king of the jungle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hradecky vaikuttaa kyllä vekkulilta seuralta viihteellä.
Voin lyödä munuaisitani vetoa että pelaajia ei vituta tippaakaanVituttaa kyllä pelaajienkin puolesta ihan huolella.
Ensin koin ensimmäiset torijuhlat Leijonien voitettua upeasti MM-kultaa, sitten tuli 18 ikävuotta täyteen ja nyt Huuhkajat on ekaa kertaa arvokisoissa.
Missä @Lert? Ei oo kunnon futisseuranta ilman.
Tuolla pelaajat juhlivat täysin estoitta fanien kanssa, järkkärit vetäneet ringin, eikä sinänsä hulinointia näy. Sanktioita voi ja käytännössä pitääkin tulla, mutta tuosta ei kolmemunaa uskalla tuomita kukaan rehellinen ihminen. Tuonne olisi tarvittu tuhansia ihmisiä kovat piipussa ja lupa tappaa, jotta tuolta olisi vältytty. Jos mun kaltainen kendojanari kyynelehtii, niin mä en edes voi kuvitella mitä kunnon futismiehet käyvät nyt juuri läpi.
No ei kai tuollaisella hetkellä heitä vitutakkaan, että siinähän pidät munuaisesi. Mua vituttaa heidän puolestaan. Pelaajien juhla, pelaajien hetki, ja urpot pilaa sen rynnimällä kentälle. Juhlat sitten kaupungilla jos haluaa juhlia.Voin lyödä munuaisitani vetoa että pelaajia ei vituta tippaakaan
Nyt olisi hyvä kassa kasassa
Kylmästi ennen ottelua ja ottelun aikana muistutetaan yleisöä että jos ryntäät kentälle missä kohtaa tahansa niin palloliitto muistaa sinua 1000e sakolla. Juoksemalla kentälle hyväksyt nämä ehdot. Nyt olisi hyvä kassa kasassa
Voittaisi nyt ensin yhden maailmanmestaruuden, kuten Suomi lätkässä jo vuonna 1995, niin sitten ehkä voidaan ryhtyä puhumaan saavutuksista samana päivänä.Nyt on jalkapallon vuoro!
Mutta onhan tämä hieno homma, itselle kyllä ylivoimaisesti vuoden 2019 kovin juttu penkkiurheilun saralla.