Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 118 990
  • 121 793

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ilmeisesti tuomariakaan ei kiinnosta tämä kahden joukkueen välinen ottelu, kun kumpikaan ei ole voittanut UCL:ää nykyisellä C Moren aikakaudella. Ei yllätä.
Eli sitten kelpaisi ja kiinnostaisi kun Valioliigaottelussa kentällä olisi pelkästään Liverpool? Kattookohan toi tuomari paljonkin C Morelta noita pelejä?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Eli sitten kelpaisi ja kiinnostaisi kun Valioliigaottelussa kentällä olisi pelkästään Liverpool? Kattookohan toi tuomari paljonkin C Morelta noita pelejä?
Luulisi kyllä että nuo pms-oireet helpottaisi edes vähän kun oma joukkue johtaa sarjaa noin reilusti mutta kun on menkat niin on menkat.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Luulisi kyllä että nuo pms-oireet helpottaisi edes vähän kun oma joukkue johtaa sarjaa noin reilusti mutta kun on menkat niin on menkat.
Ai se oli näitä tyyppejä... Onneksi sille alkaa kohta peli missä kentällä on UCL:n nykyisellä C More aikakaudella voittanut joukkue.
 

Barney

Jäsen
Kun en itse tee, niin kaveri tekee. VMP.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Eli sitten kelpaisi ja kiinnostaisi kun Valioliigaottelussa kentällä olisi pelkästään Liverpool?
Näin ainakin minä asian näen.

Kuusinen hyvä selostaja, mutta vähän nyt keulii, kun pohdiskelee Manulle menestystä. Pitkästä aikaa Manu pelannut raikasta ja hyvää futista, mutta kuitenkin vasta vajaat 40 minuuttia. Odotellaan kolme peliä ja katsellaan taas sitten pitäisikö Ole Gunnar potkia.

Ja sieltä tasoitus. Huumoria.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olipa hieno maali Allilta. Vähemmän yllättäen Young katteli aitiopaikalta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Eiköhän syytetä Olea tuosta Fredin ja etenkin Youngin nukkumisesta ja tupeloinnista.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Näin ainakin minä asian näen.
Näe vaan. Itseäni henkilökohtaisesti ei kiinnostaisi peli missä on yksi joukkue kentällä ilman vastustajaa. Löytyisiköhän sulle joku striimi Liverpoolin harjoituksista? Siellä on pelkästään nykyisellä C More aikakaudella UCL:n voittanut joukkue ihan yksikseen kentällä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Raakaa on, 40 minuuttia erinomaista tekemistä, yksi nukahdus ja peli tasan. Ei siis mitään uutta nyky-Unitedille. Nyt mitataan joukkueetta, hajoaako taas paletti vai jatketaanko omaa hommaa.
 

Barney

Jäsen
Eikö Maguiren pitänyt olla hyvä jalalla? Ihan järjetön ratkaisu taas kerran.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
ORIGIII!! Aivan uskomaton maali UCL:n C Moren aikana voittaneelta joukkueelta!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ei se vissiin mikään peliä tekevä toppari ole ikinä ollut?
Kyllä sillä Leicesterissä oli hyvät syöttö- + avausprosentit, ihan Valioliigan parhait. Ei ole kyllä sillä saralla vielä loistanut Unitedissa. Aika peruspuolustamista lähinnä esittänyt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mihin tämä C moren mestareiden liiga liittyy?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Näe vaan. Itseäni henkilökohtaisesti ei kiinnostaisi peli missä on yksi joukkue kentällä ilman vastustajaa. Löytyisiköhän sulle joku striimi Liverpoolin harjoituksista? Siellä on pelkästään nykyisellä C More aikakaudella UCL:n voittanut joukkue ihan yksikseen kentällä.
Minä olen saanut tämän foorumin kautta sellaisen käsityksen, että osa Poolin-faneista katsoo pelkästään Manchester Unitedin pelejä.
 

Barney

Jäsen
Mihin tämä C moren mestareiden liiga liittyy?
Jollain Pool-kannattajalla on mennyt tunteisiin, kun Liverpool ei ole koskaan voittanut Valioliigaa. Ihon alle on siis päästy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös