Mustafi ei ole palautunut 5 vuotta sitten tulleesta siirrostaHaha, Luiz ottaa punaisen ja pallo pilkulle.
Mustafi ei palautunut osumasta kulkusille.
Mustafi ei ole palautunut 5 vuotta sitten tulleesta siirrostaHaha, Luiz ottaa punaisen ja pallo pilkulle.
Mustafi ei palautunut osumasta kulkusille.
Minä olen ollut samassa käsityksessä. Eihän tuo Luizin rike ollut vaarallinen vaan perus viimeisenä miehenä kaataa.Luulin että valioliigassa ei nykyään enää anneta tuplarangaistuksia eli pilkkua ja punaista samasta tilanteesta. Mitäs ihmettä täällä tapahtuu?
Luulin että valioliigassa ei nykyään enää anneta tuplarangaistuksia eli pilkkua ja punaista samasta tilanteesta. Mitäs ihmettä täällä tapahtuu?
Ei tuohon ole oikein muuta selitystä kuin se, että tuomari tulkitsi ettei kyseessä ollut pallontavoittelutilanne, vaan pelaajan kaataminen. Itse tosin tulkitsin tuon tilanteen kyllä pallontavotteilutilanteeksi, jolloin oikea tuomio olisi ollut keltainen kortti ja pilkku.Niin en mäkään tota oikeen tajua. Jostain ihan vitun törkeästä tempauksesta voisi antaa, mutta tollanen "perusrike" niin miksi pilkun lisäksi vielä punainen.
Lampard on ottanut viikonlopun pelin jälkeen näemmä hiustenkuivaajan työkalupakistaan.
Olisi muuten puhdasta seksiä jossa nämä kaksi olisivat toppari pari.Tuo Mustafi on kyllä ihan järkyttävän huono toppari. Ehkä jopa huonompi kuin Phil Jones.
Olisi muuten puhdasta seksiä jossa nämä kaksi olisivat toppari pari.
Äläs nyt, alkaa vertyä. Sai hetki sitten syötettyä onnistuneesti veskarille.Tuo Mustafi on kyllä ihan järkyttävän huono toppari. Ehkä jopa huonompi kuin Phil Jones.
Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut??Olisi muuten puhdasta seksiä jossa nämä kaksi olisivat toppari pari.
Aguero tuli taas penkiltä pelastamaan Cityn. Kuusi minuuttia ehti argentiinalainen olla kentällä ennen kuin iski Cityn 1-0 johtoon. Pakko tuosta kaverista on tykätä, vaikka pelaakin Cityssa.
Ja siitä huolimatta palstan innoikkaimmat Messi-fanit ovat olleet sitä mieltä, että Messillä ei ole ollut riittävän hyviä joukkuekavereita Argentiinan maajoukkueessa.Tilastot puhuvat puolestaan, ei taida ihan heti tulla samanlaista.