JA-seniorit 2013

  • 12 143
  • 78

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Aika senioriksi tässä on näköjään tullut, kun dementia on edennyt näin pitkälle että meinasin unohtaa kutsun laittaa.

Mutta enivei, JA-seniorit kutsutaan koolle lauantaiksi 19.1.2013 alkaen klo 20, paikka sama kuin aiemmin. Mitäs sitä muuttamaan. Jos et ole paikasta varma, laita yyveetä. Sir Eino se ei kuitenkaan ole. Vieläkään.

Nyt jo olen ilahtunut siitä, että pari senioria on lupautunut tulla tukemaan dokaamistani, eli veljet Risa ja Kanga. Hämppälinnan porukkaa toivotaan myös mukaan, sillä pelataanhan silloin HIFK-HPK -peli. Samoin olisin mielissäni jos IFKoon naisjaosto osallistuisi riemurinnoin. Toki muidenkin seurojen naisedustajat sekä scholl ovat tervetulleita.

Henkilökohtaisia kutsuja ei tänä vuonna, tod.näk., tule mutta hyvät ystäväni K.Kummola, H.Harkimo, P.Sihvonen, Tommi Läntinen ja TheSirPena tulevat sellaisen saamaan tänäkin vuonna.

Osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista eikä oikeastaan mitään muutakaan kun vaan saapuu paikalle. Paikalle mahtuu 80 nopeinta.

Liitteeksi viime vuotinen ketjun avaus.
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - JA-seniorit 2012

Tervetuloa!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Paikalla. Ellei mutsi pidä taas 70-vuotiskekkereitään samaan aikaan.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto, olen tuolloin amerikanyhdysvalloissa. Muuten olisin mukana kuin peräpukama. Terveiset tutuille, kavereitahan mulla ei ole koskaan ollutkaan.
 

scholl

Jäsen
Kiitoksia kutsusta. Useana vuonna on mennyt jotain tuon kanssa päällekäin. Tulen ehdottomasti jos olen maisemissa.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Sikäli kun Suomessa ollaan niin paikalla taas ollaan! Jhag ja Iso Paha mukaan kans...
 

scholl

Jäsen
Mainio ajatus tuo, jos JHag tulee ja cobol kanssa niin selviää, ovatko yksi vai kaksi henkilöä. Ehkäpä tässä pitää alkaa kirjoittamaan toiveita siitä, keitä osallistuu noihin juhliin ;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En valitettavasti taida päästä tänäkään vuonna paikalle.

Toivottavasti saamme tänne kuitenkin kattavan raportin illan kulusta. Jos muistatte sitä itsekään :).
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Ois sitten jo ikääkin tarpeeksi näihin kekkereihin. Saattaisimpa siis paikalle yrittää kovasti eksyä, kunhan paikan vain selvitän.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mielestäni aitoa perussettiä on ilmoittautua uudemman kerran, kun ei muista joko on ilmoittautunut. Mutta siis - joo! BOLille toimitetaan kaikenkattava faxi juhlapaikalta.
 
Tästä vuodesta poiketen nyt ollaan rivissä. Toissa vuonna jo tulin oikeaan paikkaan ekalla yrittämällä.

edit: Vanhuksella menee jo vuodet sekaisin
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Joskohan tänä vuonna pääsis. Paikan toki tiedän.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kiitoksia ilmoittautumisista; toivotaan vain että f***ing lumisade loppuisi ennen sitä.

Kuten jo mainittu, minä ja Risa otetaan jo alkuillasta asemapaikat, ja luulisin että uudemmatkin löytävät kyllä JA-pöydät. Edelleen korrrrostan, että 35v-ikä on vain henkinen, ei kirjaimellinen. Joten bisnesmies mahtuu hyvin mukaan, oltiinhan me aikoinaan legendaarisessa pikkujoulussa joskus vuonna miekka ja kivi. Silloin kun illan päätteeksi vetäistiin porukalla se grappa naamariin.

Hienoa huomata että Seniorkin on vielä hengissä, olisi ollut hauska tavata pitkästä aikaa mutta ehkä sitten toisen kerran.

Tant tuo hurrrjasti naisenergiaa paikalle, mutta toki muitakin kauniimman sukupuolen edustajia saa ilmaantua. Jos vaikka Gagsillekin saisi säpinää.

Mutta, kuten toistettu (JHagin sanoin), TERVETULOA!
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Päivämäärä ylhäällä, katsotaan sopiiko matkustusaikatauluun. Olisi mukava osallistua monen vuoden tauon jälkeen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Päivämäärä ylhäällä, katsotaan sopiiko matkustusaikatauluun. Olisi mukava osallistua monen vuoden tauon jälkeen.

Mahtuuhan tuo mihinkä tahansa aikatauluun, kun vain pannaan mahtumaan! Ei kai yksi lento sinne tai tänne niin iso juttu ole ;-) On täällä ollut porilaisiakin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mutta, kuten toistettu (JHagin sanoin), TERVETULOA!

Joo, tosiaankin, ilmoittaudun että olen tulossa tammikuussa sinne tapaamiseen. Ja ei ne lentomatkat mitään hankalia ole. Esimerkiksi Paul otti junan, John Lennon.
 

scholl

Jäsen
Ai ihan kilpailuja viritellään. No sitten tikanheittoa. Ei tavalliseen tauluun, vaan sellaiseen jossa on ps:n kuva. Minä olen sentään heittänyt tikkaa 80 luvulla mökillä ja lukenut sen jälkeen iltapäivälehdestä kuinka Pekka Vennamo heittää tikkaa, joten olen vakuuttunut siihen, että osuisin petuun.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minä olen sentään heittänyt dartsia samassa pubissa kuin Vennamo. Ei tosin samaan aikaan, mutta samassa paikassa. Olen melkein sukua julkkikselle! Vieläköhän tuo olkapää vihoittelee? Pitää treenata se kuntoon ennen kekkereitä. Jos juotatte minut tarpeeksi humalaan, näytän tissit.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Jos juotatte minut tarpeeksi humalaan, näytän tissit.

Ei muuta kuin lyödään mööttessä poikabändi pystyyn, nimikin on jo olemassa => M.B.A. (man-boobs association)!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös