Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä luulin, että toi Barcelonan ja Bayernin ottelu oli illan liveseurannan ainoa ns. kuivana kakkoseen -tapaus, mutta ei ollutkaan. Nää Rainbowin popparit on muuten kans hyviä.
No ihan vaikka kun piti huudella jostain CR0:sta tms, vaikka Cristiano Ronaldo ei tainnut tämän illan matsiin liittyä mitenkään.Miksi olisin? Messi ja Barcelona on suurempaa mitä kukaan voi saavuttaa. Miksi olisin katkera?
Nyt olisi ollut jälkipeleissä Barcelonalla mahdollisuus tasoittaa ottelusarja, mutta ei ole oikein lähtenyt. Toisaalta Barcelonan tähtipelaaja puuttuu vielä jälkipeleistä, jos siis hän kannattaa enää Barcelonaa tämän esityksen jälkeen.Mä luulin, että toi Barcelonan ja Bayernin ottelu oli illan liveseurannan ainoa ns. kuivana kakkoseen -tapaus, mutta ei ollutkaan.
Tule nyt VilleLeino kertomaan mikä meni vikaan!
No ihan vaikka kun piti huudella jostain CR0:sta tms, vaikka Cristiano Ronaldo ei tainnut tämän illan matsiin liittyä mitenkään.
En ole pelannut jalkapalloa tuolla tasolla ammattilaisena joten ei ole kokemusta.Kerrotkos muuten omat kokemuksesi La Ligan tai CL:n mestaruusjuhlista?
Roger. Ja miksei olisikinNyt mulla on kesäinen hassuttelu ollut tässä päällä. Jalkapallossa suosikkijoukkueeni on Kuopion palloseura ja se on hallitseva Suomen mestari. Ja KuPS on tuossa lukenutkin.
En ole pelannut jalkapalloa tuolla tasolla ammattilaisena joten ei ole kokemusta.
Niin no kun en minä tuota La Ligaa sillä tavalla seuraa että minulla suosikkijoukkuetta olisi. Eikä myöskään pahemmin tuolla kansainvälisissä sarjoissa muutenkaan. KuPSin pelejä on toki tullut paikan päällä käytyä katsomassa.Hyvin väistetty. Mutta ei ole siis seuraajanakaan. Seuraajana kovimmat menot taitavat olla teeveen äärestä jostain Oulusta.
Hyvin väistetty. Mutta ei ole siis seuraajanakaan. Seuraajana kovimmat menot taitavat olla teeveen äärestä jostain Oulusta.
Hyvin väistetty. Mutta ei ole siis seuraajanakaan. Seuraajana kovimmat menot taitavat olla teeveen äärestä jostain Oulusta.
Etkö sä ollut Chelsea- ja Celtic-fani?
Eiköhän sieltäkin tuu tekstiä että vika on muissa. Peli ei ollut reilua ja muut kirjoittajat täällä ovat katkeria
Miten oikeasti on mahdollista että kauden lopussa yhtäkkiä muutetaan sääntöjä niin että saa käyttää 5 vaihto miestä. Tuolla ei ole mitään tekemistä koronan tai tauon kanssa, vaan noita käytettiin tekosyynä että saatiin heikennettyä Barcaa, joka kärsii eniten tästä.
Mit.. mitä väliä on jonkun suomalaisen jalkapallonseuraajan suosikkijoukkueella? Etkö sä ollut Chelsea- ja Celtic-fani?
Viimeistään City kairaa scheissBayernin! Tulee Blue Moon, vaaleansininen kuu, kun City röhmyttää Saksan huoraa.
Kai sitä voi nyt useampi suosikkiseura olla? Tuolla Englannin päässä on ollut viime aikoina vähän hiljaisempaa, joten olen alkanut itse kannattamaan myös Real Madridia, Juventusta, Bayernia ja PSG:tä. On tuo hienoa, kun saa jatkuvasti juhlia oman seuran mestaruutta.Mit.. mitä väliä on jonkun suomalaisen jalkapallonseuraajan suosikkijoukkueella? Etkö sä ollut Chelsea- ja Celtic-fani?