Mitä helvettiä mä luen täältä?Kyllä. Mutta Messistä puhutaan sinä kaverina, jossa oli taikuutta. Ronaldosta puhutaan sinä kaverina, joka oli kurinalainen.
Ja kyllä, oli Barcalta jäätävän paska peli. Ei kahta kysymystä. Ei tuolla pelillä mennä yhtään minnekään. Voittaja täysin oikea.
Barcalle ja näille nallikallioille sun muille Billeille mulla on vain tämä:
Pure sitä tyynyy!
Hyvähän se on, että urheilu herättää tunteita, mutta miksi ihmeessä Messiä ja Ronaldoa täytyy koko ajan olla laittamassa vastakkain? Minusta on upeaa, että maailmassa on jo pitkään ollut nämä kaksi aivan poikkeuksellisen hyvää jalkapalloilijaa.
Kai minä en sitten ymmärrä tarpeeksi.
Eeei tämä sentään ihan tähtihetkeksi lukeudu, mitä omiin Barca-kokemuksiini tulee. Tai edelle menevät ainakin Scholesin pommi OT:lla ja tietysti se, kun Ronaldo siirtyi 5-3 johtoon CL-pokaalien määrässä.Sinäkin tuntematon nimimerkki
saat tähtihetkesi! Kaunista!
Ilman äidillistä toppuuttelua tahdon sanoa, ettei sulla pitäisi olla mitään ihmeellisen suurta syytä olla täällä jokaisen kimpussa yhden futispelin lopputuloksen vuoksi. Sähän et edes kannata käsittääkseni Barcelonaa. Ihan rennosti vaan.
No olen ollut siellä mestaruusjuhlissa. Pitäisikö vielä sanoa jotain?
Loistelias urheilulta! Maagista!
Täydellinen urheilupäivä!
Tää Messin ja Ronaldon munien mittaaminen on yhtä tympeää kuin Nadalin ja Federerin kohdalla.
Mielenkiintoiseksi menee kyllä. HJK vei KuPSia täällä Kuopiossa kuin mätää kukkoa ja kotipelistäänkin olisi ansainnut voiton mutta jäi tasuriin, mutta sitten toisaalta on tullut kompastumisia sellaisissa peleissä jotka ennakkoon olisi kai budjetoitu HJK:n voitoksi.Kiitos Honka kun voitte Klubilta kaksi pistettä.
Tulee mielenkiintoinen kausi. HJK ei näköjään voitakaan ylivoimaisesti mestaruutta, kuten ns. asiantuntijat ennen kautta kertoivat.Mielenkiintoiseksi menee kyllä.
Sähän voit viedä asiantuntevuuttasi esim. tonne Barcan kausiketjuun jonne olet tähän mennessä kirjoittanut nolla viestiä. Nyt tulee vaan semmoinen vähän nolo fanipoikamainen huutelu mieleen.
Oletko ajatellut, että saatan keskustella Barcasta ja siitä jalkapallosta jossain muualla? Tämähän on lätkäfoorumi.
Hiiret tanssii pöydillä jne.