JA-seniorit 2011

  • 14 995
  • 79

scholl

Jäsen
Ei tässä mistään arvosta ole kyse, vaan siitä, mikä sopisi jääkiekon historiaan senioreille muisteltavaksi. Jos nakkikattilan polttopaikassa ei ole enää meininkiä niin minne ihmiset menevät. Sir Eino ei sovi, koska Sir Pena ei tulisi silloin paikalle. Hänhän tuskin pitää siitä, että muita kutsutaan sööreiksi. Hakkia kyllä ei kannata kutsua kertomaan menneistä ajoista, koska hän saattaa olla aloittanut aikaisin.

Olen mahdollisesti rekrytoinut yhden toisen kirjoittajan tuohon tilaisuuteen, koska en uskalla tulla paikalle yksin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mihin siellä Penaa tarvitaan, kun paikalla on jo takuuvarmasti hammer lynx, tuo Raimo Summasen kaksoisolento?
Ja nyt vaikuttaisi vielä siltä, että Tant Gredun kanssa onnistuu tulemaan jopa suoraan paikan päälle.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syytän Kekäläistä kyllä nyt, sillä se meni sopimaan matsin lauantai-illalle... Tulen paikalle vasta matsin jälkeen. Laita Lynx vahingonkorvaussyytteet ja Sir Einossa tilaamasi juomat 'Kekun' piikkiin tällä kertaa, jooko? Mä laitan sulle yv:nä numeroni niin voin ohjata kulkuasi kaukona :)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Syytän Kekäläistä kyllä nyt, sillä se meni sopimaan matsin lauantai-illalle... Tulen paikalle vasta matsin jälkeen. Laita Lynx vahingonkorvaussyytteet ja Sir Einossa tilaamasi juomat 'Kekun' piikkiin tällä kertaa, jooko? Mä laitan sulle yv:nä numeroni niin voin ohjata kulkuasi kaukona :)

Ja minä syytän SM-liigaa noista älyttömistä lauantaipelien alkamisajoista. Enivei, ehtii sitä nautiskella pelin jälkeenkin; pilkku kun tulee 02:30 ja aikas usein on tainnut meidän rollaattoriporukka olla vielä sen jälkeenkin. Btw. on kyllä ollut paskat rollaattorikelit tänä talvena. Painaa pirusti kun sitä joutuu reppuselässä kantamaan.

Itse olen paikalla hyvissä ajoin ennen kahdeksaa, joten kynnelle kykenevät voivat hyvin tulla jo aiemmin. Hammerille tulee myös minun puh.numeroni.
 

scholl

Jäsen
vaarallista jakaa nettituttavuuksille puhelinnumeroaan.

Saakeli vieköön. Minulle avautui nyt sellainen homma, että kun BoredOldLady on vaihtamassa nimeään "häppäriksi" niin sehän on Happy Daysiin viittaava nimi ja kun 58 on niin vanha mies, että hänhän on viettänyt varmaan nuoruutensa viihdeillat siellä Happy Daysissä, joka on nyt Teatteri eli hän järjestää takuulla nämä bileet Teatterissa. Kele, se on niin öinen mesta. Mä en jaksa jossain Kellobaarissa hengata. Puhumattakaan siitä vipsteristä, missä Mattiesko Hytönen päivystää. Nyt vituttaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saakeli vieköön. Minulle avautui nyt sellainen homma, että kun BoredOldLady on vaihtamassa nimeään "häppäriksi" niin sehän on Happy Daysiin viittaava nimi ja kun 58 on niin vanha mies, että hänhän on viettänyt varmaan nuoruutensa viihdeillat siellä Happy Daysissä, joka on nyt Teatteri eli hän järjestää takuulla nämä bileet Teatterissa.

