Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 114 355
  • 121 720

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
En kiistä tuomarin virhettä.
No tulihan se sieltä.

Minusta virheen korjaaminen toisella virheellä on tie loputtomaan suohon.

Jos aiempi rike meni tuomarilta ohi niin sitten se meni ohi. Ei kuitenkaan pidä ruveta viheltämään väärin aiempien mokien vuoksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Arsenalilla jo illan Euro cup-ottelussa yleisöä 2000 paikanpäällä. Tämä myös tarkoittaa sitä, että Gunnersaurus palaa töihin! I’m not crying, you’re crying!
 

Liitteet

  • E1793DC1-E8B5-4BF1-99B7-A0ED297A0B81.jpeg
    E1793DC1-E8B5-4BF1-99B7-A0ED297A0B81.jpeg
    273,7 KB · kertaa luettu: 47

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onpas hienon kuuloista kun yleisö möykkää pelissä.

Kuvista päätellen tosin siellä on osalla jo maskit lentäneet pois ja turvavälit kaikonneet joten joskohan tämäkin kiva kohta otetaan pois
 

redpecka

Jäsen
Sociedadin Isak (Ruotsista, 21v) oli jo Silvan syötöstä nokikkain Rijekin portteeron kanssa, muttei ollut nähnyt hän vissiin Suomen maajoukkueen naisen suoritusta kuinka noissa tilanteissa maali tehdään. Syliin tyrkkäs tämä.
 

redpecka

Jäsen
Penalti Donostian kuninkaalliselle palloseuralle: (käsivirhe)

HAA! Tämä peruttaan VARissa. Surrealista! sanoo selostaja.

E: Hyvä VAR-tarkistus se oli: hyökkääjä itse sohii puskutilanteessa.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Missä sä @redpecka olet ollut kaikki nämä vuodet palstan futisketjuista? Tai siis miksi vasta nyt...
Kiitos kysymästä. Satunnaisesti olen kyllä ketjuja täällä selaillut, mutta sain jonkun pistoksen ruveta kirjoittamaan tähänkin osioon kun oli kaikkea koronabannia tuolla, siellä & nurkantakana ja kaikki peruttu ja nytkin lätkä tauolla, jota varten ensisijaisesti olen palstalle tullut alunperin pyörimään.

Espanjan liigaa seuraillut jonkun 15 vuotta intensiivisemmin, joskus enemmän joskus vähemmän, on temporaadoja kun en ole nähnyt yhtään ottelua enkä edes tekstiteeveestä tuloksia kattonut.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ennen päivän ensimmäistä Valioliiga-ottelua linkistä kannattaa lukea miten Ancelotti peluuttaa Evertonia ja Jamesin ja DCLn nykyrooleista. Lisää mielenkiintoa otteluun ja seurattavaa siis.

 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Jotain taktiikkaan vaikuttavaa luulisi olevan Dignen pitkällä poissaololla, kun vasemmalta laidalta ei löydy enää uhkaa keskityksistä. Pickford potkii kukkupalloja jatkossakin.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin ihan varma että Brady tekee avausmaalin tänään. Piti käydä laittaa tohon euro pari. Ihan tieto että Bradyn vaparit aiheuttaa päänvaivaa Pickfordille ja koko Evertonin puolustukselle. Sinnehän se helähti. Mutta unohtu tuo veto kun tuli kaikkea muuta taas...
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Olin ihan varma että Brady tekee avausmaalin tänään. Piti käydä laittaa tohon euro pari. Ihan tieto että Bradyn vaparit aiheuttaa päänvaivaa Pickfordille ja koko Evertonin puolustukselle. Sinnehän se helähti. Mutta unohtu tuo veto kun tuli kaikkea muuta taas...
On Pickford melkonen rapukäsi. Pope saa taas hyvin näyttää kumpi on näistä kahdesta parempi veska.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Burnleyltä taas huikeaa rakentamista kun Pope avaa käsistä ja yhden jatkolla läpiajo :D
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
DCL muuten tehnyt eniten maaleja boksin sisältä tällä kaudella top5-liigoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös