Miten nää Banega ja Navas voi olla vuosikymmenestä toiseen näin huippuja? Eivätkö he ikäänny ikinä?
Eli se on huseerannut kolmella eri decadella tuolla ja vielä alati vaarallinen.No Banega on 32v. Ura aloitettu 2007. Ettei nyt silleen ihan ikäloppu ole.
Enää tunti kun räjähtää. Joku niiko voisi kaivella jo kokoonpanoja jostain. Atalanta - PSG
Ander Herrera tutulla paikalla kärjessä ja Neymar rakentaa peliä ja rouhii keskikentän ankkuripelaajana.Tossahan nuo.
Katopas katopas, siellä on pariisilaisten portteerona vanha kunnon ex-madrilista. Italialaispoppoo on minulle aika tuntematon näin ennakkoon, rehellisesti sanottuna en tunne noista ketään.Tossahan nuo.
Itsekin tunnistan avauksesta vain Gomezin ja Pasalicin. Lopuista en ole ikinä kuullutkaan.Italialaispoppoo on minulle aika tuntematon näin ennakkoon, rehellisesti sanottuna en tunne noista ketään.
Katopas katopas, siellä on pariisilaisten portteerona vanha kunnon ex-madrilista. Italialaispoppoo on minulle aika tuntematon näin ennakkoon, rehellisesti sanottuna en tunne noista ketään.
Ander Herrera tutulla paikalla kärjessä ja Neymar rakentaa peliä ja rouhii keskikentän ankkuripelaajana.
Totta kai näin toivotaan. 4-7 on toiveveikkaukseni. E: Anteeks: 7-4Oma veikkaus on, että Atalanta jatkoon.
Mitä tarkoittaa tuossa liitteesä nuo numerot pelaajan kohdalla?Ja tuossa silleen vähän oikeampana versiona.
Mitä tarkoittaa tuossa liitteesä nuo numerot pelaan kohdalla?
Tässä muuten Copan mainio dokkari Atalanta vs. Brescia -asetelmasta.
Jalkapallo näkyy Bergamossa isosti.