JA-seniorit 2012

  • 15 572
  • 91

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tervehdys, laitahan 58 minullekin salaista lisätietoa YV:llä.
- - -
Tuo rengas ei sinällään ole paha. Sliksi formuloiden takapyörä, mutta tarvittaessa tulen kahdella taksilla.

Yyveetä lähti.

Paikkahan meillä on sillä mielellä valittu, että siinä pitää olla taksitolppa vieressä. Varsinkin pois lähtiessä on osoittautunut oivalliseksi ideaksi.

Tervetuloa!
 

scholl

Jäsen
Yyveetä lähti.

Paikkahan meillä on sillä mielellä valittu, että siinä pitää olla taksitolppa vieressä. Varsinkin pois lähtiessä on osoittautunut oivalliseksi ideaksi.

Tervetuloa!

Niin paikka menee niin aikaisin kiinni, että siinä on tosiaan ollut kiire ehtiä johonkin ravintolaan, mikä olisi auki loppuun asti.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Niin paikka menee niin aikaisin kiinni, että siinä on tosiaan ollut kiire ehtiä johonkin ravintolaan, mikä olisi auki loppuun asti.


Siinä on samassa rakennuksessa kummankin kulman takana yökerho, joka on auki 04:ään. Toki niihinkin voi taksin ottaa, jos ei jaksa kävellä.

Eikun mukaan vaan!
 

scholl

Jäsen
Siinä on samassa rakennuksessa kummankin kulman takana yökerho, joka on auki 04:ään. Toki niihinkin voi taksin ottaa, jos ei jaksa kävellä.

Eikun mukaan vaan!

Me oltiin siellä viime vuonna, mutta siellä tuli kärhämää. Vein tyhjän lasin baaritiskille niin vieressä ollut joku spurgu alkoi syyttämään, että olin juonut hänen juomansa. Se äijä tuli perään ja poke oli ihan lapanen, eikä eräs toinen nimimerkki pitänyt siitä, että käytin voimakeinona 9mm aiheista puhetta. Ei se toki tarkoita sitä, että mestassa on yhtä ankeita asiakkaita loppuyöstä tänäkin vuonna. Jostain syystä sen paikan jotkut osat olivat kokonaan suljettuina.

Joo tulen mukaan, jos en ole reissussa ko. lauantaina. Se on aikaistunut näköjään yhdellä viikolla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi voi, huomasin vasta nyt, että seuraavana aamuna on velvoitteita, jotka edellyttävät joten kuten salonkikelpoista olemusta ja mahdollisesti ajokuntoakin jo siinä kasin aikoihin. Yritän kuitenkin tulla käymään ja olla maltillisesti. Saanpahan ainakin sitten epäreilusti nauraa muiden toikkaroinneille.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Joo tulen mukaan, jos en ole reissussa ko. lauantaina. Se on aikaistunut näköjään yhdellä viikolla.

Itse asiassa tapahtuma on nyt oikealla paikalla, Matkamessujen kanssa samana lauantaina; viime vuonna sitä piti lykätä viikolla jotta pääsin itse mukaan ;)

Btw. ikävää jos joku yökerhossa häröilee, mutta eipä hätää: nyt on avattu talon toiseenkin päähän paikka joka on auki 04:ään.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Höh, en mä pääse tänäkään vuonna mukaan. Olen tuolloin Jyväskylässä huutamassa.

Höh, ei tuo mikään este ole, korkeintaan hiaste:

"Paluu Helsinkiin tapahtuu välittömästi ottelun päätyttyä, arvioitu paluuaika Jäähallille on noin klo 23:30."

Hyvin ehtii vielä mukaan, kun pilkku tulee 02:30, ja sulla on jo hyvät pohjat!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Nyt näkyy pientä valoa tunnelin päässä (ettei vaan olis juna)!

