No olen. Nuo ovat herrajumala ammattilaisjalkapalloilijoita.Oletko täysin varma?
No olen. Nuo ovat herrajumala ammattilaisjalkapalloilijoita.Oletko täysin varma?
Tänää Rashford on kyllä syöttänyt pari kertaa aika kivasti Shaw'n laidalta läpi.Rashford on ollut tauon jälkeen vähän kesäterässä. Ja joo ruokki Britannian lapset selkä murtuneena, joten annetaan aikaa...
Jep niin anto tuossa maalissa ja ihan alussa. Haastot ja vedot vielä jääneet mutta eiköhän ne ala sieltä taas tulla.Tänää Rashford on kyllä syöttänyt pari kertaa aika kivasti Shaw'n laidalta läpi.
Yhden maalin voisi tehdä vielä tällä puoliajalla ja ottaa sen jälkeen Brunon sekä Maguiren tauon aikana huilaamaan.
Rashford on ollut tauon jälkeen vähän kesäterässä. Ja joo ruokki Britannian lapset selkä murtuneena, joten annetaan aikaa...
Vähän sama kun Greenwood kun näkee että luottoa tulee, pääsee tilanteisiin ja nyt tuli vielä maali, niin kasvaa heti sen puoli metriä.Tosin... Rasse lienee pelaaja, joka elää hyvin pitkälle itseluottamuksen käytä. Eli sitten kun ne juoksut ja vedot lähtee intuitiolla niin sitten se tuloskin tulee.
Toi Greenwood on kyllä aivan maaginen. Ja vasta 18-vuotias! Mitä te teitte kun olitte 18? Ja Zoidbergille: mitä aiot tehdä kun täytät 18?
Mites tuo päästettiin lähtemään kun laitapakit osa-alue mitä pitäisi vahvistaa?Tariq Lampteyn peliä on kyllä piristävää seurata. Ajatella, että pelaa vasta uransa kolmatta matsia Valioliigassa.
Veikkaan, että Reece James vaikutti aika paljon Lampteyn lähtöhaluihin. Aika tukossa olisi voinut olla Lampteyn tie Chelseassa tulevina vuosina.Mites tuo päästettiin lähtemään kun laitapakit osa-alue mitä pitäisi vahvistaa?
Mites tuo päästettiin lähtemään kun laitapakit osa-alue mitä pitäisi vahvistaa?
Mä luulen et Mikko istuu kolmatta viikkoo alasti pesuhuoneen lattialla ja päivittää uutisia Newcastlen omistajanvaihdosta niin ei nyt kerkiä vastaamaan.Kun katselee tuota Unitedin tehokasta peliä ja iloista peli-ilmettä Ole Gunnarin valmentamana, niin täytyy olla kiitollinen, ettei @mikko600 valittu Unitedin urheilutoimenjohtajaksi, vaikka pyrkimystä on näyttänyt olevan.