No, eipä tällaisia pelimahdollisuuksia voi rahalla ostaa. Eli tuleepa kuinka kovaa tahansa dunkkuun, niin iso juttu pojille.
Plus mä kyllä nautin jos Mane, Salah ja kumppanit pelaa 90 minuuttia.
Hörähdin samaa. Pitikin jinxata.Et päässyt nauttimaan.
Kukapa ei nauttisi! Toivottavasti olet taas ruudun äärellä kannustamassa Salahia, Manea ja kumppaneita kun kohdataan ManU viikon päästä sunnuntaina?...Plus mä kyllä nautin jos Mane, Salah ja kumppanit pelaa 90 minuuttia.
Toista kannustan törmäämään Milnerin leukaan ja toista Minaminon minimunaan.Kukapa ei nauttisi! Toivottavasti olet taas ruudun äärellä kannustamassa Salahia, Manea ja kumppaneita kun kohdataan ManU viikon päästä sunnuntaina?
Melko rasistista olettaa etnisyyden perusteella, että Minaminolla on minimuna.Toista kannustan törmäämään Milnerin leukaan ja toista Minaminon minimunaan.
Bongasin tämän lempinimen teidän ketjusta, joten hävetkää itse! Mun puolestani hänellä voi hyvin olla vaikka minkälainen Kuningasmino.Melko rasistista olettaa etnisyyden perusteella, että Minaminolla on minimuna.
Häpeäisit!
Elä sotke Littiä tähän!Bongasin tämän lempinimen teidän ketjusta, joten hävetkää itse! Mun puolestani hänellä voi hyvin olla vaikka minkälainen Kuningasmino.
En sotke. Vain yhden palstalaisen vaimon.Elä sotke Littiä tähän!
Ok. Kunhan ei minun.En sotke. Vain yhden palstalaisen vaimon.
Oli muuten täysin ansaittu voitto. Kaverit käänsi talikolla sitä kenttää juuri ennen kuin pelaajat tuli kentälle :D ei saatana. Puolet ajasta pallo oli ilmassa ja junnut ihan ihmeissään vaan liukasteli menemään Santiago Perunapellolla.Jaaha! Firman viimeiset rahat meni jatkoajasta löytyneeseen vetovihjeeseen. Juopot rekkakuskit sitten kuitenkin voitti kiimajunnut.