Kuuluuko muilla ihme sorina tuossa Cmoren lähetyksessä? Äänet aivan viturallaan.
Ukot paikan päällä ja selostavat johonkin puhelimeen, ehkä? Surkeaa paskaa on äänet kyllä.
Mikään ei pilaa fiilistä yhtä hyvin kuin se kun selostus on kuvaa edellä. No ei auta.
Haisee kyllä runsasmaaliselta ottelulta.
Tässä toki ihan pointtinsa. Futiksen ystäville Viasatin/Viaplayn paketti oli pari kautta kyllä hyvä, mutta nyt on taas tällainen ns. normaalitilanne.Minun kaltaisille opiskelijoille se onkin huono juttu, että C More kaappasi herkkuliigan. Sen sijaan että näkisit Valioliigan, La Ligan ja UCL:n 30 eurolla kuukaudessa Viaplaylla, joudutkin maksamaan 60 euroa C Morelle ja Viaplaylla. Toki minä OP:n eduilla saisin C Moren vähän halvemmalla, mutta kuitenkin onhan tuo 30 euroa iso raha kuukaudessa tässä elämäntilanteessa.
Ei saisi olla mahdollista enää vuonna 2019, varsinkaan kun matsia ei pelata jossain Dagestanissa.Mikään ei pilaa fiilistä yhtä hyvin kuin se kun selostus on kuvaa edellä. No ei auta.
Cmoren facebook-sivuilla selostushäiriö on tiedossa ja selityskin valmiina:
Selostus on tosiaan himppusen edellä, tämä tiedossa. Kova meteli paikan päällä aiheuttaa ongelmia tekniikalle, mutta koitetaan fiksata. -Anna
Tuli C Morelle yllätyksenä että Torinossa Juven pelissä onkin meteliä. Luulivat kai että yleisö istuu suut supussa.Cmoren facebook-sivuilla selostushäiriö on tiedossa ja selityskin valmiina:
Selostus on tosiaan himppusen edellä, tämä tiedossa. Kova meteli paikan päällä aiheuttaa ongelmia tekniikalle, mutta koitetaan fiksata. -Anna
Kai tuossa joku tekninen toteutus on taustalla. C More varmaan käyttää jotain kansainvälistä kuvayhteyttä ja tuo selostus tulee toisella raidalla siihen päälle niin ei ole synkassa. Näitä itse asiassa aina joskus tulee vastaan kun liveurheilusta on kyse.Niin kova meteli, että selostus siirtyy tilanteen edelle? On ne Torinossa saatanan kovia möykkäämään.