Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 130 981
  • 122 114

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Valjussa toi maali olisi ollut paitsio. :D

Rasse rikki, Bruno puhki ja sitä rataa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Rashford osoitteli olkapäätään penkille jo kymmenen minuuttia sitten. Jos siis meni joltain suomalaista kanavaa katsovalta ohi.
 

Barney

Jäsen
Rashford pois ja Pogba tilalle... ookoo.
Se on sitä lepuuttamista. Toiset managerit lepuuttavat myös niitä parhaita pelaajiaan ja toiset ylipeluuttavat ne loukkaantuneiksi ja haukkuvat sen jälkeen tv-toimittajat.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Se on sitä lepuuttamista. Toiset managerit lepuuttavat myös niitä parhaita pelaajiaan ja toiset ylipeluuttavat ne loukkaantuneiksi ja haukkuvat sen jälkeen tv-toimittajat.

Meni myös multa ohi tuo loukkaantuminen. Ihan ymmärrettävä vaihto.
 

Fordél

Jäsen
Se on sitä lepuuttamista. Toiset managerit lepuuttavat myös niitä parhaita pelaajiaan ja toiset ylipeluuttavat ne loukkaantuneiksi ja haukkuvat sen jälkeen tv-toimittajat.

Toiset managerit lepuuttaa odottamalla, että pelaaja hankkii itselleen punaisen.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Tuo Fredin pitäminen kentälle toisella jaksolla on kyllä ihan käsittämätön munaus Olelta ja kumppaneilta. Toisaalta Leipzigia vastaan United ei ihan yhtä kipeästi tarvitse Frediä kentälle, joten sen suhteen ei mikään maailmaloppu.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Onko peli ollut noin hallussa mitä tulostaulu näyttää?

Hetkittäin, Sevilla on prässännyt ylhäältä läpi ottelun ja Chelsea on iskenyt vastaan.

Giroud hommasi vielä pilkun ja tekee itse 4-0. Siitä onkin hetki aikaa, kun Chelsean pelaaja on tehnyt neljä maalia yhdessä pelissä. Ja samalla vaihtoon.

Billy Gilmour kentälle vielä loppuminuuteille.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
PSG ei saa ylivoimalla mitään aikaan mutta Virkkunen vaatii näköjään ManUlta täydellistä pyöritystä
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Nyt sitten se turkin perseily kostautuu ja lähes varmalta näyttänyt jatkopaikka pitää hakea vieraskentältä saksasta
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Hetkittäin, Sevilla on prässännyt ylhäältä läpi ottelun ja Chelsea on iskenyt vastaan.

Giroud hommasi vielä pilkun ja tekee itse 4-0. Siitä onkin hetki aikaa, kun Chelsean pelaaja on tehnyt neljä maalia yhdessä pelissä. Ja samalla vaihtoon.

Billy Gilmour kentälle vielä loppuminuuteille.
Millään Wernereillä ei ole mitään väliä tuollaisen pelin jälkeen. Jos Giroud ei avaa viikonloppuna Leedsiä vastaan, ei mulla ole enää sanoja.
 
Olen alkanut viihtyä Olen peleissä. Tässä ketjussa riittää kuhinaa aina kun Maukka pelaa. Ja itsellä siis nimenomaan niin, että itse peliä seurataan taustalla sivusilmällä ja tätä ketjua keskittyneesti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barney

Jäsen
Poppamies kentälle. Nyt on kulttilegendan aika tehdä viimeinen iso palvelus Unitedille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös