Miten jotkut, ilmeisesti suurin osa, pitää tätä Virkkusta jonakin selostajien Jeesuksena? Aivan helvetin raivostuttava ääni ja puhetyyli. "Kärjessääöh jopa viisitoistaaöh maaliaaoöäh iskenyt Lewandowskiiioöäh"
Ei kovin herkästi tule tätä tehtyä, mutta Virkkusen kohdalla en vain koskaan tule ymmärtämään miehen suosiota. Lajista hän kyllä tietää selvästi ja on asiaan perehtynyt, mutta ulosanti poraa kyllä reikiä omiin aivoihini.Tyypillistä taas kun kauden huipennus menossa niin keskitytään selostajan haukkumiseen :)
Tyypillistä taas kun kauden huipennus menossa niin keskitytään selostajan haukkumiseen :)
Kertoo vain omaa kieltä siitä kuinka paska taso Suomessa on selostajissa.
Olen eri mieltä, mutta se siitä. Peliä.Kertoo vain omaa kieltä siitä kuinka paska taso Suomessa on selostajissa.
Hyvähän se taso on. Virkkunen, Kuusinen, Innanen ja Härkönen kaikki hyvin lajista perillä ja tekevät kunnon taustatyön selostuksiin.Kertoo vain omaa kieltä siitä kuinka paska taso Suomessa on selostajissa.
Niin no, Bayern kahdeksaan vuoteen kuitenkin jo kolmatta kertaa finaalissa ja onhan ne viidesti tämän turnauksen voittaneetkin. Toki PSG:lle uusi juttu.Kiva kun finaalissa kaksi suurseuraa vastakkain joista kumpaakaan ei liian usein näissä peleissä ole nähty. Vähän vaihtelua väsyneiden Barcojen ja Realin kanssa.
Ja itse asiassa 2010 Bayern oli kanssa finaalissa eli 10 vuoden aikana neljästi olleet finaalissa. Tuo on itse asiassa yhdessä Real Madridin kanssa eniten 10 vuoden aikana.Niin no, Bayern kahdeksaan vuoteen kuitenkin jo kolmatta kertaa finaalissa ja onhan ne viidesti tämän turnauksen voittaneetkin. Toki PSG:lle uusi juttu.