JA-seniorit 2012

  • 15 542
  • 91

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Nyt taitaa olla enimmät pikkujoulut juhlittu, joten avataan tämä jo perinteeksi muodostunut ketju ennen kuin jengi häipyy mummolaan.

JA-Seniorit kokoontuvat vuonna 2012 tammikuun 21 pnä klo 20. Päivä on lauantai ja paikka sama kuin viime kerroilla. Jos ei muistu mieleen, laita yyveetä niin kerron. Jos muistan.

Päivä on nyt palautettu oikeaan paikkaan, viime vuonna oli joku hässäkkä jonka vuoksi piti viikolla siirtää mutta en muista mikä. Samaan aikaan siis kun on Matkamessut ja HUOM. Kv. halauspäivä!

Muistin virkistyksesi: JA-seniorit 2011 - Jatkoajan keskustelupalsta

Tuosta ketjun aloituksesta löytyy kaikki olennainen, mutta lyhyesti:
- tapaaminen on luonteeltaan asiallinen ja rauhallinen
- seniori-ikä on periaatteessa 35v, mutta jokainen joka henkisesti tuntee olevansa sen ikäinen, on tervetullut. Sekä kaikki, jotka ovat aiemmin olleet mukana. Ja varsinkin HIFK:n naisjaosto ja tietysti mukaan muutkin naisjaostot. Naisiltahan ei ikää kysytä.
- jokainen vastaa omasta rollaattoristaan.

Mitään ilmoituspakkoa ei ole, mutta olishan se lustia jos joku sen verran ilmoittelisi ettei tarvitsisi yksin istuskella.

TERVETULOA!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
JA-Seniorit kokoontuvat vuonna 2012 tammikuun 21 pnä klo 20.

...tammikuun ainoa viikonloppu joka tässä vaiheessa on jo buukattuna, PRKL !!

Ei tässä auta kuin toivottaa hubaa iltaa muille senioreille, pitäkäähän hauskaa Salamankin puolesta!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Nonni. Luottohenkilöt vetää ekana puihin. Tää on niin tätä. Mä en ala. Vielä kun Tant ja Rööri kertovat passaavansa niin ilta on täydellinen.

Eikun, nyt luotan HIFK:n naisjaokseen. Lukekaa viime vuoden jutut. Ja Kanga mä tiedän, että luet nätä. Mukaan vaan.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jaahas, tässä alkaa itsekin ikä lähentelemään tuota seniorikaartia kun 33 vuotta paukkuu kohta, tässäkin iässä jo monet huippu-urheiljat ovat liian vanhoja, joten kai tuonne sopisi mukaan. Tietysti täytyy katsella miten aikataulut onnistuu, mutta olisi ihan mielenkiintoinen tulla tutustumaan nimimerkkkeihin ihan kasvotusten. Täällä JA:ssakin kun on jo monet vuodet tullut lätistyä, sen enempää ihmisiä tuntematta. Itselläni henkinen ikä vaihtelee asiasta riippuen 25-75 vuoden välillä.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nonni. Luottohenkilöt vetää ekana puihin. Tää on niin tätä. Mä en ala. Vielä kun Tant ja Rööri kertovat passaavansa niin ilta on täydellinen.

No itseasiassa olen kyllä hoitamassa sivupisneettejä juuri tuolloin aurinkorannoilla. Liikeideana on pystyttää pinpin putsauskoju vesirajan tuntumaan. Tarkoituksenani on ehkäistä hiekan ja merisuolan(+muiden önniäisten) aiheuttamia hiertymiä haaroväleissä. Välineistöä hankin läheisestä realisointimyymälästä. Säkillä trasselia, tukkupakkauksella Topsy-puikkoja ja Raid-hyönteismyrkyllä aion pitää turistineitojen tuherot iskussa lomansa ajan. Kapsäkissä olisi tilaa ja tarve Tummelille taikka akselirasvalle, jos jollain on jäänyt sellaisia nurkkiin viereksimään.

Olen siis estynyt, ellei jollain juhlakansasta sitten ole hiekkaa pinpissä?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Nonni. Luottohenkilöt vetää ekana puihin. Tää on niin tätä. Mä en ala. Vielä kun Tant ja Rööri kertovat passaavansa niin ilta on täydellinen.

...viikko sinne tai tänne niin OK !!
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Saattasihan sitä ehkä päästä paikalle... Mutta katsellaan vielä lähempänä. =)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Röhrbergillä näkyy olevan kiinnostavampaa aktiviteettia tarjolla. Tuota palvelua ei viimeksi valikoimassa vielä ollut? Vai tuliko meille häätö juuri siinä trasselin tarjontavaiheessa?

Anyway, olen tulossa. En juuri nyt kyllä, mutta varmaankin silloin kun se on toivottavaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Röhrbergillä näkyy olevan kiinnostavampaa aktiviteettia tarjolla. Tuota palvelua ei viimeksi valikoimassa vielä ollut? Vai tuliko meille häätö juuri siinä trasselin tarjontavaiheessa?
Viime vuonna tarjottiin kiisseliä, tänä vuonna hiekkapuhallusta. Tuskin maltan odottaa 2013 kekkereitä, jolloin pääsen toivottavasti paikalle.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Olen tuonakin viikonloppuna Helsingissä. Mahtaisiko sitä uskaltaa tulla käymään tapaamisessa?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mjitäh? Mikko Kurvisen näköinen mies on poissa silloin, kun suosio on suurinta?!?

Yritän päästä paikalle, halusitte tahi ette. Eli ette :).
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Tapaamisaika laitettu kalenteriin, tällä hetkellä näyttää siltä, että olisin tuolloin kotimaankamaralla, toivottavasti näin myös tapahtuu.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Röhrbergillä näkyy olevan kiinnostavampaa aktiviteettia tarjolla. Tuota palvelua ei viimeksi valikoimassa vielä ollut? Vai tuliko meille häätö juuri siinä trasselin tarjontavaiheessa?

No höh, mistä luulit sen pöksyistäsi löytyneen nöyhdän olleen peräisin?

Sänkisessä maastossa trasseli rispaantuu myötäkarvasta huolimatta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tule ihmeessä mukaan vaan! Nämä meidän lämmittelypuheet on vaan tämmöstä jarkkoruutua. All talk, no action :) Taino, hanskat lähtee kyllä, mutta yleensä vaan takintaskuun.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mjitäh? Mikko Kurvisen näköinen mies on poissa silloin, kun suosio on suurinta?!?

Näin se käy, ei mahda mitään... Toki asioissa voi tapahtua muutoksia suuntaan tahi toiseen tässä tulevina viikkoina ja mukana varmasti jos kotonurkilla ollaan?

edith; josko Mehmet tulisi paikkaamaan? Eiku pientä pukinpartaa kasvattamaan...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En sano enkä väitä, mutta olishan tuo mahdollisuuksien rajoissa. Kaksi vuotta sitten kävin ja erittäin hyvin viihdyin. Mutta katsellaan kaikessa rauhassa sitten lähempänä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
En sano enkä väitä, mutta olishan tuo mahdollisuuksien rajoissa. Kaksi vuotta sitten kävin ja erittäin hyvin viihdyin. Mutta katsellaan kaikessa rauhassa sitten lähempänä.

Joukkoon tummaan vaan! Puheenaiheitahan nyt ainakin riittää, Väyrysestä Soiniin, eurosta drakmoihin ja ilmaveiveistä kyyristymisiin.

Vaikka Röörin piru luikkiikin piilolinssiensä kanssa jarkkoruutumaisesti karkuun eikä pudota hanskojaan, niin mukava havaita ettei ehkä sittenkään tarvitse siellä ihan yksin istua ja näyttääpä jokunen senioriittakin olevan tulossa.

Kunhan tässä työkiireiltäni ehdin, niin kiusaan aiemmin mukana olleita vielä yyveillä.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Ei pysty vielä sanomaan missä olen tammikuussa, mutta jos olen +-300 kilometrin säteellä, niin saavun hattuineni paikalle; viime kerralla kun oli niin maan mukavaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No gyl tää mullekin ois pitkästä aikaa mahdollinen asia! Taitaa olla mennyt ainakin 4v edellisestä seniilitapaamisesta ja kun en dementian takia mitään muista, niin oletan, että oli kivaa. Aamulla särki päätä, kutitti alapäätä, rahat oli loppu ja asuntokin aivan joku muu kuin piti. Normisti olen tammikuussa Röörin kaltaisessa puuhassa; hiekkaisella rannalla. Voidaan pitää Röörin kanssa kenties videopalaveri ?

58: Kiva kun pidät noi aina samassa paikassa, ei tarvitse yrittää opetella uusia juttuja!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Siitä on kulunut jo aivan liian monta vuotta kun viimeksi otin osaa JA-seniorit -tapaamiseen mutta jos tulevana tammikuuna kyseisenä päivänä minulla ei ole erityisiä menoja, juuri työllistyvänä th-alan ammattilaisena en voi luvata suuntaan tai toiseen, tulen mielelläni Helsinkiin ottaakseni osaa tapaamiseen.

Olisihan se mukava päästä vihdoin ja viimein taittamaan peistä muiden kanssa ja näyttämään todellinen minäni - kohteliaan (minkä?) kuoren alla piilee ikävä isäntä.

Terveisin,

vlad.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka Röörin piru luikkiikin piilolinssiensä kanssa jarkkoruutumaisesti karkuun eikä pudota hanskojaan...

Mistä hanskoista Sä nyt höpiset? Saatan toki sujauttaa peukut kalsareitteni kumminauhan alle ja olla pudottavani ne, mutta heti kun pirkon pikkarit putoo luikin vaimoni viereen jarkkoruutuna pörrötyttämään tukkaani. Pudottaneille ilkun eukon kupeesta kumivene virneessä.

Juuni tuo ni, JHagguri, luulen että tuo edellinen kerta oli se samainen josta minullekin kerrottiin kuiskutellen. Päänsärky johtui pyöreäpäisen Onni-pojan tuikattua sen piilottamasi Stiga-maalivahdin silmääsi. Johdit jo 8-0, mutta siinä yksisilmäisyyttäsi volistessa hävisit 8-10. Tee 3 ja päästä korkeintaan 2 ei tällä kohtaa toiminut.
Onni otti voiton pontimeksi myös käteisen lompsastasi, joten siitä se rahattomuus. Teillä oli veto, mutta pyöreäpäisellä Onni-pojalla ei ollut summasta tarkkaa kuvaa, niin hän äitinsä kannustamana vei kaiken.
Kutina genitaalialueellasi taas johtui siitä, että siinä kellitellessäsi häpykarvasi raakattiin perheen lemmikkikanille appeeksi, kun heinä oli sattumoisin loppu, ja kasvustoa tuntui versoavan haaroissasi yli oman tarpeen. Keritsiminä käytettiin lasten isän asuntoon v. -03 jättämää Gilletteä josta jo pari aiempaa partneria oli saanut pahan partasienen. Palleissa paiseet ovat toki kiusallisia, mutta ahkeralla penslauksella rihmasto saadaan lääkäreiden mukaan kuriin.
Se kani kyllä kuoli liialliseen testosteroidipurskeeseen, joten sieltä saattaa olla vielä vaateita tulossa - tosin ne söi sen saman vuoden pääsiäisenä, joten todistusaineistoa ei ole enää saatavilla. Pyöreäpäisellä Onni-pojalla muuten oli tuo perästä ala-asteen ekaluokan kuvassa jo selvästi havaittavat viikset ja semi-jömppis puntissa - toisaalta nykynuorethan kehittyvät hämmästyttävän nopealla aikataululla.

Nyt ei siis mitään vitun video-pelleilyjä, vaan otetaan rohkeasti pyöreäpäistä Onni-poikaa sarvesta sanan mukaisesti. Haastetaan hippi viiksineen ja mulkkuineen Stiga-lätkäpeliin, mutta nyt ei pimitetä pelaajia, vaan vedetään täysin kentällisin. Sinä hoidat hyökkäyksen ja oikean puolustajan. Mä vedän veskarilla ja vasemmalla pakilla. Mikäli jäädään tappiolle, niin ei siis nypitä pyöreäpäiseltä Onni-pojalta pelaajia pois, vaan varaan oksasakset sen varalle. Tuossa pelissähän pelataan yleensä 10:een, ja sattumoisin sormien lukumäärä täsmää tuohon lukuun. Ajattelinkin, että ei kai se nyt silleen olisi liioiteltua, jos aina napsastaisi nousukkaalta sormi pois maalin tullessa meidän omiin? Tällä taktiikalla ei varmaan paljon yli kahta tule omiin, jos taktisesti klippastaan peukut ensimmäisenä. Tulosveikkaukseen 10-2 voitaisi satsata lomabudjettimme ja jättää sivubisneetit sikseen.
Loppuloma: tico, tico, ja iso ja pieni peukku
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En lupaa vielä muuta kuin että yritän päästä paikalle. On vielä liian monta muuttujaa pelissä että voisin täysin varmaksi luvata.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vyysisestihän Saimoni onpi vielä vihreä, parisen vuotta uupuu teknisestä iästä. Mutta köö - palstaurpoilusta huolimatta - tuo henkinen los kapasitetos murjoilee missä lienee, olen erittäin yrittäväinen osallistuakseni tällaiseen kettuketöriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös