Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 304 553
  • 123 828

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ohhoh, miten Lindelöfiä vietiin.
 

Barney

Jäsen
Manun kuuluisi taistella mestaruudesta eikä mistään ynnä muut sijoituksista.
Eikö se ole kuitenkin ihan kiva, että Unitedin muutaman heikomman kauden ansiosta muun muassa Leicester ja Liverpool ovat saaneet voittaa ensimmäiset valioliigamestaruutensa? Jos Manchesterissa olisi painettu menemään niin sanotulla normitasolla, niin kumpikin noista seuroista jahtaisi vieläkin sitä ensimmäistä mestaruuttaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
No ei pitäisi olla. Manun kuuluisi taistella mestaruudesta eikä mistään ynnä muut sijoituksista. Tämä kausi on heille pettymys.

No siis.


Sir Alex Ferguson // 2.01
David Moyes // 1.68
Ryan Giggs // 1.75
Louis van Gaal // 1.79
José Mourinho // 1.89
OGS // 1.79

Eihän tuo nyt hirveän nättiä tosiaan ole ollut Fergusonin jälkeen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Pitää kyllä myöntää, että vaikka Valioliigaa tulee seurattua ihan liikaa, niin Brighton on kyllä totaalinen HMV-joukkue.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Eikö se ole kuitenkin ihan kiva, että Unitedin muutaman heikomman kauden ansiosta muun muassa Leicester ja Liverpool ovat saaneet voittaa ensimmäiset valioliigamestaruutensa? Jos Manchesterissa olisi painettu menemään niin sanotulla normitasolla, niin kumpikin noista seuroista jahtaisi vieläkin sitä ensimmäistä mestaruuttaan.
Muutaman? Manun surullinen korpivaellus on jatkunut jo seitsemän vuotta, juuri sen jälkeen kun SAF lähti. Tuon jälkeen tullut vain väsyneitä cuppeja eikä olla oltu edes lähelläkään mestaruutta Valioliigassa tai UCL:ssä. Manun kaltaisessa suurbrändissä ei ole tuolloiseen varaa.
 

Barney

Jäsen
Brunolle ansaittua lepoa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Voi vittu. Mä olen Zoidbergin kanssa samaa mieltä ja samoista asioista on puhuttu. Huoh.
Ei sitä tarvitse surkutella. On täyttä faktaa että Manu on urheilun suurbrändi, jolla on faneja ympäri maailmaa. Ei heidän fanit ole tyytyväisiä tällaisiin sijoituksiin. Tai en ainakaan minä olisi.

En siis itse ole Manu-fani enkä koe antipatiaa heitä kohtaan, joten neutraalina kommentoin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ei sitä tarvitse surkutella. On täyttä faktaa että Manu on urheilun suurbrändi, jolla on faneja ympäri maailmaa. Ei heidän fanit ole tyytyväisiä tällaisiin sijoituksiin. Tai en ainakaan minä olisi.

En siis itse ole Manu-fani enkä koe antipatiaa heitä kohtaan, joten neutraalina kommentoin.

Hyvä kirjoitus. On aina niin mukavaa kun United juhlii kentällä, niin tulee joku muistuttamaan, että ei tässä nyt kovin hyvin mene.

Ikäänkuin kokonaiskuva olisi paremmin jollain ulkopuolisella paremmin hallussa.
 

Barney

Jäsen
Muutaman? Manun surullinen korpivaellus on jatkunut jo seitsemän vuotta, juuri sen jälkeen kun SAF lähti.
Onhan tuo toki Unitedin mittareilla pitkä aika. Jossain Liverpoolissa painettiin juuri kuitenkin puolet pidempi aika ilman mitään kunnon pokaalia, mutta ei näitä seuroja välttämättä kannata kuitenkaan toisiinsa verrata. Yhden kauden voi näköjään vielä rämpiä, niin heikkoja kausia on sen jälkeen yhtä paljon kuin Unitedin ja Valioliigan toiseksi menestyneimmän seuran (Chelsea) välisten mestaruuksien ero.
 

Jeffrey

Jäsen
Hyvä kirjoitus. On aina niin mukavaa kun United juhlii kentällä, niin tulee joku muistuttamaan, että ei tässä nyt kovin hyvin mene.

Ikäänkuin kokonaiskuva olisi paremmin jollain ulkopuolisella paremmin hallussa.

Minä ainakin lopetin hymyilyn heti @Zoidberg n viestin jälkeen, hain orapihjalasta ruoskan jolla aloin takomaan selkääni. Onneksi meille tultiin tänne kertomaan, etten saa olla tyytyväinen tämän illan esitykseen. Pääsi jo melkein totuus unohtumaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Heti kun United pistää jotain jämäjengiä vähä pataa niin alkaa hirvee pippelien kalistelu täällä...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Minä ainakin lopetin hymyilyn heti @Zoidberg n viestin jälkeen, hain orapihjalasta ruoskan jolla aloin takomaan selkääni. Onneksi meille tultiin tänne kertomaan, etten saa olla tyytyväinen tämän illan esitykseen. Pääsi jo melkein totuus unohtumaan.

Mut toisaalta ymmärtää kyllä miksi ei oltu Wernerin perässä!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Hyvä kirjoitus. On aina niin mukavaa kun United juhlii kentällä, niin tulee joku muistuttamaan, että ei tässä nyt kovin hyvin mene.

Ikäänkuin kokonaiskuva olisi paremmin jollain ulkopuolisella paremmin hallussa.
Keskimäärin objektiivinen kokonaiskuva on parempi kuva kuin kannattajan muodostama kokonaiskuva. Tässä ottelussa Manu on pelannut ihan hyvin, vaikka Brightonin puolustus on ollut tänään todella karsea.

Onhan tuo toki Unitedin mittareilla pitkä aika. Jossain Liverpoolissa painettiin juuri kuitenkin puolet pidempi aika ilman mitään kunnon pokaalia, mutta ei näitä seuroja välttämättä kannata kuitenkaan toisiinsa verrata. Yhden kauden voi näköjään vielä rämpiä, niin heikkoja kausia on sen jälkeen yhtä paljon kuin Unitedin ja Valioliigan toiseksi menestyneimmän seuran (Chelsea) välisten mestaruuksien ero.
Historia on historiaa. Nyt pitäisi keskittyä tähän ajanjaksoon johon ei SAF kuulu.

Liverpool on oman korpivaelluksena päättänyt. Aika näyttää päättääkö Manu sitä. Toivon todella että päättäisi, olisi Valioliiga silloin vielä mielenkiintoisempi sarja.
 

Barney

Jäsen
Heti kun United pistää jotain jämäjengiä vähä pataa niin alkaa hirvee pippelien kalistelu täällä...
Kalastusta tässä vain harrastetaan. Juhannuksena ei oikein kala tarttunut syöttiin, joten ajattelin, että kuivaharjoittelusta voisi olla hyötyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös