Lindelöf :D Jos tämä hylätään, niin sitten VARin voi viedä roskiin.
Ihan selkeä käsirike, mitä ihmettä nyt taas?
Lindelöf :D Jos tämä hylätään, niin sitten VARin voi viedä roskiin.
Tietenkin se hylättiin. Tämä on jalkapalloa, ei käsipalloa.Lindelöf :D Jos tämä hylätään, niin sitten VARin voi viedä roskiin.
Niin selkeä rike myös Manun maalissa. Näemmä säännöt eivät ole molemmille samat.Ihan selkeä käsirike, mitä ihmettä nyt taas?
Ei kovin lähellä ollut pallo, kun Origia potkittiin nilkoille. Aika selvä juttu.Voi tätä itkun määrää täällä ja Kloppilta. Aivan selvät tilanteet. Ei tää mitään käsipalloa ole.
Ei kovin lähellä ollut pallo, kun Origia potkittiin nilkoille. Aika selvä juttu.
Värilasit pois päästää niin näkee selvemmin.Sori, ei näkynyt mun telkkarista eikä VAR:n ruudustakaan tämä potku nilkoille.
Värilasit pois päästää niin näkee selvemmin.
Joutaisi muutenkin pois. Ei tuo tuohon jengiin kyllä ihan mitään lisäarvoa.Nyt Kloppon täytyisi keskittyä itse asiaan. Jos kierrokset ei laske, ennustan että Hendo lähtee punaisella ulos.
Okei, anteeksi, korjaan: jaloille.Vitut. Avaa silmäsi ja kohtaa tosiasiat. Tuo tilanne ei ollut lähellekään "potku nilkoille".
Okei, anteeksi, korjaan: jaloille.
Nyt Kloppon täytyisi keskittyä itse asiaan. Jos kierrokset ei laske, ennustan että Hendo lähtee punaisella ulos.