JA-seniorit 2011

  • 14 982
  • 79

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Uusi vuosi ja uudet kujeet, mutta seniorit jatkavat!

Tämä on kutsu seuraavaan tapahtumaan JA-Seniorit La 29.01.2011 Helsingissä.

Seuraavassa muistin palautukseksi edellisten vuosien tapahtumia:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2969480&postcount=1

Perusjuttuja:
- alunperin homma lähti siitä että lätkässä ja yleensä aktiiviurheilussa yli 35-vuotiaat ovat senioreja
- tähän jengiin mukaan mahtuu myös henkisesti yli 35-vuotiaiksi itsensä tuntevat
- mukaan voi tulla myös kuka vaan, kun haluaa keskustella lätkästä mukavien ihmisten kanssa kun vaan ottaa huomioon että ollaan aikuisia ihmisä
- vaikka JA on aika miesvaltainen, on paikalla aina ollut mukavasti myös naispuolisia, joten BOL kumppaneineen nyt vaan reilusti porukalla mukaan. Toki tiedämme että olette juuri täyttäneet 18v. mutta juuri nyt toivotan Teidätkin tervetulleiksi.

Yleisen häiriön estämiseksi ja ravintolan päällikön toivomuksesta toivomme, että kerrotte itse halukkuudestanne osallistua, ja sitten kuittaan teille paikan. Tämä lähinnä siksi että osaamma varata tilaa riittävästi. Paikka on kuitenkin sama kun aiempina vuosina, joten erehtymismahdollisuus on pieni.

Laitan Joulun jälkeen aiemmin mukana olleille henk.koht.kutsut ja muut uudet, mukaan halukkaat laittavat sitten minulle yyveetä ja vastaan niihin. Kaikki varmasti mahtuvat mukaan, enkä muista että kukaan olisi hirveästi moittinut menoja.

Lisätietoa saa yyveellä ja vaikka tähän ketjuunkin. Ja onhan se mukava kuulla kun tai jos joku, kuka vaan ilmoittaa halukkuutensa olla mukana. Rööri prkl!

58
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Joo,joo. Muokkasin. Kun vuosiluku oli aluksi väärin. Kiitos ystävälliselle sielulle, joka ilmoitti asiasta. Muutenhan joku olisi voinut luulla, että kopioin vain viime vuotisen kutsun. Tai mikä vielä pahempaa, että olisi unohtanut että nekin bileet meni jo.

Enivei, uudet bileet on siis tarjolla ja mukavia yhteydenottoja on jo yyveellä tullutkin. Toki keli on aina kysymysmerkki tähän aikaan vuodesta, mutta juuri siksi ollaankin Steissin lähellä. Samaten uusi SM-liigan tammikuun tasaus tarkoittaa sitä, ettei voi vielä tietää kellä on kotipeli juuri sinä lauantaina. Riskejä on otettava, ja kun pelit alkavat nyt 18:30 lauantaisinkin, ajattelin että viikkoa aikaisemmin olisi ollut varmasti pelejä joita haluaisi katsoa livenä.

Selitykset sikseen, ne tulevat joille sopii ja loput lukevat mehevät juttumme loppuillan menoista. Siis niistä jotka muistamme. Rollaattorit rasvaukseen ja kävelykeppeihin uudet piikit, nyt mennään!
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja onhan se mukava kuulla kun tai jos joku, kuka vaan ilmoittaa halukkuutensa olla mukana. Rööri prkl!

58

No okei, okei, mä olen messissä.

Eihän Sua sitä paitsi yksin voi sinne päästää. Hukkaat kuitenkin avannepussisi ja et saa sitä pippeliä pöksyistä pissatessasi. Varaan siis hartsittomat kumihanskat mukaan, niin pidetään lystiä taas.

Tuleeko muita talkoisiin?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kyllä mä varmaan tulen. Tosin Rööri, saat avustaa Viiskasin pissakeikat keskenäsi. Tuonko tullessani sen mustikkasopan, joka unohtui viime vuonna? On varmaan käynyt mukavasti vuoden varrella...
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosin Rööri, saat avustaa Viiskasin pissakeikat keskenäsi...

Käy. Tosin jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin isäntä on ottanut senverran pohjia, että riittää kun asettelen turjakkeen kerran pöntön eteen rukousasentoon. Otsan tuen vesisäiliötä vasten ja pippeli sujautetaan kannen välistä pönttöön. Pari tuoppia vielä kannelle painoksi, nin pysyy asento vakaana. Kuka sitä nyt yhtenään jaksaa vessassa rampata?

Joo, tuoppa soppa mukanasi. Käymisteitse valmistettu keitto maistuu aina - oli se sitten mustikoista tai maltaista.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalenterissa. Ja jos schollin ehdottama raja (50v.) tulisi voimaan, niin upeatahan se olisi. Voisi muistella nuoruutta ja hipsiä ravintolaan alaikäisenä, tosin ihan hieman vaan. t. ukkometso (49v.)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Käy. Tosin jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin isäntä on ottanut senverran pohjia, että riittää kun asettelen turjakkeen kerran pöntön eteen rukousasentoon. Otsan tuen vesisäiliötä vasten ja pippeli sujautetaan kannen välistä pönttöön. Pari tuoppia vielä kannelle painoksi, nin pysyy asento vakaana. Kuka sitä nyt yhtenään jaksaa vessassa rampata?
- - -

Joo joo Rööri, mutta oliko nyt pakko kaikille kertoa noita perusjuttuja? Enimmät kiksit sinähän noista olet saanut.

Asiaan: nyt puhutaan urheilijoista, siis meistä. Kun urheilija on yli 35-vuotias, hänet luokitellaan senioriksi.

Ja sitten vähemmän asiaa, sholl ei nyt sitten maitoile vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja kohtaa the 58:n silmästä silmään! Haaste on heitetty, paikassa on erittäin hyvä whisky-valikoima ja tarjoan ekan!

Kiitoksia viesteistä palstalle ja yyveelle, ja uskonpa että taas vanhoja silmiä verestellään ihan porukalla.

Nyt vaan BOL:n porukka vielä mukaan, tant G kyllä osaa opastaa paikalle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vaan BOL:n porukka vielä mukaan, tant G kyllä osaa opastaa paikalle.

Toista kertaa mua kaivataan oikein erikseen nimettynä paikalle =D! Pitäisiköhän tässä jo pelätä ;)?

Ja paikalle mä Stadin Friiduna kyllä löydän. Tosin Gredu on mun oppaana ollut ennenkin ja vähän jännemmissäkin ympäristöissä ja hienosti päästiin perille asti (pois ei sitten niin suoraa tietä päästykään =D), joten hyvä tietää, myös opastetusta vaihtoehdosta. Gredun seurastahan on vaikea kieltäytyä!

Saas nähdä nyt, pääsenkö paikalle. Tämä elämäntilanne kun on sellainen, että pitää erikseen anoa pääsyä kodin ulkopuolisiin menoihin (kaupassakäyntiä ai lasketa tähän), niin voipi olla lupien kanssa tällä nimenomaisella ajankohdalla vähän hiljaista. Mut ans kattoo ny!
 

Stigu

Jäsen
Meikäläinen ilmoittautuu mukaan- ensimmäistä kertaa. On tullut sen verran monta vuotta kirjoiteltua tänne, että on ihan kiva nähdä palstaveljiä ja -siskoja livenä. IFK-fanitus on plussaa.
 

scholl

Jäsen
Ja sitten vähemmän asiaa, sholl ei nyt sitten maitoile vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja kohtaa the 58:n silmästä silmään! Haaste on heitetty, paikassa on erittäin hyvä whisky-valikoima ja tarjoan ekan!

Jos olen Suomessa niin tulen, mutta whiskya en juo, koska se viittaa Britanniaan.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Viime tammikuu jäi väliin flunssan / kuumeen vuoksi, joten nyt uusi yritys => jos Suomessa ollaan niin mukana ollaan... Ja ikä riittää!
 
Minä ilmoittaudun myös mukaan. Viime vuonna jäi väliin duunivaihdoksen vuoksi. Jos mestasta löytyy Ratzenputzenia tarjoan Schollille sellaisen.
 

scholl

Jäsen
Saattaa olla, että siellä on useammalla henkilöllä scholl-paita päällänsä ja sitten itse schollilla ei ole.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paidatonta osallistujaa tässä on jo kaivattukin :) Viime vuosi jäi väliin minulta, mutta muuten olen ollut aiiiina mukana. Yritän tälläkin kertaa. Haluuksä lynx, että tulen vastaan junalle :)?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Paidatonta osallistujaa tässä on jo kaivattukin :) Viime vuosi jäi väliin minulta, mutta muuten olen ollut aiiiina mukana. Yritän tälläkin kertaa. Haluuksä lynx, että tulen vastaan junalle :)?
Mä voin mennä Sir Einoon varmistamaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mikä on scholl-paita?

scholl-paidasta ei minullakaan ole mitään hajua, mutta puolestani paikalle voi tulla scholl-paidalla tai ilman.

Aika on mainittu jo, mutta kertauksen vuoksi:
JA-Seniorit La 29.01.2011 Helsingissä. Itse olen paikalla viimeistään klo 20, mutta matsista tulevat tulevat kun tulevat. Paikkahan on auki klo 03 asti ja ruokaa on saatavilla, jos ei jaksa odottaa Jaskan Grillille asti.

Jos paikka ei ole tiedossa aiemmilta vuosilta, niin laittakaa yyveetä. Ja Sir Eino ei ole oikea paikka, jos JA-seniori-miitinkiin on tulossa. Toki sieltä voi vauhtia hakea.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Jaahas, pitäisiköhän tulla paikalle ensimmäistä kertaa, kun nurkilla olen muutenkin pyörimässä. Konseptihan on oikein kiinnostava.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
FC Bayern Münchenin futispaita, jonka selässä on numero 7 ja nimi Scholl.

Hesperian nightclubia ei ole enää olemassa, joten riittävän palstan aiheista juhlapaikkaa tuohon tapaamiseen voi olla vaikea keksiä.

Haastetta kun heitit niin jouduin pistämään peliin koko arvovaltani ja ottamaan pari puhelinsoittoa jotta sain järjestettyä arvoisesi puitteet tapaamisellemme. Joten älä huoli, nyt on kaikki kunnossa ja paikassa odotetaan jo Sinua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös