Ei näissä mitään agendaa ole ollut, eikä kokouspöytäkirjoja pidelty. Tule paikalle, takaan ettet pety. Värvätään Seniorin kanssa sut golfmatkalle keväällä. Eiköhän illan teemana kuitenkin ainakin jossain määrin ole myös palstanimimerkin fiftyeight muistaminen ja kunnioittaminen. Ainakin itse aion näin tehdä.Mikä on tapaamisen agenda?
Kuten Gags kertoi, varsinaisa agendaa ei ole. Tutut moikataan ja uudet otetaan lämpimästi vastaan. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä kallistetaan malja viiskasille, laseissa lienee grappaa. Saattaa siinä pari silmäkulmaa kostuakin samalla.Mikä on tapaamisen agenda?
Kokoontukaamme jälleen kerran vanhassa tutussa paikassa 17.1.2015 klo 20 alkaen. Jos paikka ei kuitenkaan ole tuttu, kyselkää yv:llä lisätietoja, koska näin on aina ennenkin tehty.
Tapahtuman henkinen ikäraja menee perinteisesti jossain 35 ikävuoden paikkeilla, mutta keneltäkään ei kysytä papereita.
Olen varma, että hän hekottelee tuttuun tyyliinsä stetsoni päässä pilven reunalla seuratessaan meidän touhujamme seniorimiitissä. Samoin hän varmaan antaa mulle anteeksi sen, että muistelen häntä jonkun muun maljan kuin grappamaljan kera...Sääli, ettei 58 enää saavu sinne fyysisesti, mutta muistelkaamme joukolla.
Viinanjuontia ja maailmanparantamista on ollut agendalla ainakin silloin kun itse olen osallistunut kekkereihin.Mikä on tapaamisen agenda?