Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 128 821
  • 122 075

redpecka

Jäsen
Toi Barcan kymppi on aika hyvä. 3-0

Napoli tarvii 3 maalia jatkoonmennäkseen.

E: VAR hylkäsi 3-0 -maalin. Edelleen vaan 2-0. Nappis tarvii täten vain kaksi maalia. Hieno ilta tulossa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Viime vuosina on CL:ssa nähty muutamia huikeita nousuja, tänään ei näy sellaisista merkkejä. Pari vierasmaalia Barcelonassa olisi vielä tolkun rajoissa, viisi Münchenissä ei oikein millään.
 

redpecka

Jäsen
Pakki pelasi omaa peliä ja katsoo eteenpäin ja potkaisee - joku pelaaja työntää klapinsa potkaisijan kengän ja pallon väliin. Hyväksyisin rankkarin jo tuomio pitäisi tehdä livetilanteessa mutta nyt kun Var niin en sulata.

Meni maku koko ottelusta, suatana.
 

Jules W.

Jäsen
Suosikkijoukkue
MLSE
Eihän tuossa Barcelonan rankkarissa ollut mitään epäselvää. Koulibaly potkaisee pelaajaa ja ei osu palloon, vaan Messin jalkaan. Ei näissä mitään lohtua anneta siitä, että pelaaja ehtii takaa koukata jalan väliin, se on riisto se. Ajoitus oli nyt vain tuollainen.

Toki ilman VARia niin tuskin Messin maalia olisi hylätty. Aika kova tuomio sekin, kun ei videokuvasta voi sanoa varmaksi että hipaisi käteen. Eikä sen perusteella oikein voi väittää, että se kontakti käteen olisi jotain vaikuttanut.
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Olihan se vähän jännä tuomio. Mutta perusteena oletettavasti oli, ettei Messi pelkästään laittanut klabbia väliin vaan myös koski palloon. En varmaanaan olisi itse edes värilasien läpi silti viheltänyt.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Vittu, että ton Tuomas Virkkusen katkeamatonta huutamista on raskasta kuunnella.
Eikö se itse väsy siihen koskaan?
 

redpecka

Jäsen
Olihan se vähän jännä tuomio. Mutta perusteena oletettavasti oli, ettei Messi pelkästään laittanut klabbia väliin vaan myös koski palloon. En varmaanaan olisi itse edes värilasien läpi silti viheltänyt.
Oli tosiaan siinä mielessä jännä, että se napoliino on siinä pallollinen ja tavallaan hyökkäävä pelaaja kun vihulaisten karvaaja toimittaa ittensä ahtaaseen rakoon pohkeisiinpotkittavaksi...

No ei siinä, olkoon miten on, kyllähän Barca perempi on ollut ja ansaitsee jatkoonmenonsa. Ja se Messin hylätty maali... Oliko se nyt käsi. Toisaalta tulee mieleen taas että miksi koko VAR-sirkus kun siinä ei ole tolkkua ellei oma jengi hyödy.
 
Vittu, että ton Tuomas Virkkusen katkeamatonta huutamista on raskasta kuunnella.
Eikö se itse väsy siihen koskaan?

Itse jaksan kyllä Virkkusta kuunnella.

Syy miksi tähän viestiin tartuin on kuitenkin se, että tuo C Moren toinen selostaja on kuin aavistuksen laimennettu versio Virkkusesta. Todella paljon tyyleissä, artikulaatiossa, painotuksissa, äänessä jne. samaa kuin Virkkusella. Ei liene vaikea arvata kenen selostuksia on kuunneltu kun selostajan hommia on opiskeltu. Kuka sitten lieneekään tämä toinen selostaja nimeltään, en saa päähäni nyt.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Mä nyt siirryinkin Bayernin peliin, selostajana Kim Kallström.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös