ps. scholl, päätyykö yhteiskuvamme takanreunukselle ;)?
Toivottavasti se on hyvä kuva, en muista oikein katsoinko sen siitä ruudulta. Mä en itseasiassa tiedä mitä sille tapahtui sille kuvalle. Se loppuiltahan vähän riistäytyi käsistä, kun jouduin uhkailemaan bluffin vuoksi aseella verbaalisessa muodossa, mutten spesifioinut, mikä se ase on. Siinä kävi nimittäin niin, että räkälän vieressä olleessa yökerhoräkälässä vein tyhjän (crowmoor?) lasini baaritiskille niin vähän ajan päästä sieltä hyökkää joku vanha äijä ja huutaa, että join siinä tiskillä hänen kaljansa. Siis mitä vittua. Henkilökunta ei puolustanut minua niin lähdin litomaan, eikä se narikan kusipää auttanut edes takkia päälleni. Haistetteli vielä. Niinpä siinä ulkopuolella uhosin ja sen jälkeen seurassani ollut henkilö katosi. Ei ymmärtänyt retoriikkaa ja sekin oli tietysti ajattelematonta omalta puoleltani, mutta olen kyllä oppinut tilanteista, jossa joku mahdollisesti yrittää hakata minut tai muuten vittuilla, että uhkailu on ainoa tapa hoitaa se homma kunnolla kotiin sillä hetkellä. Kommunikaatiokatkos siis. Silloinkin kun minut Apollonkadulla uhattiin tappaa kun oli kadulla Kepun toimiston edessä hakattu huumehörhöjen toimesta niin uhkailin heille sitten takas. Fakta on vain se, että aina välillä joku hullu tulee jostain, niitä ikäänkuin joutuu vetämään puoleensa. Nekin huumehörhöt alkoivat ensin mun kengistä jotain aukomaan, sitten kun käännyin niin tuli nyrkkiä naamaan.
Juhlat olivat hyvät, vaikka järkytyin aluksi minne olin joutunut puitteiden puolesta. Niin paljon oli mainostettu etukäteen, että laitoin vähän enemmän bilehenkisen vaatetuksen. Sinne olisi näköjään pitänyt hankkia joku kaulaliina, mistä näkee mitä seuraa kannattaa. En sitä kulttuuria tajunnut.
Pidän edelleen kiinni siitä näkökulmasta, että olin tarkoituksella naisasia/huora tai jossain ketjuissa BOL:ille ilkeä, koska luulin, että hän on miehiä vihaava tyyppi, joka on miehen kanssa ehkä vain hyötymismielessä. Siis tein yksittäisten ketjujen vuoksi totaalisen virhearvion luonteesta ja anteeksipyyntö on siksi paikallaan. Ei ehkä virhearvion takia, vaan siksi, että olin tahallani ilkeä. Toki olin ilkeä nimimerkkiä, enkä henkilöä kohtaan ja on vaikea sanoa, että kuinka BOL:issa on samaa sen nimimerkin takana olevan henkilön kanssa. Oli miten oli niin en peru anteeksipyyntöäni.