Samoin tekee West Brom!Haaa Sevilla iskee!
Samoin tekee West Brom!Haaa Sevilla iskee!
Samoin tekee West Brom!
Verrattain intensiivinen Juventus-Milan. Pystysuunnan peliä. Hirveesti ei hinkkailla vaan haastetaan.
En, koska mulla on elämässäni paljon muutakin mielekästä tekemistä ja nukun paljon öisin. (Paskapuhetta, katson melkein).Katoksä oikeasti kaikki Valioliigapelit?
En, koska mulla on elämässäni paljon muutakin mielekästä tekemistä ja nukun paljon öisin. (Paskapuhetta, katson melkein).
Joo, tohon mä en taipuisi.Eisemitään itekki katon kaikenmaailman ykkösen matseja
Oi joi joi mitä draamaa Realin pelissä. Pallo osuu sekavassa tilanteessa Realin pelaajan käteen... tästä vasta hyökkäys jossa Benzema läpi... Veska kaataa Benzeman... Pallo pilkulle??
Ei. Tsekataan Var... ja hups. Sevilialle pilkku josta maali
Ronaldo taitaa joutua pelaamaan tarunhohtoista torstailiigaa ensi kaudella ensimmäistä kertaa urallaan. Vai oliko Sportingissa mukana Kauneimmassa?
Jos samalla palkalla saisi... ja suostuisi pelaamaan Rassen takana subina.ManU olisi Mestarienliigassa. Olisi melkoinen upgreidaus Jamesiin
Jos samalla palkalla saisi... ja suostuisi pelaamaan Rassen takana subina.
Valitettavasti. Aika kauas on tultu siitä pelaajasta, joka viime kaudella viiletti Ajaxin paidassa.Nähdyn perusteella, van de Beek ei tarvitse yhtään yhtään lisää peliaikaa. Ehkä myös vaihtopenkki on tehnyt tehtävänsä?
Van de Beek ja Mata aivan karmaisevan huonoja. Maticilta ensimmäiseen puoliaikaan täyden kympin suoritus.