Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 042 712
  • 120 293

Barney

Jäsen
Mä luulin, että toi Barcelonan ja Bayernin ottelu oli illan liveseurannan ainoa ns. kuivana kakkoseen -tapaus, mutta ei ollutkaan.
Nyt olisi ollut jälkipeleissä Barcelonalla mahdollisuus tasoittaa ottelusarja, mutta ei ole oikein lähtenyt. Toisaalta Barcelonan tähtipelaaja puuttuu vielä jälkipeleistä, jos siis hän kannattaa enää Barcelonaa tämän esityksen jälkeen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No ihan vaikka kun piti huudella jostain CR0:sta tms, vaikka Cristiano Ronaldo ei tainnut tämän illan matsiin liittyä mitenkään.

Kerrotkos muuten omat kokemuksesi La Ligan tai CL:n mestaruusjuhlista?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ole pelannut jalkapalloa tuolla tasolla ammattilaisena joten ei ole kokemusta.

Hyvin väistetty. Mutta ei ole siis seuraajanakaan. Seuraajana kovimmat menot taitavat olla teeveen äärestä jostain Oulusta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyvin väistetty. Mutta ei ole siis seuraajanakaan. Seuraajana kovimmat menot taitavat olla teeveen äärestä jostain Oulusta.
Niin no kun en minä tuota La Ligaa sillä tavalla seuraa että minulla suosikkijoukkuetta olisi. Eikä myöskään pahemmin tuolla kansainvälisissä sarjoissa muutenkaan. KuPSin pelejä on toki tullut paikan päällä käytyä katsomassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja sanotaan nyt että Barca oli ihan paska ja ansaitsi hävitä. Ynnä muuta ynnä muuta. Iloitkaa, vaikka se kertookin teistä paljon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Hyvin väistetty. Mutta ei ole siis seuraajanakaan. Seuraajana kovimmat menot taitavat olla teeveen äärestä jostain Oulusta.

Mit.. mitä väliä on jonkun suomalaisen jalkapallonseuraajan suosikkijoukkueella? Etkö sä ollut Chelsea- ja Celtic-fani?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Messillä 19 pallonmenetystä. Todella yksin jäi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Upea ilta. Ronnie eteni 33. framesta mm-finaaliin, ja Stern des Südens kairaa valtiottoman maakunnan työväenpalloilijoita klaavapuolelta. Ehdotan, että palstan oletusfontiksi asetetaan jokin jöpäkkä fraktuura.
 
Eiköhän sieltäkin tuu tekstiä että vika on muissa. Peli ei ollut reilua ja muut kirjoittajat täällä ovat katkeria

Kyllä tässä puhutaan vähän isommista asioista.

Miten oikeasti on mahdollista että kauden lopussa yhtäkkiä muutetaan sääntöjä niin että saa käyttää 5 vaihto miestä. Tuolla ei ole mitään tekemistä koronan tai tauon kanssa, vaan noita käytettiin tekosyynä että saatiin heikennettyä Barcaa, joka kärsii eniten tästä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viimeistään City kairaa scheissBayernin! Tulee Blue Moon, vaaleansininen kuu, kun City röhmyttää Saksan huoraa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tästä ketjusta on ihan turha hakea sääliä jos Barcan tasoinen seura raiskataan tollai.

Silloin kannattaa mennä vaikka äitin viereen pötköttää jos on paha mieli
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja kyllä, oli Barcalta jäätävän paska peli. Ei kahta kysymystä. Ei tuolla pelillä mennä yhtään minnekään. Voittaja täysin oikea.
 

Barney

Jäsen
Mit.. mitä väliä on jonkun suomalaisen jalkapallonseuraajan suosikkijoukkueella? Etkö sä ollut Chelsea- ja Celtic-fani?
Kai sitä voi nyt useampi suosikkiseura olla? Tuolla Englannin päässä on ollut viime aikoina vähän hiljaisempaa, joten olen alkanut itse kannattamaan myös Real Madridia, Juventusta, Bayernia ja PSG:tä. On tuo hienoa, kun saa jatkuvasti juhlia oman seuran mestaruutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös