Mites tuo päästettiin lähtemään kun laitapakit osa-alue mitä pitäisi vahvistaa?Tariq Lampteyn peliä on kyllä piristävää seurata. Ajatella, että pelaa vasta uransa kolmatta matsia Valioliigassa.
Veikkaan, että Reece James vaikutti aika paljon Lampteyn lähtöhaluihin. Aika tukossa olisi voinut olla Lampteyn tie Chelseassa tulevina vuosina.Mites tuo päästettiin lähtemään kun laitapakit osa-alue mitä pitäisi vahvistaa?
Mites tuo päästettiin lähtemään kun laitapakit osa-alue mitä pitäisi vahvistaa?
Mä luulen et Mikko istuu kolmatta viikkoo alasti pesuhuoneen lattialla ja päivittää uutisia Newcastlen omistajanvaihdosta niin ei nyt kerkiä vastaamaan.Kun katselee tuota Unitedin tehokasta peliä ja iloista peli-ilmettä Ole Gunnarin valmentamana, niin täytyy olla kiitollinen, ettei @mikko600 valittu Unitedin urheilutoimenjohtajaksi, vaikka pyrkimystä on näyttänyt olevan.
Kun katselee tuota Unitedin tehokasta peliä ja iloista peli-ilmettä Ole Gunnarin valmentamana, niin täytyy olla kiitollinen, ettei @mikko600 valittu Unitedin urheilutoimenjohtajaksi, vaikka pyrkimystä on näyttänyt olevan.
Geenwoodia katsellessa taas muistuu mieleen miksi Wernerin perässä ei todennäköisesti kovin suurella kiimalla oltu. Varsinkin jos se RW vielä hankitaan.
Greenwoodia kun katselee, niin ei tartte ihmetellä jos Wernerin perässä ei oltu kovin tosissaan.
No ei pitäisi olla. Manun kuuluisi taistella mestaruudesta eikä mistään ynnä muut sijoituksista. Tämä kausi on heille pettymys.Onhan se tietty hienoa ManU-fanina kun joukkue taistelee paikasta mestareiden liigaan.
Ei Roomaakaan rakennettu päivässä. Eikä edes Fergusonin dynastiaa.Onhan se tietty hienoa ManU-fanina kun joukkue taistelee paikasta mestareiden liigaan.
Mulla tulee kans yksi Liverpooliin liittyvä asia mieleen.Ylipäätään jos miettii asioita, jotka ovat maailmassa paremmin vuonna 2020 kuin 2019, niin Maticin pelivire on listan kärjessä aika yksin.
En oikeasti keksi mitä tarkoitat.Mulla tulee kans yksi Liverpooliin liittyvä asia mieleen.