Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 610 221
  • 128 913

Ralph

Jäsen
Tuomas Virkkusen kaksi suosikkijoukkuetta vastakkain, joten Virkkuselle varmasti kiva matka Torinoon. Varsinkin jos kotijoukkue menee jatkoon.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuomas Virkkusen kaksi suosikkijoukkuetta vastakkain, joten Virkkuselle varmasti kiva matka Torinoon. Varsinkin jos kotijoukkue menee jatkoon.
Eikös Virkkunen ole suuri Barcelona-fani?

Ralph

Jäsen
Eikös Virkkunen ole suuri Barcelona-fani?
Tuo Juventukseen ja Atletico Madridiin mieltymiset olen kuullut Virkkusen omasta suusta. Junnusta asti Juventuksen fani ja mieltymys Atletico Madridiin tullut myöhemmin, viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Parempi kun selostaisivat näitä vaan Helsingistä käsin, nämä paikan päällä selostetut on ääneltään aivan perseestä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Ralph

Jäsen
Spinazzola dominoi, mutta hänen syötöistään ei nää paperitähdet osaa viimeistellä.

Ralph

Jäsen
Ja siinä Atletico-tuomari vie Juventukselta maalin. Hyvä alku. No, Ronaldo kävi hyppäämässä moken päälle. Näillä mennään. Ilman Ronaldoa Juventus johtaisi.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tuo hollaintaistuomari on aika usein muistaakseni epäonnistunut isoissa otteluissa. No nyt on VAR apuna

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Juventus tullut peliin ainakin loistavasti eikä samalla tavalla kuin Madridissa toisella puoliajalla.

Ralph

Jäsen
Korkea pallo Moratalle, Morata kaatuu ja vapari. Selkeä kuvio Atletico Madridilla.

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Vaihtakaas pojat mikkejä keskenään, Peetun ääni kuuluu ihan hyvin, Virkkusen ääni tulee taas 70-luvulta.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mitähän lisäarvoa tuo paikanpäälle meneminen antaa katsojille? Minulle ei ainakaan yhtään mitään, sillä minua se haittaa kun ääni ei ole synkassa.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mitähän lisäarvoa tuo paikanpäälle meneminen antaa katsojille? Minulle ei ainakaan yhtään mitään, sillä minua se haittaa kun ääni ei ole synkassa.

Vähän tulee mieleen se Super-Cupin ottelu, jonka Yle näytti suorana joitakin vuosia sitten. HP Hänninen oli matkannut paikanpäälle selostamaan ottelua Monacoon ja pääsi linjoille 70. minuutin kohdalla. Liekkö eksynyt lentokentälle

Saa nähdä kestääkö Juven ukoilla kantti, jos ei tulosta ala kohta tulemaan. Tico pelaa kyllä odotetun nihilististä vierasfutista.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ronaldon pelityyli on muuttunut aika paljon Real Madridin ajoilta. Nykyisin hän pelaa huomattavasti alempana rakentamassa peliä, kun Kuninkaallisissa pystyi pysymään ylempänä. Johtuu varmaankin siitä, että Juvessa ei ole läheskään yhtä hyvää pallollista keskikenttää kuin Real Madridissa.

Ralph

Jäsen
Mandzukic on ollut aivan pimennossa, eikä Ronaldo hirveästi näkyvämpi. Bernardeschi ihan eri tasoa, mutta hänhän laskee alemmas pelintekoon kuin kaksi ensin mainittua.

Cancelolla hyvän ja huonon päivän ero on järkyttävän suuri, eikä nyt ole kovinkaan hyvä päivä menossa.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kukas se siellä iskekään maalin Atleticoa vastaan.

Ralph

Jäsen
Bernardeschi dominoi ja Ronaldon helppo työ laittaa pallo sisään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy