Martial, mä häpeän
Juu korttia vaan niin oppii.On myös häpeällistä, ettei noista rangaista. Ja tämä ihan yleisesti.
Koska United saa näistä pilkkuja. Kysy vaikka Kloppilta.Mikä järki tuollaista on edes yrittää kun VAR on näissä käytössä?
Ja kun penkillä olisi pätevä korvaaja, jolla on tuoreet jalat. Tästä pitkä miinus Olelle.Selvästi tappiota enemmän vituttaa se, että Bruno pelaa taas täyden ysikymppisen, vaikka hän on ihan väsynyt.
No eipä tossa vielä mitään, mutta jos Bruno on lauantaina avauksessa Watfordia vastaan, alan kyseenalaistaa Olen järjenjuoksua.Brunoa ei sitten saa peluuttaa Burnleyä vastaan. Ikävä sanoa, mutta noin väsyneenä hänestä on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä.
Jep. Itse olisin laittanut Brunon ja Rassen tilalle avaukseen Donnyn ja Masonin.Ja kun penkillä olisi pätevä korvaaja, jolla on tuoreet jalat. Tästä pitkä miinus Olelle.
Selvästi tappiota enemmän vituttaa se, että Bruno pelaa taas täyden ysikymppisen, vaikka hän on ihan väsynyt.
Koko ManU vaikutti aika väsähtäneeltä tänään verrattuna ManC:iin, joka tuli aikas kevyen näköisesti hyökkäyksiin useimmiten.
Tai ehkä tähän vaikuttaa enemmän se, että ovat vihdoin löytäneet oman pelinsä ja toteuttavat sitä aika surutta. Ihan samalla tavalla tulivat läpi kentän kuin edellisessä pelissä Chelseata vastaan.
Joo varmaankin. Useinhan se näyttää helpolta, ja että tilaa/aikaa on vaikka kuinka paljon, kun lähtee peli kulkemaan.