Saattaapi meinaan olla, että palataan Treelta jo lauantaina illansuussa, joten mahdollisuuksien rajoissa olis S/M...
 

scholl

Jäsen
Joo tää oli eri vkonloppuna viime vuonna ja mulla jää kyllä tämä tapahtuma siksi nyt väliin. Valitettavasti. Olen tämän viikonlopun ollut jo toistakymmentä vuotta peräkkäin pois, joten varmaan tuohon aikaan jossain hotellin wellness-centerissä valmistautumassa dinnerille. Lennot ja hotelli on nyt varattu, joten ei voi mitään.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Joo tää oli eri vkonloppuna viime vuonna ja mulla jää kyllä tämä tapahtuma siksi nyt väliin. Valitettavasti. Olen tämän viikonlopun ollut jo toistakymmentä vuotta peräkkäin pois, joten varmaan tuohon aikaan jossain hotellin wellness-centerissä valmistautumassa dinnerille. Lennot ja hotelli on nyt varattu, joten ei voi mitään.

Höh, scholl. Stadin IFK-kissat jo odottelivat sinua.

Tämä perinne ei vielä ole ihan yhtä pitkä, mutta alunperin rakennettu tähän Matkamessujen takia; silloin on pitkämatkalaisilla ollut muutakin syytä tulla stadiin. Viime vuonna hommaa lykättiin viikolla meitsin henk.koht. syistä, mutta jatkossa yritetään pitää tämä tässä kohdassa.

Sano sille sihteeriköllesi, että laittaa tämän päivän nyt kalenteriisi vuoden päähän, eli Matkamessujen lauantai.

Mutta laita meille kuulumisia illan aikana "sieltä jostain".
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hello seniorit!

Pitäkäähän hauskaa minunkin puolesta. Molemmille päiville lykätty työvuoroa ja työni luonteen vuoksi vaihtaminen ei luonnistu. Mutta koskapa päivä on vuoden kuluttua sama, osaan varautua siihen paremmin ja tiukasti vaatia tätä viikonvaihdetta vapaaksi.

vlad.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voi. Hyviä ja huonoja uutisia... Salama15 mahdollisesti tulee, mutta hienoja nuoria miehiä vastaavasti putoilee pois. Toivotaan, että seuraavana vuonna on taas tilaisuus tavata sekä scholl että vlad. Ja kaikki muutkin nyt pois jäävät!

Yläikärajaahan tapahtumaan ei ole, eller hur? Tai siis ainakaan vielä :)?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Monelta tää olikaan lauantaina? Hirvee dementia jälleen kerran ja muutenkin angstaa pimeys ja lumi eli ihan perussettiä tammikuulle. Kai tuo Jyp-HIFK pitäisi yrittää jotenkin tsekata ensin, vaikka onkin päivänselvää, että meidän Paskansyöjä tän hoitelee.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sulla menee helposti pitkäksi, tiedetään, mutta JYP-matsi on jo perjantaina :) Lauantaina illalla vasta tämä. Kahdeksalta, ellen erehdy.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lauantaina illalla vasta tämä. Kahdeksalta, ellen erehdy.

Voi rakas tant, jokos olet Hieno Ålgren-koomassa? Nythän on tammikuun tasaus ja lauantaina ne perkeleet pelaavat Nykäskylässä uudestaan
 

Stigu

Jäsen
Onko tuossa lähellä muuten mitään juottolaa, josta matsi näkyisi telkusta? Meikäläisen VLV alkaa jo about 18.30, joten olisin valmis aloittamaan oluen ryystämisen, paskanjauhamisen, maailmanparantamisen, Blind deittauksen ja IFK:n kannattamisen jo silloin, jos jotain kiinnostaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
joten olisin valmis aloittamaan oluen ryystämisen, paskanjauhamisen, maailmanparantamisen, Blind deittauksen ja IFK:n kannattamisen jo silloin, jos jotain kiinnostaa.

Mua ainakin kiinnostaa. Onko kyseessä siis Urpo-tv matsi, joka alkaa 18.30 ? Jos Mexitalissa on telkkari, siellä varmasti näkyy, vaikka ei ihan kulmilla olekaan. No, teksti-tv näkyy kännykässäkin ja arvostan teksti-tv -katsomokokemusta erityisesti sen vuoksi, että sieltä näkyy parhaiten pelikirja-asiat, ottelun yleiset virtaukset, joukkueiden henkinen valmiustila ja valmentajien reagointi sekä pelaajien taistelu / fleguilu.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi rakas tant, jokos olet Hieno Ålgren-koomassa? Nythän on tammikuun tasaus ja lauantaina ne perkeleet pelaavat Nykäskylässä uudestaan

Ehdottomasti Hienommassa koomassa...No voi helvata, niinpä tietysti.

Stickanilta hyvä ehdotus. Pahaa pelkään, että lähin tv-pub on aseman kupeessa?
 

Stigu

Jäsen
Stickanilta hyvä ehdotus. Pahaa pelkään, että lähin tv-pub on aseman kupeessa?
No perhana, Haggelström ja Tanttu, my favourite seuralaiset: steissiä vastapäätä vai Mexital? Soitan vielä molempiin paikkoihin ja varmistan näkyykö matsi. Ellei teillä ole parempaa ehdotusta?

JHag saakoon viekkaudella ja vääryydellä voittamansa eurokossun ja tanttu saa vaikka taluttaa mua erätauoilla lattialla kahleissa, voin vikistä kuin sika, jos Haggelström soittaa banjoa.

EDIT: Ja JHAg, no shit: näkyykö sun ATK-mobiililaitteessa Texti-TV? Mihin tämä teknologian kehitys vielä meidät viekään..
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahaa pelkään, että lähin tv-pub on aseman kupeessa?

IFK:n geriatria-osasto huomio! JYP-IFK- pelin lähetys alkaa klo 16:45. Siis kello kuusitoistaneljäkymmentäviisi. Viisitoista vaille viisi. Kampissa on Elmo, mistä peli näkyy ja rollaattoreilla käyminen kestää sieltä mestoille 10-15 min. Heikompikinttuiset voivat ottaa taksin.

Itse en nyt oletettavasti pääsekään paikalle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten huomaat olisimme kovasti hoivan tarpeessa, joten poistumisesi vahvuudesta on paha takaisku. Nouuu!

Takaiskusta niin tiedä, mutta muistakaa nyt laittaa kuulolaitetta kovemmalle, kun en ole siellä kailottamassa. Saatatte kerrankin kuulla hyviä juttuja :).
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Stigu: Kyllä vaan, minulla näkýy wolrd wide web, sillä olen hankkinut viimeisen päälle hienon Nokian Communicatorin. BOL: fakjuu!

Nyt lähden matsiin ja huomenna kohtaamme jossain, missä matsi näkyy! tant ja minä olemme vanhoja tuttuja. Minut tunnistaa siitä, että oksennan ja intän jalkapallon MM-kisoista & Argentiinasta. Hieno maajoukkue, fudiksen HIFK!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jahans, hyviä ja huonoja uutisia. Kim Jong Il on kuollut. Hyvä vai huono. No hyvä vitsi oli ainakin se, mikä vitsi-ketjussa jo mainittiin ja josta tuli ekana schollin speedot mieleen. Yäk!

Vaikka BOL meni puihin, niin koettakaas nyt muut virkasisaret, tQjotain, BR jne kuitenkin pitää lippua korkealla ja heittäytyä senioreiden maailmaa syleileviin ja kiehtoviin ympyröihin.

JHag, itsepä ajattelin myös tsiigata Hifkin matsin töllöstä jossain kuppilassa. Mexissä se näkyy varmasti, ehkä Chelsea pubissa ja Sportissakin; tosin Chelsea on aika fudisorientoitunut ja Sportti muuten vaan homobaari, joten niistä ei ole varmuutta. Jos ystävällinen yksilö laittaa tekstaria kun on perseensä penkkiin hilannut, saatan liittyä joukkoon tummaan. Numeroni on yyveessäsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös