JA-seniorit 2012

  • 15 578
  • 91

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mistä hanskoista Sä nyt höpiset?
- - -

Niistä sun mustista lateksihanskoista.

Hinoa JHaqvist, tosin en muista (miksiköhän?) missä ollaan oltu neljä vuotta sitten, mutta laitan sulle yyveetä missä nyt ollaan.

Tsau Czescku, laitoinkin jo paikan sinulle yyveellä. Bun venit!

vladikin tulee, hyvä. Ja er_bai_wu_. Saadaan syvällistä keskustelua aikaan. Ei puutu kuin TOJ. Toivottavasti scholl on kuulolla, kun nyt viimeksi jo uskaltautui mukaan.

Helo Simon. Verinais to have me with you and ool ather senirors ja -ristas. Me tell you where is the moon by yyvee.
 

Stigu

Jäsen
Sihteerini teki juuri kalenterivarauksen, eli tarkoitus olisi tulla paikalle elävänä henkilönä, ellei mitään mullistavaa tapahdu.

Ja tää on meikäläiselle muuten eka kerta, sattuukohan toi? Viime vuonna olin jo huulilla, mutta estyin loppumetreillä, nyt hinku on sitäkin kovempi!
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jaaha, just alkaa toipumaan edellisvuodesta ja heti pittää taas olla menossa. No, kai sitä yritän minälin taas joukkoon änkeytyä, ellei päätös keikattomasta tammikuusta petä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Päänsärky johtui pyöreäpäisen Onni-pojan tuikattua sen piilottamasi Stiga-maalivahdin silmääsi. Johdit jo 8-0, mutta siinä yksisilmäisyyttäsi volistessa hävisit 8-10. Tee 3 ja päästä korkeintaan 2 ei tällä kohtaa toiminut.

Vitun Onni ! Olisi pitänyt tappaa se nilkki. Nyt hän, kypsässä 11-vuotiaan iässä, on jo toista kertaa naimisissa ja kyselee Kelalta, voiko ruokot kuitata omalla lapsilisällä. Muista perussäännöt rannalla: kohtelias mies tarjoaa ensin drinkin, sitten vasta sen kauneimman jortikan. Ja sen drinkin voi siis tarjota ihan itselleen, maksakoon horatsu omansa vaan. Onni - tunnen olevani vastuussa sinusta, hiljennä vähän tahtia. Ja Onni, 16-vuotias ei ole oikeasti MILF!

edit:
Hienoa Stigu, yyvee-laatikossa on kohta postia.

Ettei vaan kävisi niin päin, että illan loputtua se on tantin yyvee-laatikossa?
 
Viimeksi muokattu:
Jos ei mitään yllättävää tule eteen rollaattorisoin itseni paikalle.
Viimeksi tuli outo reissu kun osuin kerralla oikeaan paikkaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jos ei mitään yllättävää tule eteen rollaattorisoin itseni paikalle.
Viimeksi tuli outo reissu kun osuin kerralla oikeaan paikkaan.

Mutta olihan sulla edellisellä kerralla sitten pohjat valmiina!

seeyoulle lähtee yyveetä tuossa tuokiossa. Samaten muut rohkeasti vain kyselemään paikkaa joko palstalla tai ujoimmat, kuten scholl, yyveellä.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Saattaapa olla että itsekin paikalle saavun, kunhan 58 tai joku kertoo paikan myös mulle. Pelottava ajatus olla "seniori".
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Saattaapa olla että itsekin paikalle saavun, kunhan 58 tai joku kertoo paikan myös mulle. Pelottava ajatus olla "seniori".

HAA! Varmasti kerron.

Voin kertoa sinulle, että seniorina olo on kliffaa. Ei huolet paina, ei rasitu polla jne. Lisäksi on kivaa kun kaupan kassalla nuoret tytöt tervehtivät tämän ikäistä usein "moi". Johtunee siitä tietysti kun joka päivä käyn six-packin hakemassa, mutta se on eri juttu.

Paikalla tulee olemaan myös senioriittoja. Tosin tant varasi wetzellin ja BOL schollin, mutta eiköhän vielä joku muukin paikalle tule, vai mitä -BR- ja tQeyms.
 

Stigu

Jäsen
Paikalla tulee olemaan myös senioriittoja. Tosin tant varasi wetzellin ja BOL schollin, mutta eiköhän vielä joku muukin paikalle tule, vai mitä -BR- ja tQeyms.
Näin viime yönä painajaisunen, jossa saavuin JA-seniorit-tilaisuuteen. Juotuani ensimmäisen drinkin tajusin, että joku oli pistänyt huumaustippoja drinksuuni. Kun heräsin, olin lattialla kalsarit jalassa nelinkontin jonkinnäköisiin kahleisiin valjastettuna, päässäni oli nahkainen kokopään peittävä kortsu. Ympärilläni oli Seniorita- ja Senior-Mastereita, päässäni olevan nahkakortsun takia en tunnistanut heitä, mutta kuulin raivokkaita huudahduksia, kuten "Ulvo kuin Roman" ja "Olen taivaassa, missä te olette?" . Edessäni heilutettiin myös Armanin pukua ja Guzzin kalsareita, ja lausuttiin mantraa "Ich komme Ich komme Die Taifun". Taustalta kuului myös karjahduksia:" Tunge se YV-laatikkoon, tunge se YV-laatikkoon!".

Kertokaa nyt joku mulle, että tuolla unella ei ole mitään yhteyttä tosielämään, ja voin tulla ihan relaxoituneena tilaisuuteen.

Ja toi Bol-Scholl rimmaa kyllä tosi hyvin!
 

scholl

Jäsen
Samaten muut rohkeasti vain kyselemään paikkaa joko palstalla tai ujoimmat, kuten scholl, yyveellä.

Tällä kertaa en ole kyllä tehnyt mitään. Mulla on monta lukematonta yv:tä (varmaan modeilta). En jaksa sitä boxia kovin usein avata, jos en ole pelikiellossa.

Viime vuonna "juhlat" olivat kyllä ihan jees, tosin olin tottumattomana jossain määrin ylipukeutunut, kun en tiennyt, missä ja millaiset nuo lauantai-illan kekkerit ovat. Mukavaa porukkaa siellä kyllä oli.

Vahva ehkä osallistumiselle ellen ole jossakin reissussa silloin. Tosin nuorrun kai kokoajan, joten kohta ei ikä varmaan riitä. Pe/la yönä baarissa joku väitti kivenkovaa, että olen alle 30, hän oli 47. Samalla keikalla joku Berliinissä asuva suomalainen väitti, että olen ensimmäinen tyyppi, jolla on discovaloissa väriä vaihtava paita. Hän kysyi, minkävärinen se paita on oikeasti ja sanoin nopeasti fuchsia. Tyyppi ei tiennyt, mikä on fuchsia, joten keskustelu meni hankalaksi. Tosin taisin itsekin erehtyä, koska ainakin wikipedian mukaan se paidan väri onkin itseasiassa magentan alemman ruudun väri. En muistanut magenta-värin olemassaoloakaan ollenkaan siinä tilanteessa. Tuossa retrohenkisessä Cannesissa ostetussa paidassa on vielä turkoosinvärinen kohoteksti edessä. Yritin vielä löytää sen tyypin uudestaan, koska unohdin mainita, että meillä on baijerilainen maalivahti IFK:ssa. Aiemmin hän oli jo ottanut esille sen, ettei Baijeri ole osa Saksaa ja sen jälkeen minä olin kertonut Marienplatzista, Schweinsteigerista ja Lahmista, mutta tuolle Jyp-fanille jäi mainitsematta Dennis Endras ja yritin korjata tilanteen, mutta tyyppiä ei enää löytynyt. Hän ei ollut muuten ikinä käynyt Baijerissa, vaikka on asunut pitkään Saksassa.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaa nyt joku mulle, että tuolla unella ei ole mitään yhteyttä tosielämään...

Juu,ei.

Kyllä siellä ensin tönätään kuorimaton aplari suuhun ennen nahkapipan asennusta. Pelkkää unta siis, joten voit rauhoittua.

Stiiig olisi kyllä ollut mukava nähdä kahleittakin.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Laitetaanpas allakkaan merkintä isolla kynällä. Onhan tämä tapaaminen jo itsellekin muodostunut perinteeksi. Ja mikäs siinä, mukava paikka ja hyvää seuraa.

-Konsta-
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hellurei.

Mukavaa, että porukat ovat hereillä.

Omasta puolestani toivotan kaikille JA-senioreille, ikään, sukupuoleen, rotuun tai elämäntapaan yleensä riippumatta Joulurauhaa, sekä iloista, mutta asiallista ja lähipiiriä sekä ympäristöä kunnioittavaa Joulua. Muistakaa lapset!

58
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hyvää Uutta Vuotta 2012 JA-senioreille ja -konkareille!

Tämä seniori vetäytyy nyt hyvin ansaitun rauhaisan Uuden Vuoden -vieton pariin.

Hyvää ruokaa on tiedossa, nostan raihnaiset koipeni soffapöydälle, virittelen muhkean havannalaisen vasempaan käteeni ja lasillisen kevyesti savuista, lähes itseni ikäistä wiskiä oikeaan käteeni. Silkkisessä smokissani odottelen rauhassa kun ystävälliset vieraat saapuvat jakamaan kanssamme riemukkaan ja nautinnollisen Uuden Vuoden illan. Se alakerran poliisi siis ja sen koira.

Hyvä Uutta Vuotta Kaikille tasapuolisesti!

58
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä samaa sinulle! Petulle ja Spanielille hyvää uutta vuotta myös, jos kerran poikkeavat. Niin ja pipi-puhallus olkapäällesi :)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Huh huh

Nyt on onneksi saatu kaiken maailman joutavat juhlimiset taakse ja päästy takaisin arkeen.

Siihen ankeaan persaukiseen joulukulutusjuhlan jälkeiseen arkeen, joka aikoinaan kirvoitti minut tällaista höperyyttä ehdottamaan. Seuraava varsinainen ylimääräinen vapaa on vasta pääsiäisenä ja sinne on lähes neljännesvuosi. Tiedä onko hengissäkään enää silloin.

Siksi on JA-seniori -tapaaminen. Vajaan kahden viikon päästä. Vaikka Rööri ei enää saanut kotoa lupalappua, ymmärrän toki miksei, niin pidetään me muut hauskaa ja mukavaa. Mukaan lukien PS -fanit.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Siksi on JA-seniori -tapaaminen. Vajaan kahden viikon päästä. Vaikka Rööri ei enää saanut kotoa lupalappua, ymmärrän toki miksei, niin pidetään me muut hauskaa ja mukavaa. Mukaan lukien PS -fanit.

Niin vain sitten kävi (liekö nimeen osuvasti viitaten), että sukulainen meni ja päästi henkensä. Sellaisiin "juhliin" joutuu Fabu parka mononsa suuntaamaan. Uutinen kun tavoitti, sanoin maikulle, että mistä vetoo, niin samaan päivään menee hautajaiset miitingin kanssa ja menihän se. Miks ei voi tämä osumatarkkuus olla koskaan lotossa, pohtii allekirjoittanut hammasproteesi pohdiskelevasti louskuen.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Jee! Ainut vapaa viikonloppu tammikuussa...

Vanhasta muistista tulenen paikalle, josta en tosin ole varma... Eikös näitä ole jossain päin stadia pidetty, ainakin kymmenen vuotta sitten?!?

No siinähän etsitte sitten minut!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jee! Ainut vapaa viikonloppu tammikuussa...

Vanhasta muistista tulenen paikalle, josta en tosin ole varma... Eikös näitä ole jossain päin stadia pidetty, ainakin kymmenen vuotta sitten?!?

No siinähän etsitte sitten minut!

No kyllähän sinut löytää kun vain steissillä hiukan hönkäilet grappahuikan jälkeen. Muut lakoavat ja sinä jäät seisomaan.

Hyvä homma, että pääset mukaan. Laitan sinulle koordinaatit varmuuden vuoksi.

Tervetuloa!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervehdys, laitahan 58 minullekin salaista lisätietoa YV:llä. Mulla on käynyt sellainen "pieni" hassu juttu, että vuosien aikana joku on asentanut Michelinin renkaan tuohon navan ympärille ja periaatteessa pitäisi välttää illanistujaisia. Se on kuitenkin noiden periaatteiden kannalta vähän väyrysmäisesti, sovitellaan niitä vallitseviin olosuhteisiin. Näissä olosuhteissa ajattelisin, että osallistuisin mielellään tähän dementikkojen kokoontumisajoon.

Tuo rengas ei sinällään ole paha. Sliksi formuloiden takapyörä, mutta tarvittaessa tulen kahdella taksilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös