...e: Bisnesman pelkää että Risa tarjoaa taas grappaa!
Ei tämän tason kinkereissä... Kymmenvuotisjuhlissa sitten!
...e: Bisnesman pelkää että Risa tarjoaa taas grappaa!
Joudun valitettavasti luopumaan hurmaavasta seurastanne tänään. Have fun, älkääkä rikkoko itteänne :)
...Kyllä minä laitan taksin sinut hakemaan, vaikka sitten vähän myöhemmin, jooko? ...
Lindforssin Sakkehan narahti valkkuaikanaan tykkien käytöstä. Senioritapahtumaan tuskin edes yrittää, koska nykyohjeistuksella babyfacelta kysytään paperit keppanan ostossakin.En usko, että Jalosen Kari on tulossa. Kukaan muuhan ei tätä ohjetta noteeraisi.
Eikös Elmo nyt ainakin näytä IFK:n pelin? Sinne vaan! Sieltähän saa fanitsetillä alennusta koko pöytäseurueelle.
Sitten kun tuut paikalle, saat tökätä mun vatsalihaksia.No, olen joka tapauksessa nyt kotisohvalla vielä jonkun aikaa. Ainakin pelin ja vähän päälle.
Oh no, tant. Odotin niin tapaamistasi. Mutta ensi vuonna sitten! Pikaista paranemista.Joudun valitettavasti luopumaan hurmaavasta seurastanne tänään. Have fun, älkääkä rikkoko itteänne :)
Sitten kun tuut paikalle, saat tökätä mun vatsalihaksia.
Kiitos osallistujille, vanhoille tutuille ja uusille tuttavuuksille. Meinasin ihan häkeltyä, kun tuli samalla ovenavauksella liuta raskaan sarjan nimimerkkejä paikalle. Tuhkimoltakin taisi jäädä kenkä kekkereihin, kun viimeinen kurpitsa oli juuri lähdössä. Ehkä joku herrasmies käy kokeilemassa tuuriaan tässä lähiaikoina.
Pientä koheltamista oli bozikille löytää perille. Lopulta näin rollaattorit ja loppu on legendaa, Iso kiitos kaikille!
bozik