Tällähän kertaa VAR toimi nopeasti ja teki vielä oikean päätöksen.Olikohan rakennustelineet VAR videolaitteiden tukkona
Samaa mieltä. Unitedilta unista peliä eka kymppi.Ei se ollut paitsio, eikä tuo fredin tilanne pilkku. AWBlta loistosijouttautumista maalissa.
Alkaako mua vituttaa uudelleen/pahemmin jos avaan telkkarin?
Ehkä tokalle puoliajalle sitten. Laitelkaa tänne seurantaa.No Bruno ainakin syttyi jo matsiin. Tolppa, syöttö ja sen jälkeen vielä kolmas paikka hyvällä kudilla.
No hiltsu vissiin menossa ohi visassa ainakin.Ehkä tokalle puoliajalle sitten. Laitelkaa tänne seurantaa.
Kameratyöskentely on ainakin heikompaa kuin keskiverto veikkausliigaottelussa, vaikka resurssit ovat hiukan toista luokkaa.Alkaako mua vituttaa uudelleen/pahemmin jos avaan telkkarin?
Jos mä löydän sut, mä teen sulle hirmuisia asioita.No hiltsu vissiin menossa ohi visassa ainakin.
Joo, tää kävi ilmi. Saatanan cottage.Kameratyöskentely on ainakin heikompaa kuin keskiverto veikkausliigaottelussa, vaikka resurssit ovat hiukan toista luokkaa.
Tulee pitkä ilta tosiaan Wan-Bissakalle. Eihän tuolta ManU:n penkiltä oikein löydy korvaajaa. Pelannee siis koko pelin. Saas nähdä.Wan-Bissaka tänään kyllä Unitedin huonoin kun ottaa huomioon kuinka paljon oikealta yritetään, Greenwoodista ei ole ollut hänelle lainkaan apua, pelkkää alibisyöttöä.
Alkaako mua vituttaa uudelleen/pahemmin jos avaan telkkarin?
Vittu AWB jos tarjoat sen seinän, niin se et alibijuokse eteenpäin vaan juokset eteen kuin sonni muna pystyssä! Miks ei voi tehdä kunnolla jos tekee!?