Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 043 402
  • 120 297

Barney

Jäsen
Jos Suomi voittaa kotonaan Kreikan, niin piste-ero lohkokolmoseen on todennäköisesti viisi pistettä ensimmäisen kierroksen jälkeen. Tämä näyttää jo liian hyvältä.
 
Mä en ymmärrä miksi tätä Kamaraa hehkutetaan aina lehdissä. Kolme matsia tosin vasta nähnyt miehen pelejä, mutta mieleen on jäänyt enemmänkin harhasyötöt kuin peliä edistävät syötöt?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mikä lie autoplay, mulla pitää itse laittaa kukin maali erikseen päälle. Mutta voihan ne muutkin maalit samalla katsoa.
Ei ollut ruma Verrattinkaan maali. Ihana oli kosketus palloon vedossa.
 

Barney

Jäsen
Mä en ymmärrä miksi tätä Kamaraa hehkutetaan aina lehdissä. Kolme matsia tosin vasta nähnyt miehen pelejä, mutta mieleen on jäänyt enemmänkin harhasyötöt kuin peliä edistävät syötöt?
Katsoitko Bosnia-ottelun? Kamarahan teki siinä pelissä ihan mitä tahtoi ja hallitsi tuota keskikenttää kuin Pirlo parhaina päivinään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kreikka vielä kaventaa 2-3
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kreikka kaventaa 2-3:een ja vielä lisäaika mukaanlukien ehkä 5 min jäljellä. Juuri nyt taitaisi olla tasapeli suotuisin tulos Suomen kannalta.
 

Ralph

Jäsen
Thaimaan naisten jalkapallojoukkueen tappioennätys on 9-0 USA:ta vastaan muutama vuosi sitten. Nyt taas sama tilanne, kun 80 minuuttia on pelattu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kreikka kaventaa 2-3:een ja vielä lisäaika mukaanlukien ehkä 5 min jäljellä. Juuri nyt taitaisi olla tasapeli suotuisin tulos Suomen kannalta.
Miten niin? Kreikka on paperilla selvästi parempi joukkue kuin Armenia ja Suomi on voittanut Armenian jo 0-2 heidän nurmellaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Thaimaan naisten jalkapallojoukkueen tappioennätys on 9-0 USA:ta vastaan muutama vuosi sitten. Nyt taas sama tilanne, kun 80 minuuttia on pelattu.
Jenkit siirtyi juuri 10-0 johtoon joten ennätykset män uusiks.
 

Ralph

Jäsen
Alex Morgan tehnyt neljä maalia. Voisi seuraavaksi tulla mun luo esittelemään pallotaituruuttaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten niin? Kreikka on paperilla selvästi parempi joukkue kuin Armenia ja Suomi on voittanut Armenian jo 0-2 heidän nurmellaan.
Ero kasvaisi molempiin, mutta kyllä tuo toki joka tapauksessa näyttää Suomen kannalta hyvältä. Kunhan ei kompastu kotona Kreikkaan, niin rupeaa olemaan siinä.

Ja Viaplay laittaa lähetyksen poikki, vaikka peli oli vielä käynnissä... Thanks vaan for watching.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
GRE - ARM -pelissä kuvayhteys pielessä Viaplaylla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mitähän vittua. Kreikka-Armeniassa noin minuutti jälellä, kuva alkaa pätkimään vietävästi kunnes ruudulle tulee teksti "Thanks for watching". Vitun tunarit.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös