Ykkössentteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Me olemme HIFK
Kohta alkaa luultavasti Liechtenstainin loppukiri
Ei alkanut.. kuti jäi tutusti piippuun! Suomiiiiiiiiooooo! Arvokisoihin menossa first time ever? Cmon!
Kohta alkaa luultavasti Liechtenstainin loppukiri
Mä en ymmärrä miksi tätä Kamaraa hehkutetaan aina lehdissä. Kolme matsia tosin vasta nähnyt miehen pelejä, mutta mieleen on jäänyt enemmänkin harhasyötöt kuin peliä edistävät syötöt?
Katsoitko Bosnia-ottelun? Kamarahan teki siinä pelissä ihan mitä tahtoi ja hallitsi tuota keskikenttää kuin Pirlo parhaina päivinään.Mä en ymmärrä miksi tätä Kamaraa hehkutetaan aina lehdissä. Kolme matsia tosin vasta nähnyt miehen pelejä, mutta mieleen on jäänyt enemmänkin harhasyötöt kuin peliä edistävät syötöt?
Miten niin? Kreikka on paperilla selvästi parempi joukkue kuin Armenia ja Suomi on voittanut Armenian jo 0-2 heidän nurmellaan.Kreikka kaventaa 2-3:een ja vielä lisäaika mukaanlukien ehkä 5 min jäljellä. Juuri nyt taitaisi olla tasapeli suotuisin tulos Suomen kannalta.
Kiitos, tv kuvan pohjalta olisin arvannut paljon enemmän,Wikipedian mukaan 7 584
Jenkit siirtyi juuri 10-0 johtoon joten ennätykset män uusiks.Thaimaan naisten jalkapallojoukkueen tappioennätys on 9-0 USA:ta vastaan muutama vuosi sitten. Nyt taas sama tilanne, kun 80 minuuttia on pelattu.
Mä kans laskelmoin että olis parempi Armenialle voitto tuosta, kun Suomikin jo voitti ekan keskinäisen.Miten niin? Kreikka on paperilla selvästi parempi joukkue kuin Armenia ja Suomi on voittanut Armenian jo 0-2 heidän nurmellaan.
Ero kasvaisi molempiin, mutta kyllä tuo toki joka tapauksessa näyttää Suomen kannalta hyvältä. Kunhan ei kompastu kotona Kreikkaan, niin rupeaa olemaan siinä.Miten niin? Kreikka on paperilla selvästi parempi joukkue kuin Armenia ja Suomi on voittanut Armenian jo 0-2 heidän nurmellaan.
11-0. Brutaalia.Jenkit siirtyi juuri 10-0 johtoon joten ennätykset män uusiks.
Peli taisi olla tuota Suomen matsia lähes 10 min jäljessä. Ilmeisesti ensimmäisellä puolikkaalla oli joku pidempää hoivailua vaatinut loukkaantuminen.Kuinka paljon lisäaikaa ne oikein Kreikalle antaa?
Joku lienee bongannut tuon stadionin kapasiteetin? Taitaa mahtua merkittävä osa maan kansalaisista halutessaan peliä seuraamaan.