Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 152 237
  • 122 420

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Enää viisi maalia toisella jaksolla niin on Poolin tämän kauden maalirikkain peli.
Liverpoolin hyökkäysarsenaali on niin tajuttoman kova, että en näkisi tuota viittä maalia mahdottomana.
 

Barney

Jäsen
Kokonaisuutena varmaan parasta Unitedia tällä kaudella. Vielä kun pysyisi peli tällä tasolla myös heikompia vastustajia vastaan.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Kerrankin oltiin alusta asti aktiivisia ja tulos näkyy heti taululla. Mikähän siinä oikeen on, että jotain Sheffieldiä vastaan lähdetään sitten puolestaan pelaamaan ihan sukkasillaan?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Newcastle johtaa Sheffieldissä 0-1 ensimmäisen puoliajan jälkeen. Jos näin päättyy niin Newcastle on neljä pistettä viidennestä sijasta. Mitähän vittua nyt taas?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Newcastle johtaa Sheffieldissä 0-1 ensimmäisen puoliajan jälkeen. Jos näin päättyy niin Newcastle on neljä pistettä viidennestä sijasta. Mitähän vittua nyt taas?
Aika hullu peli SheffUtd-Newcastle Bramall Lanella. 80 minuutin kohdalla laukaukset 12-3, pallonhallinta 73-27 ja lukemat taululla 0-2. Ja minä kun olin varma että Sheffieldin Lundstram pelastaa mun Fantasy-kierroksen... Kele. Onnittelut Mikko kuussataselle kuitenkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Aika hullu peli SheffUtd-Newcastle Bramall Lanella. 80 minuutin kohdalla laukaukset 12-3, pallonhallinta 73-27 ja lukemat taululla 0-2. Ja minä kun olin varma että Sheffieldin Lundstram pelastaa mun Fantasy-kierroksen... Kele. Onnittelut Mikko kuussataselle kuitenkin.

Oli kyllä jäätävä nukahdus Sheffieldiltä tuo 0-2. Pitäisi pelata loppuun saakka koska VAR tarkistaa jne. Noh, eivät pelanneet.
 

Barney

Jäsen
Chelsean topparikaksikko seuraa aitiopaikalta, kun Richarlison pukkaa nappikeskityksen sisään.
Ei kyllä yllätä yhtään, että Chelseaa vastaan tehdään puskumaali, kun siellä on Christensen kentällä.
 

Barney

Jäsen
Willian on kyllä ihan näppärä pelaaja, mutta nuo viimeiset ratkaisut ovat lähes järjestään surkeita.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Siinä missä Arsenalilla valmentajan vaihto ei näytä vaikuttaneen lainkaan, niin Everton taistelee uudella ilmeellä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tämähän oli valtaisa yllätys.
Se mikä minua yllättää on että Chelseaan huhutaan vahvistuksiksi tästä huolimatta laitapakkia ja hyökkääjää. Vaikka siellä on Rudiger reservissä, niin siitä huolimatta ei tuolla noista muista kellään oikein taso tunnu pitävän.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Jep, Rüdiger palaa todennäköisesti ensi viikolla. Topparia tuonne tarvitaan. Tomori on tulevaisuutta, joten Zouman tai Christensenin voi laittaa luiskaan. Puolustuksesta puuttuu kokenut pakki.
 

Barney

Jäsen
Christensen häviää taas pääpallon ja 2-0.
 

Barney

Jäsen
Kovacic 2-1.
 

Barney

Jäsen
Chelsean puolustus muistuttaa Suomen maajoukkuetta ottelussa Unkaria vastaan. Kummeli-musiikit vain taustalle, niin komediapätkä olisi valmis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös