Samaten muut rohkeasti vain kyselemään paikkaa joko palstalla tai ujoimmat, kuten scholl, yyveellä.
Tällä kertaa en ole kyllä tehnyt mitään. Mulla on monta lukematonta yv:tä (varmaan modeilta). En jaksa sitä boxia kovin usein avata, jos en ole pelikiellossa.
Viime vuonna "juhlat" olivat kyllä ihan jees, tosin olin tottumattomana jossain määrin ylipukeutunut, kun en tiennyt, missä ja millaiset nuo lauantai-illan kekkerit ovat. Mukavaa porukkaa siellä kyllä oli.
Vahva ehkä osallistumiselle ellen ole jossakin reissussa silloin. Tosin nuorrun kai kokoajan, joten kohta ei ikä varmaan riitä. Pe/la yönä baarissa joku väitti kivenkovaa, että olen alle 30, hän oli 47. Samalla keikalla joku Berliinissä asuva suomalainen väitti, että olen ensimmäinen tyyppi, jolla on discovaloissa väriä vaihtava paita. Hän kysyi, minkävärinen se paita on oikeasti ja sanoin nopeasti fuchsia. Tyyppi ei tiennyt, mikä on fuchsia, joten keskustelu meni hankalaksi. Tosin taisin itsekin erehtyä, koska ainakin wikipedian mukaan se paidan väri onkin itseasiassa magentan alemman ruudun väri. En muistanut magenta-värin olemassaoloakaan ollenkaan siinä tilanteessa. Tuossa retrohenkisessä Cannesissa ostetussa paidassa on vielä turkoosinvärinen kohoteksti edessä. Yritin vielä löytää sen tyypin uudestaan, koska unohdin mainita, että meillä on baijerilainen maalivahti IFK:ssa. Aiemmin hän oli jo ottanut esille sen, ettei Baijeri ole osa Saksaa ja sen jälkeen minä olin kertonut Marienplatzista, Schweinsteigerista ja Lahmista, mutta tuolle Jyp-fanille jäi mainitsematta Dennis Endras ja yritin korjata tilanteen, mutta tyyppiä ei enää löytynyt. Hän ei ollut muuten ikinä käynyt Baijerissa, vaikka on asunut pitkään Saksassa.