Mä voin lohduttaa sua, että mun mahdollinen nimenvaihdos ei viittaa ravintola Happy Daysiin, vaan häpyhuuliin :P. Ja tiettävästi 58:lla ja mun häppäreillä ei ole mitään tekemistä keskenään:). Joten rohkeasti paikalle vaan!
 

scholl

Jäsen
Tai sitten se on Kaatopaikkakalle. Mieleen tulee yhä pahempia vaihtoehtoja. Au, au, au! Soittakaa Frankille, että se avaa Hesperian yökerhon. Kai siellä jotkut tilat vielä kellarissa on, minne voi järkätä tuhat ihmistä ja hillittömät bileet. Gogo-tyttöjä. Tosin jos tässä on vuosi ollut aikaa järkätä bileitä niin nyt ollaan aika myöhässä, jos paikka ei ole vielä varma tai sitten tulee vain kourallinen tietokonenörttejä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Taidan olla mukana...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tai sitten se on Kaatopaikkakalle. Mieleen tulee yhä pahempia vaihtoehtoja. Au, au, au! Soittakaa Frankille, että se avaa Hesperian yökerhon. Kai siellä jotkut tilat vielä kellarissa on, minne voi järkätä tuhat ihmistä ja hillittömät bileet. Gogo-tyttöjä. Tosin jos tässä on vuosi ollut aikaa järkätä bileitä niin nyt ollaan aika myöhässä, jos paikka ei ole vielä varma tai sitten tulee vain kourallinen tietokonenörttejä.

Ei ole Häppäri-Teatteri, Eikka, Kalle eikä Jallu. Ja nämä bileet on kaukana nörttijutuista. Taitaa alkaa jo jänskättää...

Edit. Ja kas, hienoa Vanha Len, mukaan ja matkaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Näkyy olevan ketjun sanallinen lämmittelykierros sillä tasolla, että pitää jo harkita osallistumista.

En aikoinaan käynyt Teatterin edeltäjässä montaakaan kertaa. Tosin niihin aikoihin häppärit tulivat kyllä Häppäriä tutummiksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla tulee kohta jännäkakka, kun katson tuota osallistujalistaa. Kai sitä näin vanhalle sallitaan pienet pidätysvaikeudet?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ja minä syytän SM-liigaa noista älyttömistä lauantaipelien alkamisajoista.
- - -

Taidammekin saada mukaan porukkaa SM-liigastakin kun ovat ohjelmaa rukanneet:

"Otteluohjelmassa muutoksia
Tänään - 12:26 - AS
SM-liigan otteluohjelmaan on tehty tulevien viikkojen osalta muutoksia. Uudet alkamisajankohdat ja ottelupäivien muutokset tiivistetysti seuraavassa.
- - -
•Lauantaina 29.1. pelattava HIFK - Jokerit alkaa jo klo 17.
- - - "

Näin tuolla SM-liigan sivuilla nyt seisoo. Hyvä homma.

Ja Leon; omat Tenat mukaan!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Röörin kaaleista en tiedä, mutta nyt laitoin yyveetä suurin piirtein kaikille jotka ovat kiinnostusta tapahtumaa kohtaan osoittaneet tavalla tai toisella. Samaten viestiä meni aiemmin mukana olleille ja/tai muuten asiaan aikaisemmin myönteisesti suhtautuneille sekä muille randomilla.

Vastata ei välttämättä tarvitse, ajo-ohjeet nyt on ja ne tulevat jotka tulevat.

Jos joku ei ole saanut viestiäni ja sellaisen haluaa, laittaa yyveetä allekirjoittaneelle niin paikkaan tilanteen.

Samaten ns. elinkautiset ovat jääneet vaille postia, tulevat kuitenkin. Ja saavat tässä virtuaalitulppaanit.

Tässä vaiheessa näyttäisi olevan tulollaan lähes parikymmentä urhoollista senioria ja senioriittaa ... vi ska se.


Tervetuloa!
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jos joku ei ole saanut viestiäni ja sellaisen haluaa, laittaa yyveetä allekirjoittaneelle niin paikkaan tilanteen.

Samaten ns. elinkautiset ovat jääneet vaille postia, tulevat kuitenkin. Ja saavat tässä virtuaalitulppaanit.

Tässä vaiheessa näyttäisi olevan tulollaan lähes parikymmentä urhoollista senioria ja senioriittaa ... vi ska se.


Tervetuloa!

Samako se on paikka edelleen? Saattaisin sittenkin kyetä osallistumaan, vaikka erä ja vaihto kerrallaan tässä mennäänkin.
 

scholl

Jäsen
Oli ihan hyvät bileet. 58, Jybfabu, Alamummo, Tantgredulin ja kumppanit, oli hauska tavata. Varsinkin 58, joka tämän kaiken järjesti. Mun täytyy kyllä julkisesti pyytää ehkä anteeksi BOL:ilta. Vaikka onkin tullut oltua tosi räikeästi eri mieltä joistakin asioista niin on pakko myöntää, että hyvät ystävät BOL on aivan mahtava tyyppi, joten jos tapaatte hänet niin unohtakaa kaikki, mitä olen sanonut aikaisemmin.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
En ole seniori missään mielessä, mutta nyt taisin missata jotain ainutlaatuista. Tarkoitukseni oli tulla erään jatkoaikalaisen kanssa haastelemaan Schollin kanssa sinne baariin, mutta jäi tulematta. Schollin edellisen viestin perusteella Scholl on menettänyt otteensa ja joutunut jos ei nyt syömään sanojaan niin ainakin perustelemaan kantojaan. Pidä pintasi, uljas sakemanni! Ei taka-askelia!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Senioriosastoon en varsinaisesti minäkään kuulu, mutta tarkoitus oli saapua illan mittaan paikalle ja olisi ollut hienoa päästä edes poikkeamaan.

Tuli kuitenkin mentyä pelin jälkeen stadin ytimeen syömään ja sen jälkeenkään ei tuota omaa porukkaa kehdannut enää hylätä kun juoma ja juttu luisti sen verran hyvin, eli nyt jäi seniorikööri näkemättä ja kokematta mutta toivottavasti ensi kerralla osuu aikataulut kohdilleen.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Varsin muikea ilta takana => oli oikein mukava tavata porukkaa nokikkain ja juttuhan luonnollisesti luisti... Sivuunkirjoittanut joutui ikävä kyllä liukenemaan paikalta jo heti siinä yhden jälkeen, mutta ehtihän siinäkin pauhata yhden illan edestä.

Kiitokset täältäkin 58:lle kun jaksat järjestää näitä tapaamisia, yritänpäs tehdä tästä henk.koht. perinteen!
 
Viimeksi muokattu:

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Kiitos omastanikin puolesta kaikille, oli sangen jos ei peräti aivan erinomainen ilta. Tosin se pirun Karhun IV-olut kolkuttaa päässä, mutta ehkä se kuntosalilla menee ohi sekin vaiva.

Ottanen meetingin ihan tavaksi.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli hienoa tavata uusia ihmisiä ja vanhoja tuttuja jälleen kerran, kiitos kaikille! Ja tietysti 58:lle, joka jaksaa kutsua porukat paikoille. IFK:n naisjaosto oli ilahduttavan runsaslukuisena tonteilla :)

Konstan kanssa ehdittiin jo Virmasen ja Penan aikojen muisteluihin, mutta sen ensimmäisen kokoontumiskerran jälkeen ei 'Pentti!Pentti!'-huutoja juurikaan ole raikunut. Tietysti se, että meidät ajettiin silloin ulos, voi vaikuttaa asiaan.

Ensi vuonna uudestaan!
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Kiitos minun puolestanikin kaikille ja eritysikiitos tietysti 58:lle!

Kaikkein kanssa ei valitettavasti ehtinyt sen tarkemmin keskustelemaan, kun juttua riitti koko ajan aina mihn kääntyikin, mutta ehkä ensi vuonna sitten... ; )
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös