Kehittyy vielä kun saa tarpeeksi mahdollisuuksia...Vittu tuo Pereira on huono.
Järkyttävää roiskimista taas tämä loppu.Saapa nähdä passivoituuko United jälleen täydellisesti johtoasemassa. Spurs on ollut niin surkea, että nyt pitäisi painaa vaan kaasua.
Aika hullu peli SheffUtd-Newcastle Bramall Lanella. 80 minuutin kohdalla laukaukset 12-3, pallonhallinta 73-27 ja lukemat taululla 0-2. Ja minä kun olin varma että Sheffieldin Lundstram pelastaa mun Fantasy-kierroksen... Kele. Onnittelut Mikko kuussataselle kuitenkin.Newcastle johtaa Sheffieldissä 0-1 ensimmäisen puoliajan jälkeen. Jos näin päättyy niin Newcastle on neljä pistettä viidennestä sijasta. Mitähän vittua nyt taas?
Aika hullu peli SheffUtd-Newcastle Bramall Lanella. 80 minuutin kohdalla laukaukset 12-3, pallonhallinta 73-27 ja lukemat taululla 0-2. Ja minä kun olin varma että Sheffieldin Lundstram pelastaa mun Fantasy-kierroksen... Kele. Onnittelut Mikko kuussataselle kuitenkin.
Ei kyllä yllätä yhtään, että Chelseaa vastaan tehdään puskumaali, kun siellä on Christensen kentällä.Chelsean topparikaksikko seuraa aitiopaikalta, kun Richarlison pukkaa nappikeskityksen sisään.
Everton siirtyy jo 1-0 johtoon Chelseaa vastaan. Chelsean topparikaksikko seuraa aitiopaikalta, kun Richarlison pukkaa nappikeskityksen sisään.
Se mikä minua yllättää on että Chelseaan huhutaan vahvistuksiksi tästä huolimatta laitapakkia ja hyökkääjää. Vaikka siellä on Rudiger reservissä, niin siitä huolimatta ei tuolla noista muista kellään oikein taso tunnu pitävän.Tämähän oli valtaisa yllätys.