Vähän kyllä arvelluttavia keltaisia jaellaan siihen nähden mitä ekalla puoliskolla meni läpi.
No tuo Pogban kortti oli täysin aiheeton, mutta Maguire esti rikkeellä puolittaisen läpiajon, joten mielestäni oikeutettuVähän kyllä arvelluttavia keltaisia jaellaan siihen nähden mitä ekalla puoliskolla meni läpi.
Màlaga tullut miun elämään sillä tavalla, kun usein tuli käytyä costalla. Sitten aina tuli lähdettyä Reflan reissuille Rosaledalle. Pikkuhiljaa side syntynyt Màlagaa kohtaan.Joo, toi malagansheikki on kyllä aika ihmesheikki.
Mulla ei kyllä ole tässä futiksessa mitään erityistä suosikkia vaikka vuosikaudet olen yrittänyt etsiä sitä oikeaa: olen kolunnut aladivareita, käynyt jossain isoissa pelitapahtumissa, lukenut nettiä... Ei vain löydy. Kai se on pikku hiljaa hyväksyttävä että meikäläisen rooli on yksin kulkea loppuun asti.
Alle puolet siitä mitä pitäisi olla.Kolme minuuttia lisäaikaa on omasta mielestä aika helvetisti alakanttiin...
Lacazette on kuollut tänään varmaan 20 kertaa.
Protokolla varmaan ainakin.Taisi tulla aivotärähdys tällä kertaa?
SOU - AVL peli... eikös toi ollut aivan päivänselvä käsivirhe Cashilla?
Tuo olisi kyllä vihelletty paitsioksi ennen VAR:iakin. Selkeästi käsi paitsion puolella. Ei ole mikään VAR sääntö tämä.Kyllä taas sanon näistä VAR paitsioista, että vittu mitä paskaa. Southamptonin tasoitusmaali olisi ollut ihan ansaittu, mutta tilanteessa pakin ja hyökkääjän jalat olivat täysin tasan, pakin kroppa menossa kuitenkin väärään suuntaan ja tilanne sitä myöten hävitty, mutta hyökkääjän paidan hihan kulma oli sentillä väärällä puolen viivottimella piirettyä viivaa suhteessa pakin perseeseen, niin paitsiohan se.
Isossa kuvassa täysin sama miten tuossa pelissä kävi, mutta aivan naurettavaa nysväämistä tuo kaikkinensa on.
Tuchel kaivannut Marcos Alonson avaukseen.