Hyvinpä olen tuota Ranskan cup-finaalia katsellut kun vasta äsken tajusin, että sinne on saatu ottaa myös yleisöä.
Missä muka? Mä en ole myöskään huomannut mitään. Hoh. Joo ”vähän” toisella silmällä.
Hyvinpä olen tuota Ranskan cup-finaalia katsellut kun vasta äsken tajusin, että sinne on saatu ottaa myös yleisöä.
Edelliseen viitaten. paljonkohan tuolla on yleisöä kun näyttää, että vain päätykatsomoissa olisi porukkaa? Ääntä kuitenkin kuuluu hyvin, joten tuleekohan äänet nauhalta vai mitä häh?
Niskanen on kyllä ihan tolkuttomassa vireessä. Viime kaudella tuli pitkään kiroiltua kun ei meinannut mistään mennä sisään. Loppukaudesta alkoi sitten tulla maalejakin ja tulihan siinä kauden viimeisessä pelissä "kohtalaisen" tärkeä maali.Veikkausliigan paras iskee!! BANZAI!
Lienee Riven kirjoissa myös merkattu mies ensi kesän kisoja ajatellen.Niskanen on kyllä ihan tolkuttomassa vireessä. Viime kaudella tuli pitkään kiroiltua kun ei meinannut mistään mennä sisään. Loppukaudesta alkoi sitten tulla maalejakin ja tulihan siinä kauden viimeisessä pelissä "kohtalaisen" tärkeä maali.
Savon Sanomissa oli tänään että Rive toivottaa Niskasen tervetulleeksi maaotteluihin tässä syksyn mittaan. Nyt sieltä vaan hyviä näyttöjä pöytään niin paikka kisakoneeseen on kyllä otettavissa.Lienee Riven kirjoissa myös merkattu mies ensi kesän kisoja ajatellen.
Niskasta vastaan on toistaiseksi vielä se, että Suomella on eniten vaihtoehtoja juuri laidalle. Ainakin Lod ja Soiri ovat lähtökohtaisesti edellä, tämän lisäksi sinne on laittaa Lappalainen, Skrabb ja Taylor.Savon Sanomissa oli tänään että Rive toivottaa Niskasen tervetulleeksi maaotteluihin tässä syksyn mittaan. Nyt sieltä vaan hyviä näyttöjä pöytään niin paikka kisakoneeseen on kyllä otettavissa.
Niskanen on kyllä kehittynyt hurjasti. Kokemusta on Veikkausliigasta jo paljon mutta ikää on vasta 22 vuotta. Sanoisin että juoksuvoima ja fysiikka riittäisi jo helposti ulkomaille mutta pallovarmuudessa vielä vähän petrattavaa. Toki on sitäkin nyt parantanut paljon. Toivottavasti kehittää näitä ominaisuuksia vielä koko loppukauden KuPS:ssa ja siirtyy vasta myöhemmin ulkomaille.