Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Voi sitä tuostakin laittaa yli.
Aikamoista. De Gea maalissa?
Aikamoista. De Gea maalissa?
Ederson :DSterling :D
Eikös Fernando Torres joskus 10 vuotta sitten pistänyt aika nätisti tyhjästä maalista ohi Manchester Unitedia vastaan? Chelseassa pelasi silloin.Voi sitä tuostakin laittaa yli.
KDB - pelipaikkansa paras maailmassa.
Eikös Fernando Torres joskus 10 vuotta sitten pistänyt aika nätisti tyhjästä maalista ohi Manchester Unitedia vastaan? Chelseassa pelasi silloin.
Ja perään Lyon ansaitusti 3-1.
Joo mua kyllä sinänsä vähän harmitti kun Torresilla ei missään vaiheessa oikein lähtenyt Chelseassa. Oli parhaimmillaan aikoinaan erittäin hyvä hyökkääjä.Juu, Torres oli kuuminta hottia Chelsean paidassa. Teki tosin aika tärkeän maalin Barcaa vastaan.
Joo mua kyllä sinänsä vähän harmitti kun Torresilla ei missään vaiheessa oikein lähtenyt Chelseassa. Oli parhaimmillaan aikoinaan erittäin hyvä hyökkääjä.
Valakari on kyllä CMoren paras asiantuntija. Luulisi, että hommia riittää jatkossakin, mikäli miestä vain itseä kiinnostaa.
Pesi Hyypiän 100-0. Hyypiä kommentoi kuvanauhaa: sieltä tulee syöttö, toinen syöttö ja purku ja taas syöttö.
Valakari kertoo jotain muutakin kuin itsestäänselvyyksiä
Luulen, että näiden kavereiden meriiteillä ei pääse luuserikerhoon.Pitääköhän Guardiola jotain luuserikerhoa Messin kanssa huomenna?