Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 161 692
  • 122 508

Barney

Jäsen
Niin paljon olen dissannut, että kehutaan kun paikka. PP ollut tänään Unitedin paras ja ansaittu maali.
Ollut itse asiassa jo useamman ottelun. Brunolla on ollut vähän vaikeampaa, joten juuri tätä Pogbaa on tarvittukin viime aikoina.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Niin siis mä en ole sitä mieltä, etteikö Shaw olisi tehnyt kortin arvoista rikettä. Mun mielestä ydin on siinä, että tuollainen aiempaan tilanteeseen palaaminen nimenomaan ei ole tasapuolista.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Taas AWB:ltä pääpallo ihan suoraan sektoriin. Ja vielä tyhjään tilaan.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Niin siis mä en ole sitä mieltä, etteikö Shaw olisi tehnyt kortin arvoista rikettä. Mun mielestä ydin on siinä, että tuollainen aiempaan tilanteeseen palaaminen nimenomaan ei ole tasapuolista.

Ja kuinka moneen aiempaan tilanteeseen voidaan palata? Jos ennen 10 sekuntia ennen Shawn tilannetta joku muu olisi rikkonut kortin arvoisesti? Tai minuutti ennen sitä?
 

Fordél

Jäsen
Niin siis mä en ole sitä mieltä, etteikö Shaw olisi tehnyt kortin arvoista rikettä. Mun mielestä ydin on siinä, että tuollainen aiempaan tilanteeseen palaaminen nimenomaan ei ole tasapuolista.

Vielä kerran, sitten saa olla. Se nimenomaan on tasapuolista, että tuomarivirhe korjataan. Nythän Burnley olisi kokenut vääryyden. Nyt kun virhe korjattiin, kukaan ei kokenut vääryyttä.

Mut itse matsista, ansaittu maali ja sarjajohtajana Poolia vastaan. Huikeeta! Myös huikee matsi tulossa su:na. Hienoa nähdä pitkästä aikaa nämä kaksi legendaarista seuraa sarjan selkeessä kärkikamppailussa.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Tällä kertaa Bailly nikkaa pallon suoraan parhaaseen vetosektoriin. Aika hädässä on viimeiset 10 minuuttia oltu.
 

Barney

Jäsen
Helvetin vaikeaksi piti tämäkin peli tehdä, mutta tärkeintä on että voitto tuli. Positiivista on se että United nousi sarjakärkeen ja negatiivista on se että rästipeliä, johon vedota, ei enää ole.
 

Jeffrey

Jäsen
Ei se kaunista ollut. Ja sitten kun peli otettiin haluun niin se myös annettiin turhan helposti pois. Tuntui vielä vähän Friendinkin nippanappapäätökset kaatuvan toisen laariin.

Siltikin, jäädään odottelemaan niitä sarjakärki memejä.
 

Jeffrey

Jäsen
Helvetin vaikeaksi piti tämäkin peli tehdä, mutta tärkeintä on että voitto tuli. Positiivista on se että United nousi sarjakärkeen ja negatiivista on se että rästipeliä, johon vedota, ei enää ole.

Ja vieläpä niin, että rästipelit on väärään suuntaan. Laskennallisesti City on pinnan perässä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Harrykään ei saanut keltaista. Shaw on elossa. Pogban kunto (sekä fyysinen että pelillinen) on hieno, arviolta 75m£. Kelpaa ihan hyvin. Laskennallinen kärkipaikkakin kelpaa, kun ei varmaan ennen Liverpoolin reissua taida tulla Olelle kenkää.

Meidän taloon törmäsi juuri äsken auto. Sen kuski näyttäisi olevan kunnossa. Sekin kelpaa. Ja sen auto taitaa kelvata vakuutusyhtiölle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Josen bussiko siellä ajoi ulos sarjakärjen vaihduttua?
Vähän pienempi kuin Josen bussi. Enemmän tuollainen parkissa tiellä oleva tapaus. Big Samin Volvo V40 vuosituhannen alusta tms. Tuli perä edellä ja vääntyi aika surumieliseen virneeseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Grealishin Jaska lähti etsimään Olea ja ilmoittamaan halukkuutensa osallistua projektiin, mutta tapojensa mukaisesti hän taas vähän törttöili liikenteessä.

Tai sitten joku koitti sabotoida jalkapallovisan johtajan pois pelistä. Epäilen, että asialla on ollut @maken veivi jr. joka ottanut visan vähän liian tosissaan
 

redpecka

Jäsen
Vaikka nämä kansalliset supercopaminiturnaukset ovatkin ihan turhia niin olipa hyvä ja jännittävä peli tämä R. Sociedad - Barcelona, rankkareilla vei katalaanit 3-2 (1-1). Ter Stegen otti pari gamesaveria ja rankuissa se on kyllä gepardi. Januzaj on hyvä.

Mutta kiva pelata keskellä kautta tällaisia ja vielä pitkän kaavan mukaan. Dembelekin taas melkein loukkaantui. Ja miten nämä kortit, vaikuttaako mihinkään? Sunnuntaina finaali, jee, siellä varmaan sitten RM vastassa ja joutuvat laittaa kaiken peliin hupiturnauksen takia. Vähän sama kun Jokerit ja HIFK pelaisi (olisivat pelanneet) harkkaotteluja keskenään ennen kautta. Ai niin, eikös ne kerran pelannutkin, Semir vs. Ville.

No eipä siinä, hyvä matsi oli tämä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Suomalainen jalkapallo elää ja voi hyvin. Rive vuoden valmentaja, Luke vuoden urheilija, ja Helmarien voitto Skotlannista vuoden kolmanneksi sykähdyttävin urheiluhetki.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ar-Cry 0-0. Vauhdikkaasti kuitenkin peli lähtenyt ja paikkoja on ollut. Bentekellä muun muassa paikka. Mies tekee kyllä oikeit asioita, mutta kyllä pitäis maalipuiden väälinkin osua.
 

redpecka

Jäsen
Real Madridia ei kiinnosta näemmä höntsäkupin finaali sunnuntaina. Jättävät Barçan (ja Athleticin) keskenään tappelemaan ja keskittyvät itse LaLigan voittamiseen.

No, en tiedä miten RM:ssä näitä ajatellaan. Toisaalta varmaan Athleticilla enemmän paloa voittaa vaikka tämmöinen cuppi kun ei Liigassa sellainen ole mahdollista. Ja onhan bilbaolaiset hyvä jengi ja aina ovat piikkinä näiden barsojen ja realeiden perseessä.

RM - Athletic 45min 0-2 (Asensio on kyllä pelipäällä että se voi lohtumaalin tässä vielä tuikata.)
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Wolvesilla Silva kärjessä ja WBA vastassa, tämä jos ei ole 0-0 niin ei mikään.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ja weba johtoon. Park the bus! Jokokohan kohtaa alkaa Nunon palli heilua jos takkiin tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös