Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 499 655
  • 126 942

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ehdottomasti samaa mieltä. Tässä ei tunne itseään yhtään niin ylivertaiseksi kuin ennen.

Kyllähän tuo väistämättä nakertaa omaa premiumluokan katselukokemusta, kun on kaiken maailman siipeilijät linjoilla.

Eniten tässä ärsyttää kun koko ajan studiossa mainitaan "nyt otetaan taas subin katsojat mukaan"...

Toistaalta hyvä etteivät näytä nuille koko studiolähetystä.

Mutta kyllä minä niin mieleni pahoitin...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta kyllä minä niin mieleni pahoitin...
Kyllähän tästä voisi johonkin yleisöosastolle kirjoittaa.

Ihan vakavasti, naurattaa ne mielensäpahoittajat esim. Facebookissa kun joku maksukanava näkyy ilmaiseksi viikonlopun. Joka vitun kerta siellä joku juntti on ulisemassa että "miten tämä hyvitetään meille kanta-asiakkaille?". Varmaan pitäisi joku kahden euron hyvitys saada laskulle. Toki näistäkin kanta-asiakkaista moni on varmaan saanut jonkun ilmaisen kuukauden tai kaksi siihen tilauksen alkuun, sillä kattaa varmaan aika monta open weekendiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihan tyytyväinen olen että Mestareiden Liiga on C Morella. Sitä Rautiaisen huutamista ja mölyämistä saa kuunnella ihan tarpeeksi Valioliigan studioissa, niin vähän erilainen analysointi kelpaa myös. Toki Uusivuoren voisi heivata helvettiin ja esim. El Clasico studiota vetänyt Ville Lepistö voisi olla ihan hyvä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mistä tietää että Forssel on menneen talven lumia?

Ylistää Mourinhon ihmisjohtamista
 

Ralph

Jäsen
Juventus, 4-3-3: Szczesny; Spinazzola, Chiellini (C), Bonucci, Cancelo; Matuidi, Pjanic, Emre Can; Ronaldo, Mandzukic, Bernardeschi

SUB: Perin, Caceres, Rugani, Bentancur, Dybala, Kean, Nicolussi
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ihan tyytyväinen olen että Mestareiden Liiga on C Morella. Sitä Rautiaisen huutamista ja mölyämistä saa kuunnella ihan tarpeeksi Valioliigan studioissa, niin vähän erilainen analysointi kelpaa myös. Toki Uusivuoren voisi heivata helvettiin ja esim. El Clasico studiota vetänyt Ville Lepistö voisi olla ihan hyvä.
FutisForumilla Uusivuori ja Immonen ovat saaneet aika kovaa kritiikkiä. Uusivuoren paskoista letkautuksista saisi aika pitkän listan, parhaimpana varmaan Real Madridin kotistadion Camp Nou. Lisäksi välillä kuulemma ei ole La Liga pelit toimineet kunnolla.

Minun kaltaisille opiskelijoille se onkin huono juttu, että C More kaappasi herkkuliigan. Sen sijaan että näkisit Valioliigan, La Ligan ja UCL:n 30 eurolla kuukaudessa Viaplaylla, joudutkin maksamaan 60 euroa C Morelle ja Viaplaylla. Toki minä OP:n eduilla saisin C Moren vähän halvemmalla, mutta kuitenkin onhan tuo 30 euroa iso raha kuukaudessa tässä elämäntilanteessa.
 

Ralph

Jäsen
Juventuksen hymni tulossa ja Subilla alkaa mainokset. No, mitäpä muuta tässä voisi odottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös