Kuuluuko Paukki pariin uuvattiin?Mun mielestä tässä on kaikki ainekset uudelle kansanjuhlalle. Amanda soittamaan Tauskia kelamankalta ja ne pari uuvattia juontamaan.
Kuuluuko Paukki pariin uuvattiin?Mun mielestä tässä on kaikki ainekset uudelle kansanjuhlalle. Amanda soittamaan Tauskia kelamankalta ja ne pari uuvattia juontamaan.
Ketäköhän esiintyisi Huuhkajien torijuhlassa? Ei varmaan ainakaan Poju tai JVG.
Onko Lärvinen muka tuolla? Jos on, niin futisforumin janarit ovat varmaan hakanneet sen jo sairaalakuntoon.Nyt vaan Lärvistä kehiin nostamaan tätä hypeä. Mahdollisimman paljon ruutuaikaa.
Ei. Paula on ihana.Kuuluuko Paukki pariin uuvattiin?
61 min pelattu ja 6-0 saksalle.
Eiköhän se ole Bostonissa työntämässä naamaansa Raskin kanssa samaan kuvaan.Onko Lärvinen muka tuolla? Jos on, niin futisforumin janarit ovat varmaan hakanneet sen jo sairaalakuntoon.
Kuuluuko Paukki pariin uuvattiin?
Eiköhän se ole Bostonissa työntämässä naamaansa Raskin kanssa samaan kuvaan.
Ei vaan Saksan.Onko Mixu siirtynyt Viron valmennusjohtoon?
Onko Lärvinen muka tuolla? Jos on, niin futisforumin janarit ovat varmaan hakanneet sen jo sairaalakuntoon.
Ei mitään hajua. Eikös joku vedonlyöntiyhtiö sille noita reissuja ainakin sponssaa.Käykö se töissä koskaa.
Oishan se ihan hyväEikö kreikka vs Armenia ottelusta paras tulos olisi x?
Lähinnä mua kiinnosti onko se paikalla.Juttujen perusteella ainakin.
Saksa kairaa Viroa oikein kunnolla anukseen, kun tilanne jo 6-0.
Niin on.Ei. Paula on ihana.
Anteeksi, mutta kuka on Lärvinen?Nyt vaan Lärvistä kehiin nostamaan tätä hypeä. Mahdollisimman paljon ruutuaikaa.
Ei sen tarvi, koska se on niin hauska. Vähän kuin Sami Hedberg.Käykö se töissä koskaa.
Oishan se ihan hyvä
Oli muistaakseni kuntosalilla telonnut itsensä. Ei ole siis potkuja saanut.Livetuloksien mukaan Saksaa valmentaa joku M Sorg? Mitä Löwille on tapahtunu?