Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

JA:n porukkaa linnaan?

• 6 768
  • 80

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kansakunnan kusipäät värikuvina

Niin, itse olen sitä mieltä, että linnan juhlat ovat pääasiassa sitä varten, että kansakuntamme pyrkyrit ja muut kusipäät saisivat naamansa jonkin typerän iltapäivä- tai naistenlehden sivuille, ellei jopa kanteen.

Tästä syystä en näkisi syytä kutsua ketään ko. linnaan, vaan ennemmin kutsuisin kollektiivisesti koko Jatkoajan porukan johonkin sopivaksi katsottuun paikkaan rökeltämään ja melttoamaan koko porukan voimin.

Sillä kaikkihan me olemme samasta paikasta lähtöisin, siis sieltä naisen keskivartalosta, enkä siis tästä johtuen käy erottelemaan porukkaa mukaanpääsijöihin ja rannallejääviin.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Malla
Voi, tulee ihan tippa linssiin!
Kiitos Predator - otan mielelläni kutsun vastaan :-D..

Kumman autolla mennään? Koska mehän tulemme tyylillä a'la Cruiser...

MITÄ MINÄ LAITAN PÄÄLLE??!!?
Jotain sinistä, jotain lainattua - ai, niin se olikin eri tilaisuus...

Taidan laittaa laahuksen jotta saamme todella näyttävän sisääntulon - siinä jää Hjalliskin historiaan!

Eikun menoksi...

No niin, päästiin asiaan. Ajattelin ensin olla kertomatta... mutta kerron nyt kuitenkin.

Mallan yllä on tyylikäs sinisen ja hopean hohtoinen, avaralla kaula-aukolla varustettu luomus. Luomuksessa on pitkä ja TUUHEA laahus, niin TUUHEA, että sen sisällä koko Jatkoajan IFK-faniporukka pääsee salaa linnaan ujuttautumaan (laahus painaa hiukan, mutta Malla on treenannut tätä asiaa varten viimeiset 15 vuotta).

PS: Hjallis TODELLAKIN jää historiaan tämän jälkeen...

PSST: Mallalle tiedoksi... tämä oli edelleenkin HUUMORIA... se on ehkä TPS:n jääkiekon fanilta tällä hetkellä vähän tiukassa tämä huumori.

Malla: Sehän on VAIN urheilua, 1970-luvun rock on kuitenkin ikuista, or not?

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tunkki
Jos mä näytän sulle, niin näytätkö sä mulle?

Jos ja kun ei osaa "livenä" kehua toisia, kehutaan sitten nimimerkkejä internetissä. Hyvä meininki!

...kiäh, kiäh, kiäh..... ONNISTUIN!

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Vai TUUHEA laahus...??

Voi sun juttujas.... :-D!

Mitä tulee tuohon huumoriin TPS- fanin kohdalla, tämä touhu(=penailu yms.) alkaa saavuttaa jo sellaiset mittasuhteet, että
sille ei voi enää muuta kuin nauraa hysteerisesti kyynelten läpi...
Eihän sille mitään voi, kun ei pääse siihen isojen poikien (=Hannujen) hiekkalaatikkoon leikkimään eikä ainakaan samoilla leluilla. Joten on leikittävä omillaan - eikä kyse ole siitä, mitä sinä nyt ajattelet :-D!!

Eli: Elämä on muutakin kuin jääkiekkoa - onneksi. Tai kuten joku viisas Espanjan aurinkorannoilta on sanonut:
Elämä on laiffii!

70- luku on rock,rock, rock.....

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lepyin

Viestin lähetti koo
Pane nyt se vilttihattu päähäsi ja reipastu vähän. Joku vielä heittää sinne oikeasti viimeisen roponsa, mitäs sitten teet?
Tuollainen parku ja päivittely yhdestä linnankutsusta. Eihän tässä mitään ole tapahtunut poikamaiselle sharmillesi. Olet vaan niin toivottoman ykstotinen ja huumorintajuton kuvitelmiesi kanssa.
Vannon ja vakuutan, että olen kaikkien muiden tyttöjen lailla vaikutuspiirissäsi niin pyhänä kuin arkenakin. Olen joutunut kehittämään Oman Rööriunelma Systeeminkin jotta voin aina tarvittaessa lähteä leijumaan. Lapsille heitän salin lattialle kolme karkkipussia ja pistän Muumit pyöriin. Hifkiläiselle vilautan uusinta Auto und Motor sportia ja häivyn vähin äänin ORU:n pyörteisiin.
Harmittaa vaan kun olen jostain syystä, kuin varkain, tullut jotenkin raskaammaksi, haittaa olellisesti nousukiitoo. Ajattelinkin joskos voisit sen puoskarin nimen laittaa, siis sen joka annostelee nelisnurkkaisiin astioihin. Pytyt minulla on omasta takaa, meillä näes on olutpanimo.

Niin, se vielä, että mistäs sinä mökötät?

terveisin koo

Niisk, tuntuu jo paremmalta. Tuo ORU-meditaatio kuullostaa hienolta. Joku Astanga Jooga näyttää tuon rinnalla pahaiselta puuhastelulta, joka ei alkuunkaan vie harrastajaansa oikeaan transsiin.

