Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 134 801
  • 122 203

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Kunnon hylky kisoista vaan niin oppivat olemaan. Tuo on iso turvallisuusriski kaikille etenkin pelaajille.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olympia stadikalla ois ollu vähän enemmän sakkia kentällä
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tuskin UEFA kovin rankkaa sakkoa lyö Palloliitolle.
Porukka on iloinen, mutta vailla agressiivisuutta. Onnenhetki, vuosien toiveiden täyttymys eli ymmärrystä riittää varmaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tuolla pelaajat juhlivat täysin estoitta fanien kanssa, järkkärit vetäneet ringin, eikä sinänsä hulinointia näy. Sanktioita voi ja käytännössä pitääkin tulla, mutta tuosta ei kolmemunaa uskalla tuomita kukaan rehellinen ihminen. Tuonne olisi tarvittu tuhansia ihmisiä kovat piipussa ja lupa tappaa, jotta tuolta olisi vältytty. Jos mun kaltainen kendojanari kyynelehtii, niin mä en edes voi kuvitella mitä kunnon futismiehet käyvät nyt juuri läpi.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
TORILLE!!!!!
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tuolla pelaajat juhlivat täysin estoitta fanien kanssa, järkkärit vetäneet ringin, eikä sinänsä hulinointia näy. Sanktioita voi ja käytännössä pitääkin tulla, mutta tuosta ei kolmemunaa uskalla tuomita kukaan rehellinen ihminen. Tuonne olisi tarvittu tuhansia ihmisiä kovat piipussa ja lupa tappaa, jotta tuolta olisi vältytty. Jos mun kaltainen kendojanari kyynelehtii, niin mä en edes voi kuvitella mitä kunnon futismiehet käyvät nyt juuri läpi.

Kylmästi ennen ottelua ja ottelun aikana muistutetaan yleisöä että jos ryntäät kentälle missä kohtaa tahansa niin palloliitto muistaa sinua 1000e sakolla. Juoksemalla kentälle hyväksyt nämä ehdot. Nyt olisi hyvä kassa kasassa
 

Nick Neim

Jäsen
Voin lyödä munuaisitani vetoa että pelaajia ei vituta tippaakaan
No ei kai tuollaisella hetkellä heitä vitutakkaan, että siinähän pidät munuaisesi. Mua vituttaa heidän puolestaan. Pelaajien juhla, pelaajien hetki, ja urpot pilaa sen rynnimällä kentälle. Juhlat sitten kaupungilla jos haluaa juhlia.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Arvon kanssaveljet ja kaltaiseni jalkapallo-menestys-metsästäjät. Emme voi voi enää lasketella potkupallo-läppää. Tämä suoritus jo itsessään vaatii jääkiekolta lisää. Ja siihenhän ollaan kaikkinensa valmiita! Jääkiekko, jalkapallo ja vaikka vittu salibandy! Tämän maan palloilu kaikkinensa voi nyt helvetin hyvin! Nyt on jalkapallon vuoro!
 
Viimeksi muokattu:

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kylmästi ennen ottelua ja ottelun aikana muistutetaan yleisöä että jos ryntäät kentälle missä kohtaa tahansa niin palloliitto muistaa sinua 1000e sakolla. Juoksemalla kentälle hyväksyt nämä ehdot. Nyt olisi hyvä kassa kasassa

Mun mielestä nää on näitä hetkiä, jolloin voidaan mennä "yli", kunhan se tapahtuu ilon kautta ja ilman väkivaltaa. Tilanne olisi toinen, jos Suomi olisi jokaisten kisojen vakiokävijä. Mutta ensimmäisen kerran Suomen mennessä kisoihin, mä ainakin tavallaan hyväksyn tämän. Mielummin maksetaan sakot ja juhlitaan porukalla historiallista hetkeä, kuin vedetään puvut päällä katkaraputäytteistä leipää tuolilla istuen ja varovasti taputtaen. Mielummin nautitaan hetkestä, kuin täytetään kassoja. Se ilojen juhlan sato poimitaan myöhemmin, vaikka viikkojen tai kuukausien mittakaavassa tämä olisikin miinusmerkkinen tapahtuma pelkästään kassa huomioiden.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Tuli vietettyä alkuvuodesta kuukausi koomassa, kaikenlaisia hallusinaatioita siinä tuli nähtyä mutta ei villeimmissä morffiini-hallusinaatioissakaan näkynyt että Suomi pääsisi jalkapallon arvokisoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös