Ai mää vai?Joo, ottanut aineiston analyysiinsä seksiboteilta ja afrikkalaisilta ja vietnamilaisilta oleouttereilta.
Et sää ku toi toinen. Toi joka huutaa mun telkkarissa.Ai mää vai?
Aikamoinen "mediatotuus" on tullut tuosta, että ManU ei ole lainkaan joukkue vaan pelkästään joukko maailmanluokan yksilöitä. Silkkaa paskaahan se on ja ihmetyttää, miten nuo ns. ammattilaiset eivät viitsi olla kriittisempiä itseään kohtaan kun mieleen tulee höpistä tuollaista. Nojoo, muutama voitto alle ja taas on sitten ihan toinen (yhtä ylivedetty) ääni kellossa.
Niin, siis edelleen tällä kaudella onkin ollut noin, mutta tässä C Morella niputettiin koko Olen aika tuollaiseksi. Se on skebeliä.Tää on kyllä omituista. Moni hyvin asiantuntevaa vadti otettava asiantuntija kritisoi perustellustu ManU:n heikkoa yhteispeliä. Jopa te fanit olette kririsoineet viime aikoina ManU:n peliä. Mutta sitten kun Suomi-studion asiantuntijat kritisoivat ihan samoja asioita, se onkin yhtäkkiä silkkaa paskaa. Olen hämnentynyt, jälleen.
Ilya Kovalchuk ja Dany Heatley varmaan pelasi Atlantassa vielä silloin.Millä tuloksilla Atlanta on hakenut voitot Old Traffordilla edellisissä kohtaamisissa kun niissä kuulemma on isoja eroja Leedsin ja ManUn kohtaamisten tuloksiin?
Kriisijoukkue myllyttää