No enhän minä nyt keneltäkään sitä viimeistä ropoa, kyllähän Sinä, jos kuka tuon tiesit. Itseasiassa, minähän olen eräänlainen Rakkauden Robin, joka ryövää niiltä jotka siinä yltäkylläisesti rypee, lahjoittaen sitä taasen vähäosaisille. Viimoisen viisisenttisensä heittäneelle tyttö-raiskalle annan kursailematta viisikymmentä egeä vaihtorahoina takaisin, ja kylläisen mielen. Luulen, että taivaspaikkani tältä saralta alkaa olla jo pulkassa. Pietari kaiketi rasvailee jo muikea hymy huulillaan portin saranoita minun käydä, seesteisin mielin.

Vai tuottaa se levitointi vaikeuksia. Maan vetovoima on armoton – tiedän kyllä. En minä kuitenkaan sen saman puoskarin palveluksiin perustaisi, joka omat ihrani lintujen evääksi lirutteli. Minulle jäi operaatiosta nimittäin kaksi vekkulia tyrää, jotka ”vatsalihaksia” pingottaessa pomppivat tihverinä arven kupeesta ylös randomina. Olenkin riemastuttanut sukulaisten pikkulapsia leikkien eräänlaista reagtio-peliä, jossa kummivasaralla tällätään poukkaavan tyrän päälle, jos kerkiää. Ääniefektit osumasta ovat saaneet kiitosta pelaajilta aitoudestaan.

Enkä Sinuna myöskään syöttäisi niitä talikuutioita linnuille, kun ei viitsisi hämmentää ornitologien jaloa ammattikuntaa jo toista talvea peräjälkeen. Se meinaan vetää risuparran linssit innostuksesta huuruun moista ihmettä pakkasella vahdatessa. Sitä paitsi tuon rasvaisen hormoonitujauksen seurauksena riettaisiin naiminkeihin äityneet linnut, näin keskellä synkintä kaamosta, saattaisi olla myös ylitsepääsemätön näky makeimmassa kaamosmasennuksessaan kylpevälle peräkammarin vanhallepojalle, ja näkyä näin outona piikkinä itsemurhatilastoissa. Pystyisitkö moisesta kantaa vastuun?
Tehdään siitä mielummin vaikka saippuaa, kun on ne paljut ja kaikki. Mainoksessa voisit itse tuoda tuotettasi tykö kirmaillen jyhkeiden maininkien lomassa pitkin rantaa pelkkään läpikuultavaan harsoon verhoutuneena – kuten saippu-mainoksissa tapana on. Luulen, että saisit JHagin spiikkaamaan jämerällä rintaäänellään: koo saa sinut vaahtoamaan. Ja kauppa käy kuin siimaa – jos vaan laardia piisaa raaka-aineeksi.

En minä enää mökötä. Ja jos mökötän, niin totta mooses mökötän juuri Sinulle, muusalleni ja uskotulleni. Sillä taas ei ole merkitystä onko siihen mitään todellista aihetta, kunhan kiukuttelen lämpimikseni, jos niin on – ken ymmärtäjäksi ryhtyy, se osansa kestäköön.

Juohtuipa vaan mieleeni

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Lepyin

Viestin lähetti Rööri

Luulen, että taivaspaikkani tältä saralta alkaa olla jo pulkassa. Pietari kaiketi rasvailee jo muikea hymy huulillaan portin saranoita minun käydä, seesteisin mielin.
Joopa joo saatan olla samaa mieltä mutta ei se Pietari vielä jouda joten maltahan, kerron uudesta ammatistani.

Oli kertakaikkiaan viehättävä ehdotus valmistaa läskeistäni saippuaa. Nopea kun olen, ryhdyin tuumastasi toimeen ja olen nyt saippuakauppias. Tai olin.
Eilettäin, sattumalata, nirhasin kylkeni navetan seinässä törröttävään naulaan ja onnettomuus vauhditti näin rasvan liruttelua. Hetkessä sain puoli sangollista raaka-ainetta ja mukavastihan se pakkasessa kovettui työstettäväksi. Vuolin ihrasta erilaisia kukkia kuten Ruusuja ja Orvokeita. Olen nähnyt Aasian turneellani kun sirot naiset istuvat esim. Kwai-joen sillan laitamilla vuoleskellen kauniita saippuakukkia turisteille.
Ahneena ja varsinkin rahanahneena hylkäsin ehdotuksesi JHagin markkinavoimista ja päätin kaupustella kukkasaippuani itse. Pukeuduin hempeänvärisiin valoverhoihin ja liihottelin Puutteenperän ojalle. Istahdin lumihankeen ja aloin vuoleskelemaan lisää Ruusunnuppuja. Kuin tilauksesta paikalle sattui kylän ainoa peräkammarinpoika, toi meille koivuhalkoja. Tiesin hänet, ei niinkään vähämieliseksi, vaan oikein mukavaksi mieheksi, joten ajattelin näytesaippuan hänelle ihan ilmaiseksi tarjota. Arvaa mitä se sika sanoi? "Kas vaan Puutteenperänemäntä, huomenta. Mistäs olet noin harmaata ja härskiintyneen näköistä siansilavaa saanut, heitä ojaan mokoma traani". Minä yritin nousta loukkaantuneena ja lähteä pirttiin mutta rouva fortuna oli kääntänyt selkänsä. Aikani könytessä hangesta ylös tartuin tämän sikamaisen miehen ojennettuun käteen ja ylös päästyäni onnuin kohmettuneilla jaloillani kotiin. Ei minusta ole siroksi Thai tytöksi ainakaan talvipakkasessa valoverhot ylläni. Olen vieläkin viluissani ja luulen, että saippuani eivät kelpaa edes mattopyykkäreille...mutta ajatuksesi oli kaunis.

terveisin koo

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy