Jalkapallo – liveseuranta

• 6 598 773
  • 128 782

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Maailman paras Bono on ihan kohtalaisessa vireessä.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, Bonolla oli Edge ManUn hyökkääjiin...

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Bonon ylivoima vie mielenkiinnon ottelusta.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sitä on unohtanut minkälaista sakkia nää espanjalaisjoukkueiden pelaajat on. Ei saatana, näytelmöintiä suoraan jostain tunteista ja tuoksuista...

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Williams yritti samaa, mutta ei ihan lähtenyt.
Kyllähän siinä kaveri kamppasi ihan yrittämällä. Keltainen ei olisi ollut vääryys tuosta.

edit. Mutta siis viittasin tuohon ilmehdintään ja tuomarilta kortin anelemiseen polvillaan :D

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämäkin tuplafacepalm! Golden globe niin että helähtää.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Kun et itse tee, niin kaveri tekee ja niin edelleen.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meinaa pää räjähtää. Eikö siitä Martialin tappamisesta oikeasti tule seurauksia ja sit noi vitun lattarit tekee maalin? Jumalauta.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lindelöf tosiaan vähän kadotti kaverinsa. Mutta on tässä oikeusmurhan ainekset kasassa.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Lindelöf tosiaan vähän kadotti kaverinsa. Mutta on tässä oikeusmurhan ainekset kasassa.
Se oli kyllä itse asiassa Wan-Bissakan mies. AWB tuli keskelle merkkaamaan De Jongia, jäi selän taakse eikä viitsinyt pelata tilannetta loppuun. Toisaalta Lindelöf olisi voinut myös merkata De Jongin, mutta ilmeisesti huonoa kommunikaatiota tilanteessa.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vaikea peli tuomita kun noin paljon sääntöjen rajamailla -rappauksia.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Se oli kyllä itse asiassa Wan-Bissakan mies. AWB tuli keskelle merkkaamaan De Jongia, jäi selän taakse eikä viitsinyt pelata tilannetta loppuun. Toisaalta Lindelöf olisi voinut myös merkata De Jongin, mutta ilmeisesti huonoa kommunikaatiota tilanteessa.

Aika klassinen tyräys takana olevalta laitapakilta, ei puhetta eikä tekoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy