gomis!Tänään muuten Mestareiden Liigan lämmittelyksi käy Aasian Mestareiden liigan finaali Al Hilal-Pohang Steelers klo. 18. Cmore näyttää.
Jumalauta mikä klassikko! Al-Hilalilla vielä kärjessä itse predator look-a -like Bafetimbi ”Bafegol” Gomis!
Antti Niemeltä ihan hyvää pohdintaa Olesta ja Unitedin pelaamisesta.
No perkele jos voitto otetaan, niin eiköhän tässä pikkuhiljaa lopeteta ne höpötykset kaiken maailman Pochettinoista ja ten Hageista.Onneksi en niitä kuunnellut, mutta onhan tässä vähän sellanen olo kun olisi lähdössä keskiaikaisiin turnajaisiin vesipyssyn kanssa.
Noh, in Carrick we trust ja pelin jälkeen pysyvä lappu käteen.