Mä kuuntelen Paul Scholesia ja Rio Ferdinandia tällä hetkellä. Omaan korvaani ihan toiselta planeetalta asiantuntijoina kuin Litti.Litillä on tosiaan jotain sanottavaa näihin studioihin muutakin kun vaan että kyllä noi ammattilaiset tietää, nääs. Kiva aina kuunnella.
Mun tietokoneessa on (vihdoin) tämmönen suomalainen sovellus ja oon ihan uutuudenviehätyksissä. Maailmalla vetävät varmaan paremmin.Mä kuuntelen Paul Scholesia ja Rio Ferdinandia tällä hetkellä. Omaan korvaani ihan toiselta planeetalta asiantuntijoina kuin Litti.
Itse etsin striimin ja löysin vielä sellaisen, jossa kuvanlaatu on selvästi parempi kuin tuossa suomalaisessa sovelluksessa. Toivottavasti pelikin on tänään poikkeuksellisen hyvää.Mun tietokoneessa on (vihdoin) tämmönen suomalainen sovellus ja oon ihan uutuudenviehätyksissä. Maailmalla vetävät varmaan paremmin.
Hyvä sinulle sitten. Mulla tuskin tän kovemmat striimit edes toimisi kun vetelen muinaiskreikkalaisella nettiliittymällä.Itse etsin striimin ja löysin vielä sellaisen, jossa kuvanlaatu on selvästi parempi kuin tuossa suomalaisessa sovelluksessa. Toivottavasti pelikin on tänään poikkeuksellisen hyvää.
Nääh. Niemi oli ihan oikeassa. Eli kaksi väärässä ja yksi oikeassa.Jaahas. ManUn CL-matsi ja kaikki kommentaattorit ja selostajat ovat taas väärässsä. Paitsi tietty entiset ManU-pelaajat.
Toki nuo ex-pelaajat antoivat ylivoimaisesti kovinta kritiikkiä Unitedille.Jaahas. ManUn CL-matsi ja kaikki kommentaattorit ja selostajat ovat taas väärässsä. Paitsi tietty entiset ManU-pelaajat.
Jaahas. ManUn CL-matsi ja kaikki kommentaattorit ja selostajat ovat taas väärässsä. Paitsi tietty entiset ManU-pelaajat.