Kertoo jotain U-20 kisojen tärkeydestä kun tällaiset maat pelaavat finaalissa. Montakohan tulevaa UCL-voittajaa pelaa tuossa finaalissa?Korea-Ukraina finaali, aina sanonut.
Kertoo jotain U-20 kisojen tärkeydestä kun tällaiset maat pelaavat finaalissa. Montakohan tulevaa UCL-voittajaa pelaa tuossa finaalissa?Korea-Ukraina finaali, aina sanonut.
Kertoo jotain U-20 kisojen tärkeydestä kun tällaiset maat pelaavat finaalissa. Montakohan tulevaa UCL-voittajaa pelaa tuossa finaalissa?
En tiennytkään että Liechtensteinissa on vain 37500 asukasta, sehän on vähemmän kuin Raumalla..
Livetuloksien sivulta löytyy video Italian 1-1-tasoitusmaalista. Sanoisin, että aika hieno oli Bernardeschilta ja Insigneltä.
Silti Lukko pelaa harvemmin playoffeissa kuin Liechtenstein karsinnoissa.
Mikä lie autoplay, mulla pitää itse laittaa kukin maali erikseen päälle. Mutta voihan ne muutkin maalit samalla katsoa.Hieno sivu kun löi kaikki videot kerralla käyntiin :D
Joku lienee bongannut tuon stadionin kapasiteetin? Taitaa mahtua merkittävä osa maan kansalaisista halutessaan peliä seuraamaan.
Joku lienee bongannut tuon stadionin kapasiteetin? Taitaa mahtua merkittävä osa maan kansalaisista halutessaan peliä seuraamaan.
Ei ollut ruma Verrattinkaan maali. Ihana oli kosketus palloon vedossa.Mikä lie autoplay, mulla pitää itse laittaa kukin maali erikseen päälle. Mutta voihan ne muutkin maalit samalla katsoa.