Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 299 529
  • 123 822

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Simeonella taisi olla löysät housuissa, kun ei jäänyt kättelemään. Olipas spektaakkeli. Tico olisi voinut voittaa jotsin 6-3.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Aika kova, mutta mielestäni meni oikein. Ihan 50-50 -tilanne kyllä. Vähän myöhässähän se Ticoloikka näytti tulevan, siihen kontaktiin nähden.

Jos tuomari näyttää pilkkua, mutta menee videolle niin tilanteen pitää olla selvä tuomarivirhe että tuomitun pilkunsa voi kumota. Tuon mukaan meni aivan päin persettä.

Vituttaa. Olisi tullut suht isosti rahaa jos tämä olisi päättynyt tasan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mikko Vuorela kertoo tuomion olevan oikea. Saattaahan se tosiaan olla sitten näin. Jos ei Atleticon mies olisi nostanut käsiä ylös korostaen kaatumista olisi tuomio voinu olla toinen.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Punainen kortti ja Liverpoolin rankkari vaikuttivat täysin selviltä, vaikka Simeone ja kotiyleisö veti noistakin jo pultit. Atleticon peruttu pilkku on kiistanalaisempi, mutta kaipa tuokin oikein meni.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Jos tuomari näyttää pilkkua, mutta menee videolle niin tilanteen pitää olla selvä tuomarivirhe että tuomitun pilkunsa voi kumota. Tuon mukaan meni aivan päin persettä.

Vituttaa. Olisi tullut suht isosti rahaa jos tämä olisi päättynyt tasan.
Jos tuollain on, että pitää olla selvä tuomarivirhe, niin juu. Mutta mitä enemmän tuota katselee, niin sitä enemmän tuossa näkyy se hyppy kontaktin jälkeen. Ymmärrän kyllä tuohtumuksenkin tästä.

Harmittaa puolestasi, kun tuosta jäi pelivoitot sitten kiinni.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Punainen kortti ja Liverpoolin rankkari vaikuttivat täysin selviltä, vaikka Simeone ja kotiyleisö veti noistakin jo pultit. Atleticon peruttu pilkku on kiistanalaisempi, mutta kaipa tuokin oikein meni.

Hyypiä tais sanoa tosta punaisesta että ihan sama onko tahaton vai tahallinen, vaarallista pelaamista siinä oli?
Poolin pilkku oli mielestäni selkeämpi, siinä ns. taklataan "enemmän"? Kontaktia on enemmän kuin Atleticon mahdollisessa pilkussa. Tai Poolin pelaaja on selkeämmin vapaana?
Itse olisin kyllä hyväksynyt myös Atleticon pilkun
Tottakai kotiyleisö protestoi voimakkaasti.
Simeone puolestaan on jalkapallon versio Tammisesta. Kauheaa vaahtoamista ja heilumista. Suu käy ja kädet pyörii kuin tuulimyllyn lavat.
Mitähän siitä tulisi jos Simeone ja Tamminen olisi samassa joukkueessa valmentamassa....
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Viimeksi muokattu:

EP34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Outis
Ompas tyhmin pilkku sitten hetkeen mitä olen nähnyt Hermosolta.. ei herranjumala mikä teko noin vaarattomassa tilanteessa.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Pique iskee Barcan johtoon. Onneksi edes jollain on viimeistelytaitoa, kun De Jongista ei ole hirveästi apua sillä osa-alueella.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Patson Daka teki tänään Leicesterille hattutempun puolessa tunnissa Spartakin vieraana. Peli alkanut 17:30 Suomen aikaa. Naurettavia osa näistä Eurooppaliigan alkamisajoista, kuten eilen Celticin kotimatsi 15:30 paikallista aikaa. Tiistaina.
 

redpecka

Jäsen
Mikä on ns. asiantuntijoiden valinta illan otteluksi? Vartin kuluttua.

PS. Sanooko Litti Barka? No nyt sanoi ainakin ässällä. Ehkä kuulin väärin tai sit se trollaa mua.
 

redpecka

Jäsen
Litillä on tosiaan jotain sanottavaa näihin studioihin muutakin kun vaan että kyllä noi ammattilaiset tietää, nääs. Kiva aina kuunnella. Sanoi Fatin kuulevan huomenna videopalaverissa kommenttia. Littin tajunnan mukaan Messin kuviot ois voitu kattoo sormien läpi tai ehkäpä jopa luotu strategia sen mukaan? (oma arvaus)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barney

Jäsen
Litillä on tosiaan jotain sanottavaa näihin studioihin muutakin kun vaan että kyllä noi ammattilaiset tietää, nääs. Kiva aina kuunnella.
Mä kuuntelen Paul Scholesia ja Rio Ferdinandia tällä hetkellä. Omaan korvaani ihan toiselta planeetalta asiantuntijoina kuin Litti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Barney

Jäsen
Mun tietokoneessa on (vihdoin) tämmönen suomalainen sovellus ja oon ihan uutuudenviehätyksissä. Maailmalla vetävät varmaan paremmin.
Itse etsin striimin ja löysin vielä sellaisen, jossa kuvanlaatu on selvästi parempi kuin tuossa suomalaisessa sovelluksessa. Toivottavasti pelikin on tänään poikkeuksellisen hyvää.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Niemi hyvin kertoi että Atlantan pelityyli voi hyvin sopia Unitedille, jolla on ollu enemmänkin vaikeuksia syvällä makaavia joukkueita vastaan.

Kun taas Atlantan tapaisia joukkueita vastaan United on yleensä ollut hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös