McTominayn kanssa ne siinä olivat. Hänet Demiral sai tönittyä pois, jäljelle jäi Shaw ja Maguire oli myöhässä.Näinkö oikein, että Shaw merkkasi Demiralin kulmapotkussa. Luke on tunnetusti kova pääpelaaja, hyvää tekemistä...
No mutta onhan Villarreal ollut parempi ehdottomasti.0-2, aikamoista..
ManUn pelin hallitseminen ja ”hyvä peli” todella näennäistä. Ei ManU hyvä ole ollut.
Ite äänestin jo viaplayn suhteen niin sanotusti jaloillani. Tän cmoren maksaa faija niin ei pysty laittaan tauolle.Katson seuraavan Unitedin ottelun kun siellä on uusi manageri
Mulla on torstaisin saunavuoro, joten mieluummin suora putoaminen.Itseasiassa torstai sopii minulle paremmin jalkapallon seuraamiseen kun ei ole uintivuoroa.
Ei ManU ole hallinnut peliä, mutta ei se ole ollut paskakaan. Vain puolustuksen karkeat virheet syynä sille, että se on kaksi maalia tappiolla. Maalit tuskin ovat tässä.
Toki tämän hetken tekeminen näyttää siltä että ei paljon torstaisinkaan tarvitse pelata.Itseasiassa torstai sopii minulle paremmin jalkapallon seuraamiseen kun ei ole uintivuoroa.
Ei ManU ole hallinnut peliä, mutta ei se ole ollut paskakaan. Vain puolustuksen karkeat virheet syynä sille, että se on kaksi maalia tappiolla. Maalit tuskin ovat tässä.
Mulla on torstaisin saunavuoro, joten mieluummin suora putoaminen.
Ronaldon signaaminen vaikuttaa kyllä virheeltä. Ei pelaa yhtään samaa peliä kuin muu joukkue eikä tee töitä ja kiukuttelee selkeästi jo nyt kun pitäisi laittaa kaikki likoon. Muu ei viime kaudesta ole muuttunut ja silloin joukkue pelasi oikeasti hyvin.
Kenellä olisi pallit laittaa Ole puoliajalla kiertoon?Nyt jos Olella on pallit, niin nuo portugalilaiset käsienlevittelijät tulevat puoliajalla vaihtoon. DDG antoikin jo tuon toisen maalin jälkeen suoran palautteen Ronaldolle.
Eikös nuo virheet tuppaa olemaan ihan normisetti?