Niin tai Pool lahjarankkarin, oli Leicester-pelin lopussa, kun Poolin pelaaja hakemalla haki kontaktin vastustajaan. Mutta tietynvärisillä laseilla kun pelejä katsoo, niin tilanteet näkee varmasti eri tavoin.Kyllä VAR päätökset on ihan oikein mennyt mutta entäs ne, joita ei VARista katsottu? Tässä pelissä Maguire roikkui Van Dijkin paidassa tai viime pelissä kun Manu sai lahjamaalin?
Ääsh, muutama sentti pelastaa Manun. Mutta kyllä on suurta seksiä Poolin otteet.
Ei kai siinä kontaktin hakemisessa mitään väärää ole, jos se kontakti kuitenkin tapahtuu?Niin tai Pool lahjarankkarin, oli Leicester-pelin lopussa, kun Poolin pelaaja hakemalla haki kontaktin vastustajaan. Mutta tietynvärisillä laseilla kun pelejä katsoo, niin tilanteet näkee varmasti eri tavoin.
Jep! Ja Ole on myös ihan paska koska Pereira ei saa tyhjiin.Hieno pelisysteemi Olella, kun omat törmäilee keskenään 16-rajalla :)
Se ei ollut lahja tuomareilta vaan Leicesteriltä. Tuomio oli oikea sillä Mane kaadettiin.Niin tai Pool lahjarankkarin, oli Leicester-pelin lopussa, kun Poolin pelaaja hakemalla haki kontaktin vastustajaan. Mutta tietynvärisillä laseilla kun pelejä katsoo, niin tilanteet näkee varmasti eri tavoin.
Haha, tästä sain hyvät naurut. Nyt ollaan syvällä tunteisiin menty.Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut??
Totuus naurattaa monesti ;)Haha, tästä sain hyvät naurut. Nyt ollaan syvällä tunteisiin menty.
Vapinan näkee kotisohvalle asti.Kyllä tuolla punainenkin osasto vapisee näemmä
Vapinan näkee kotisohvalle asti.
Provoaminenhan on tasan ainoa asia, mitä sinä yrität täällä tehdä, joten kenties nyt on aika taputtaa itseäsi selkään.Haha, tästä sain hyvät naurut. Nyt ollaan syvällä tunteisiin menty.
Ei pidä paikkaansa, ja vaikka pitäisi niin näemmä onnistuin.Provoaminenhan on tasan ainoa asia, mitä sinä yrität täällä tehdä, joten kenties nyt on aika taputtaa itseäsi selkään.
Mä voin vähän auttaa "TAPTAP". Kivahan noita trolleja on täällä kiusata :) Suurin osa Pool-kirjoittajista kuitenkin kuitenkin fiksuja ja tietynlainen kuittailu on aina kuulunut tähän "vihollisuuteen".Provoaminenhan on tasan ainoa asia, mitä sinä yrität täällä tehdä, joten kenties nyt on aika taputtaa itseäsi selkään.
Ei pidä paikkaansa, ja vaikka pitäisi niin näemmä onnistuin.
Ei minulla ole mitään perustasoa kun olen liveseurannassa viihtymässä jalkapallo-ottelussa. Minun tarkoitukseni ei ole provosoida vaan ihan asianmukaisesti olen kommentoinut ottelua ja suurta tasoeroa. Suuri tasoero on nähtävissä tilastoiden avulla eli ei ole minun omia höpinöitäni.No jos tämä oli perustasoasi, niin olisin aika huolestunut
Todennäköisesti se, että Maguiren jalkanopeus ei riitä pitämään noita pelaajia, jos hänet laitetaan miesvartioimaan heitä. Tuossa maalissa Gomez blokkasi hyvin Maguiren, muuten Maguire olisi todennäköisesti päässyt tuohon pääpalloon.Ei tuossa kulmien aluepuolustuksessa ole mitään järkeä, ainakaan näillä käskytyksillä. Fred ja Williams ottaa Van Dijkin ja Gomezin samalla kun Maguire merkkaa aluetta. Mikä pointti?
Tämä on provosointia sanoa näin!!Harvoin on yksipuolista jalkapallo-ottelua näin ilo katsoa. Liverpool on mykistävän hyvä.