JA-Seniorit 2015

  • 20 508
  • 97

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minä. Tulen. Paikalle. Ei muttia, ei josseja.

Hivenen myöhäiseen kellonaikaan aloitus, näemmä. Yritän pysyä hereillä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mikä on tapaamisen agenda?
Ei näissä mitään agendaa ole ollut, eikä kokouspöytäkirjoja pidelty. Tule paikalle, takaan ettet pety. Värvätään Seniorin kanssa sut golfmatkalle keväällä. Eiköhän illan teemana kuitenkin ainakin jossain määrin ole myös palstanimimerkin fiftyeight muistaminen ja kunnioittaminen. Ainakin itse aion näin tehdä.
 

Fordél

Jäsen
Jep eli siis ilmeisesti sivistynyttä keskustelua aiheesta kuin aiheesta eikä mitään rynyämistä. Jälkimmäinen kun ei nyt suuremmin nappaa. Mutta laitetaan päivämäärä ylös. Ja golfmatkalla musta on korkeintaan caddieksi:)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mikä on tapaamisen agenda?
Kuten Gags kertoi, varsinaisa agendaa ei ole. Tutut moikataan ja uudet otetaan lämpimästi vastaan. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä kallistetaan malja viiskasille, laseissa lienee grappaa. Saattaa siinä pari silmäkulmaa kostuakin samalla.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näillä näkymin menossa mukana taas.

fiftyeightia lämmöllä muistaen toki.
 
Mukana ja jopa oikeassa paikassa. Viime vuonnakin tuli vahingossa tultua suoraan oikeaan paikkaan. Mulla on muuten kännyssä kuva kun 58 nostaa Schollia ilmaan viime vuoden miitissä. Vähän tärähtänyt kuva, mutta niin on kuvaajakin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kokoontukaamme jälleen kerran vanhassa tutussa paikassa 17.1.2015 klo 20 alkaen. Jos paikka ei kuitenkaan ole tuttu, kyselkää yv:llä lisätietoja, koska näin on aina ennenkin tehty.

Tapahtuman henkinen ikäraja menee perinteisesti jossain 35 ikävuoden paikkeilla, mutta keneltäkään ei kysytä papereita.

Heh, tuo osuisi sopivasti juuri päiväksi, jolloin täytän 35 vuotta. Mutta älkää peljätkö, en pääse paikalle pilaamaan tilaisuutta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kalenteri on vielä hieman resoneerauksen alla, mutta pyrin järkäämään sinne tilaa. Stana!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aikomukseni olisi pistäytyä. Hienoa että tapaamiset jatkuvat ja perinne säilyy, sitähän 58 juuri toivoi.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Kovasti on aie tulla. Sääli, ettei 58 enää saavu sinne fyysisesti, mutta muistelkaamme joukolla.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sääli, ettei 58 enää saavu sinne fyysisesti, mutta muistelkaamme joukolla.
Olen varma, että hän hekottelee tuttuun tyyliinsä stetsoni päässä pilven reunalla seuratessaan meidän touhujamme seniorimiitissä. Samoin hän varmaan antaa mulle anteeksi sen, että muistelen häntä jonkun muun maljan kuin grappamaljan kera...
 

Stigu

Jäsen
Mikä on tapaamisen agenda?
Viinanjuontia ja maailmanparantamista on ollut agendalla ainakin silloin kun itse olen osallistunut kekkereihin.

Paikalle pyritään päivän kunnon ja rollaattorin nastarengastilanteen mukaan. Viime vuonna ajoin slickseillä juhlista pois, ja taisinpa ajaa muutamasta shikaanistakin ulos, sen verran oli pää aamulla kipeä.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulen kuin lumi. Sulan muistojen lämpöön. Kastelen sukkanne, pöksynne. Huuhtoudun hulevetenä Silvolaan. Vittuilen vesiteitse mennessäni. En enää 58:lle.

Tuleeko muita jalan, rynyämään?
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parta ei vieläkään kasva, mutta 35-v kilahti mittariin, joten mitä todennäköisimmin tulen debytoimaan tulevassa tapaaamisessa. Vähän jo jänskättää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mene El Lude sinäkin ehdottomasti.

Itse en nyt pääse tulemaan.

Haluan kuitenkin olla hengessä mukana, kun fiftyeightille nostetaan malja.

Minulle ei sitten kannata maljoja nostella, tiedot "kuolemastani" ovat ennenaikaisia.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Pari kertaa on tullut oltua mukana, pari viimeisintä jäänyt reissujen yms. turhuuksien vuoksi välistä. Nyt näyttää hyvältä. Usutan pari palstaveljeä mukaan. Vähän haikein mielin tulen, vaikka en kovin paljoa 58 kanssa tullutkaan jutelleeksi. Varsin "liikuttuneessa" tilassa olimme tuolloin molemmat...
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Tätä päivää on pelätty! Vieläkään kun ei ole oikein päässyt yli viime kevättalven tapahtumista... Vanhempi väki väki varmaan tietää mun ja fiftyeight'n suhteen. En ole edes pystynyt kirjoittamaan mitään RIP tekstiä kun ei löydy sanoja kertomaan.

Ja nyt on samalle illalle buukattu frendin yhdistetyt häät ja 50 v-juhlat Maskussa, ei toimi se ei...

Laittakaa kierros Pasille mun piikkiin ja laskuttakaa yv:llä (Leon?). Tiedän, että tää jengi hoitaa homman himaan ilman muakin!

Vuoden päästä sitten taas, jos Luoja suo...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt vielä viime hetkien muistutukset lauantain tapaamisesta. Pari harmillista peruutusta on viime metreillä tullut, mutta aina ei hommat mene niin kuin haluaa. Jos epäröit osallistumistasi, se on turhaa. Kaikki ovat edelleen tervetulleita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös