On kyllä ihan eri mies kuin maajoukkueessa. Ja näillä otteilla pitäisi tippua pois avauksesta.Maguire on kyllä jäätävän kova... Not.
Harmi vaan, että on ottanut Pereiralta ja Frediltä laukomisoppia. Loistomaalipaikasta yli.Martial on ollut muuten toisella puoliajalla varmaan kentän paras pelaaja. Ensimmäisellä puoliajalla hän ei tainnut edes pelata.
Eli ekalla puoliajalla silkkaa seksiä ja tokalla ei enää seiso?!? ;) Eihän mikään joukkue jaksa tuolla intensiteetillä pelata koko ottelua ja nyt pelaavat rauhallisesti. Ei tuossa Poolilla nyt suurempaa hätää ole vielä ollut ja osaavat kyllä pelin vastaiskulla tappaa, kun paikan saavat.Onpa ollut pettymys Liverpoolin peli. Toki hyvän joukkueen merkki on se, että kykenee voittamaan otteluita huonolla pelillä, mutta yhdellä maalilla tätä ei haluaisi voittaa vaan isommilla lukemilla.
Onpa ollut pettymys Liverpoolin peli. Toki hyvän joukkueen merkki on se, että kykenee voittamaan otteluita huonolla pelillä, mutta yhdellä maalilla tätä ei haluaisi voittaa vaan isommilla lukemilla.
Kyllä se paitsiomaali oli silkkaa seksiä, sitä en kenenkään turha kiistää. Peli sen sijaan on ollut välillä lievä pettymys kun tilanne on vasta 1-0 kun sen pitäisi olla jotain 4-0. Sen verran iso tasoero on, vaikka tämä ei Liverpoolilta paras ottelu olekaan.Eli ekalla puoliajalla silkkaa seksiä ja tokalla ei enää seiso?!? ;)
Mä en edelleenkään pysty jalkapalloa yhdistämään seksiin, en sitten millään. Ehkä liian vanha siihen ja en tiedä mitä nykyajan nuoriso oikein puuhailee? Mutta upeasti pelattu tilanne se oli.Kyllä se paitsiomaali oli silkkaa seksiä, sitä en kenenkään turha kiistää. Peli sen sijaan on ollut välillä lievä pettymys kun tilanne on vasta 1-0 kun sen pitäisi olla jotain 4-0. Sen verran iso tasoero on, vaikka tämä ei Liverpoolilta paras ottelu olekaan.
Kyllä se paitsiomaali oli silkkaa seksiä, sitä en kenenkään turha kiistää. Peli sen sijaan on ollut välillä lievä pettymys kun tilanne on vasta 1-0 kun sen pitäisi olla jotain 4-0. Sen verran iso tasoero on, vaikka tämä ei Liverpoolilta paras ottelu olekaan.
Termi "peli on kuin silkkaa seksiä" on melko yleinen termi urheilussa.Mä en edelleenkään pysty jalkapalloa yhdistämään seksiin, en sitten millään. Ehkä liian vanha siihen ja en tiedä mitä nykyajan nuoriso oikein puuhailee? Mutta upeasti pelattu tilanne se oli.
Minun tarkoitus ei ole haukkua vastustajaa vaan kehua Liverpoolia. Sen verran kova joukkue Liverpool on.Joo kannattaisi sen verran kunnioittaa vastustajaa että jättää suosiolla tuollaiset monen maalin voitonpuheet vähän pienemmälle.
Vastassa on kuitenkin ihan pätevä vastustaja eikö mikään divarijoukkue, vaikka sellaisen kuvan puheestasi voisi saada
Termi "peli on kuin silkkaa seksiä" on melko yleinen termi urheilussa.
Minun tarkoitus ei ole haukkua vastustajaa vaan kehua Liverpoolia. Sen verran kova joukkue Liverpool on.